دستگاه فلزیاب دروازه ای مدل ST-M118 دستگاه فلزیاب دروازه ای ماهان فراز ایساتیس | zoomfing

دستگاه فلزیاب دروازه ای مدل ST-M118 دستگاه فلزیاب دروازه ای ماهان فراز ایساتیس | zoomfing

2- گیت فلزیاب چند منطقه ای فلزیابهای چند منطقه ای دارای چندین ناحیه تشخیص هستند و در مناطق با امنیت بالا استفاده میشوند. آنها نسبت به فلزیابهای تک منطقه ایی گران تر هستند اما نتایج دقیق تری ارائه می دهند. گیت های فلزیاب دستگاه هایی هستند که برای بازرسی و کشف اجسام فلزی در اماکن حساس مانند فرودگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. پیچیدگی کاربری و راه اندازی در محصولات موجود مارا بر این داشت مجموعه ای جدید با تکیه بر تجربه و دانش همکاران خود در زمینه کنترل تردد و امنیت پدید آوریم تا تحولی نوین در ارائه محصولات کاربردی منطبق با درخواست شما مشتریان عزیز تولید نماییم . اگر یک مهاجم بالقوه مصمم به ورود به مدرسه باشد، ممکن است بتواند با دور زدن گیت های فلزیاب این کار را انجام دهد.

گیت بازرسی فلزیاب مدل AGF18Z

راکت فلزیاب دستی مدل 150راکت صنعتی جهت کارگاههای طلاسازی – کارخانجات و… در گیتهای فلزیاب جریان الکتریکی از سیم پیچ ها عبور کرده و با عبور جریان الکتریکی هر سنسور یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند، وقتی که یک جسم فلزی از این میدان مغناطیسی عبور داده شود، این میدان الکتریکی به وجود آمده به فلز مورد نظر واکنش نشان میدهد و باعث به صدا در آمدن آلارم میگردد. فروش و نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته و دزدگیر و اعلام حریق نیاز به متخصصین مجرب و تحصیل کرده در این کار را دارد و با توجه به نیاز های شما برای استفاده از دوربین ه … برای دریافت مشاوره تخصصی خرید راهبند و یا استعلام قیمت محصول فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

مشخصات گیت فلزیاب بازرسی بدنی

به عنوان مثال، آنها می‌توانند از سلاحی استفاده کنند که از فلز ساخته نشده باشد یا از یک ورودی جانبی یا عقبی که توسط فلزیاب محافظت نمی‌شود وارد مدرسه شوند. اگر مهاجمان احتمالی بدانند که یک مدرسه توسط گیت فلزیاب محافظت می‌شود، ممکن است حتی از تلاش برای حمله منصرف شوند. این می‌تواند به حفظ امنیت دانش آموزان و کارکنان در صورت تیراندازی یا انواع دیگر حمله کمک کند. به عبارت دیگر، هنگامی که پالس به پایان می رسد، میدان مغناطیسی قطبیت را معکوس می کند و بسیار ناگهانی فرو می‌ریزد و در نتیجه، یک سنبله الکتریکی تیز ایجاد می‌کند. این سنبله چند میکروثانیه (میلیونم ثانیه) طول می‌کشد و باعث می‌شود جریان دیگری از سیم پیچ عبور کند. این جریان بعدی پالس بازتابی نامیده می شود و تنها حدود 30 میکروثانیه طول می‌کشد.

مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهدهٔ شماست وسایت 99تا100 هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفادهٔ شما از این سایت ندارد. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهدهٔ شماست وسایت پارس تبلیغ هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفادهٔ شما از این سایت ندارد. تمامی فاکتور های بالا و صد ها مورد دیگر ، همه و همه دست به دست هم داده اند تا روز به روز اهمیت استفاده از دستگاه های کمک بازرسی را دو چندان نماید.

  • گیت ها با تشخیص وجود اجسام فلزی بر روی بدن افراد و به صدا درآوردن آلارم در صورت شناسایی کار می‌کنند.
  • هنگامی‌که یک جسم فلزی در درگاه قرار می‌گیرد، دستگاه صدایی منتشر می‌کند که برای شخصی که دستگاه را در دست دارد قابل شنیدن است.
  • به طور مثال برای یک نهاد نظامی راکت فلزیاب انتخاب مناسبی نمیباشد بلکه با نصب گیت فلزیاب در مجرای مورد نظر امنیت و نظم سازمان به دلیل قدرت تشخیص بسیار بالا و عدم ایجاد ترافیک بهترین گزینه برای نهاد ذکر شده می باشد.
  • گیت های فلزیاب با توان ترافیکی و سرعت عملکرد بالا و همچنین حساسیت بیشتر نسبت به راکت های دستی امکان تشخیص کوچکترین ذره فلزی را دارد و انتخاب بهتری نسبت به فلزیاب های دستی برای نهادهایی با درجه حساسیت و امنیت بالا هستند.

چک کردن کیف مهم است زیرا می‌تواند اشیایی را که در کیسه ها پنهان شده اند را شناسایی کند. توجه داشته باشید که فلزیاب ها به دو صورت دروازه ای ( گیت) و دستی ( راکت ) مورد استفاده قرار می‌گیرند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت مربوط به شرکت فیدار آروند سپاهان است و هرگونه کپی‌پرداری از آن قابل پیگرد قرار خواهد گرفت. فروش انواع دزدگیر اماکن به همراه گارانتی دوساله نصب و تعمیر انواع دزدگیر اماکن زیر نظر کادری مجرب و متخصص به همراه گارانتی نصب به مدت شش ماه دزدگرها در انواع برندها موج … ماکت دوربین مدار بسته Activation Light دارای اقلام همراه شامل پیچ و رول پلاک نصب کاملا مشابه نسخه واقعی بازدارندگی بالا از سرقت جهت خرید این محصول روی لینک زیر ک … با قابلیت اتصال به تمامی سیستم های کنترل تردد و سیستم های کنترل دسترسی .