دوره آموزش فتوشاپ فنی حرفه ای شهریه + سرفصل +زمان کلاس

یکی از عوامل مهم برای موفقیت در اینستاگرام، طراحی بنرهای جذاب و گیرا برای پست و استوری اینستاگرام می باشد. با نگه‌داشتن Alt، یک مستطیل با ابزار Select دورِ قسمت دلخواه بکشید تا از انتخاب خارج شود. با استفاده از ابزار Single Column Marquee می‌توانید یک ستون پیکسل را به طور عمودی انتخاب کنید.

اگر در آموزش صفر تا صد فتوشاپ رایگان سوالی برای شما پیش آمده که در فیلم ها پاسخ داده نشده است میتوانید در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند. یعنی قبل از اینکه به سمتش بری باید تصمیم بگیری میخوای باهاش چکار کنی. با این نرم افزار شاخه های مختلفی مثل، روتوش، طراحی آلبوم دیجیتال و عروس، طراحی تجاری مثل پوستر و کاتالوگ، طراحی های گرافیکی تحت وب، ساختن گیف انیمیشن، تکنیک های ترکیب و مانی پیولیشن رو میشه انجام داد. البته پایه ی تمام این ها یک دوره آموزشی هست که ما تولیدش کردیم اما در قدم های بعدی اول باید هدف رو مشخص کنی که کدومشون واست اولویت داره. مثلا کسی که روتوش چهره انجام میده شاید نیاز به طراحی کردن نداشته باشه و بلعکس.

دانلود فیلم آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷ فصل اول – شروع کار با فتوشاپ

این بدین معنی است که اگر تصور رو بر این بگذاریم که فتوشاپ یک نرم افزار برای رتوش و کار بر روی عکس است فقط با خودمان شوخی کرده ایم. این دوره به آموزش کامل و جامع و مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ می‌پردازد، به همین دلیل حتی افرادی که هیچ پیش‌زمینه‌ای در کار کردن با فتوشاپ ندارند نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. با سپری کردن این دوره آموزشی می‌توانید به صورت کامل بر روی ابزار brush، کار با لایه، پنل لایه و سایر ابزارهای این برنامه مسلط شده و به کسب درآمد برسید. از همین رو بستر فعالیت و بازار کاری بسیار پویا و مناسب برای این نرم‌افزار به وجود آمده و افراد حرفه‌ای در این حوزه می‌توانند درآمد بسیار عالی را داشته باشند. بنابراین در صورتیکه شما نیز به فکر یادگیری این نرم‌افزار و همینطور فعالیت در این حوزه هستید توصیه می‌شود که تردید را کنار گذاشته و با استفاده از انواع آموزش فتوشاپ رایگان اولین قدم‌ها را بردارید. در این دوره نیز مطابق با سایر دوره های آموزشی عصرنخبگان آموزش به صورت کالا کاربردی از صفر تا صد داده خواهد شد.

کلیدهای میانبر در فتوشاپ برخی به شما در کنترل لایه های خود، تغییر سریع براش ها، ویرایش متن و همچنین اعمال تنظیمات سریع کمک طراحی گرافیک در کرمانشاه می کنند. همچنین می توانید تعدادی میانبر برای کمک به بهبود مدیریت فایل، انتخاب و کمک به کار سه بعدی پیدا کنید. هنگامی که این میانبرها را به اندازه کافی یاد گرفتید و تمرین کردید، میتوانید به راحتی در سریعترین زمان کار های خود را در فتوشاپ انجام دهید.

  • برای همه افراد لازمه که فتوشاپ رو حداقل در حد مقدماتی بلد باشن.
  • ، کامل ترین دوره آموزش فتوشاپ در ایران به شمار می آید و هیچ دوره ی دیگری از نظر حجم محتوای کاربردی و مثال های انجام شده در دوره، با آن قابل مقایسه و رقابت نیست.
  • تمامی سرفصل های آموزشی فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته بصورت پروژه محور و از طریق حل مثال و تمرینات بیان میشود.
  • با استفاده از این ابزار می‌توانید بخشی از عکس را انتخاب (کپی)‌ کرده و در قسمت دیگر عکس پِیست کنید.

اشکال موجود در فتوشاپ با به روزرسانی جدید به شدت بهبود یافته‌اند. به عنوان مثال، کار با ابزار Line با داشتن فقط دو انکر پوینت که آن را قابل تنظیم کرده، خیلی آسان‌تر شده است. این گزینه همچنین برای ابزار Polygon هم فعال است که به شما کمک می‌کند گوشه‌های شکل خود را گرد کنید. Colorize یکی دیگر از فیلترهای جدید بخش Neural Filters است که به کمک آن می‌توانید عکس‌های سیاه و سفید را رنگی کنید.

نوار جستجو در فتوشاپ کجاست و چه کاربردی دارد؟

از ابزار پرسپکتیو کراپ می‌توانید برای برش دادن تصویر و رفع مشکلات اعوجاج یا پرسپکتیو استفاده کنید. با انتخاب این ابزار و کشیدن یک مستطیل دور تصویرِ خود، یک شبکه به نام Perspective Grid ظاهر می‌شود. اگر این شبکه ایجاد نشد، می‌توانید از قسمت منوی آپشن آن را فعال کنید. سپس تنها کاری که باید بکنید، جابه‌جایی گوشه‌های این شبکه مثل تصویر زیر است؛ به نحوی که خطوط آن روی قسمت‌هایی که کج است بیافتد. سپس تیک بالای صفحه در کنار گزینه‌ها را کلیک کنید تا تصویر متناسب با شبکه، کشیده شود.

دوره آموزش فتوشاپ فنی حرفه ای شهریه + سرفصل +زمان کلاس

به عبارت دیگر می‌توان گفت گرافیستی که نرم‌افزار فتوشاپ تسلط لازم را نداشته باشد امروزه موضوع بسیار عجیبی به نظر می‌رسد. نرم‌افزار فتوشاپ توسط از بزرگترین غول‌های نرم‌افزاری جهانی شرکت ادوبی توسعه داده می‌شود که یکی از مهمترین اولویت‌های این شرکت پیاده‌سازی رابط کاربری ساده و قابل درک برای افراد مختلف می‌باشد. شاید در نگاه اول نرم‌افزار فتوشاپ نرم‌افزاری سخت به نظر بیاید که کار کردن با آن بسیار دشوار است اما باید خدمتتان عرض کنیم که در صورت یادگیری صحیح و اصولی کار کردن با این نرم‌افزار آنقدر‌ها هم سخت نیست.

شما حتی می‌توانید با این قسمت، چیدمان مخصوص به خود را سفارشی سازی کنید. در این دوره همانطور که در توضیحات بالای صفحه اشاره کردیم، از صفر مطلق آموزش فتوشاپ را شروع کردیم و نیاز به هیچگونه پیش زمینه ای در این خصوص ندارید. همچنین می تونید از صفحه فتوشاپ آنلاین آموزشگاه آریا تهران هم استفاده کنید.

به همین دلیل ابزار سلکت را با Shift اجرا کرده و کادری دور دسته گل می‌کشید تا نتیجه تصویر سمت راست شود. دسته گل کاملا انتخاب شد.اگر قسمت‌هایی که نمی‌خواهید انتخاب شده‌اند، با نگه‌داشتن Alt، یک مستطیل با همین ابزار دورِ قسمت دلخواه بکشید تا آن آبجکت به طور کامل از انتخاب خارج شود. برای کارهای جزئی‌تر هم می‌توانید از ابزار Lasso استفاده کنید. برای کار با ابزار Lasso کافیست مثل تصویر زیر، موس را دور قسمتی که می‌خواهید بکشید. اگر موس شما در حین کار با این ابزار از بوم خارج شد، مشکلی پیش نمی‌آید.

آیا پکیج آموزش فتوشاپ پیش نیاز خاصی دارد؟

که شامل نسخه های مختلف فتوشاپ سی سی است و اضافه شده اند را می آموزیم . به منوی All Programs رفته و روی گزینه Adobe Photoshop Cs5 کلیک کنید. این درس را می خواهیم با آوردن یک یا چند تصویر به محیط برنامه آغاز کنیم. با انتخاب هر گزینه یک افکت بر روی آن انجام میشود که هر کدام ، کارایی هایی که دارد را برایتان در زیر توضیح داده شده است.