دستگاه ضبط تصویر هایک ویژن مدل DS-7616NI-E2 داهوا قیمت | asilight

دستگاه ضبط تصویر هایک ویژن مدل DS-7616NI-E2 داهوا قیمت | asilight

دلیل این موضوع تولید طیف بسیار وسیعی از محصولات با توجه به نیاز هایک ویژن | HIKVISION مشتریان است. به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن میتوانند با برخی از ارزان قیمت ترین تجهیزات حفاظتی در ایران رقابت کنند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کنند. یکی از پیشگامان استفاده از فن آوری H.265 برای نظارت، داهوا سری جدید دوربین های H.265 را عرضه کند که در مدل های ۲ مگاپیکسلی به ۵ مگاپیکسلی و در انواع مختلفی ازفرمت برای هر برنامه کاربردی موجود است. استفاده از تکنولوژی H.265 این دوربین ها را قادر می سازد نرخ فشرده سازی تصاویر بالاتر و کارآمدتری نسبت به سیستم های H.264 قبلی داشته باشند، در حالی که کیفیت تصویر بالا را حفظ می کنند. علاوه بر این، NVR های داهوا (ضبط ویدئو های شبکه) و VMS حرفه ای (نرم افزار مدیریت ویدیو)، VAST / VAST2، ارائه کامل راه حل H.265 برای عملیات نظارت حرفه ای است. این سری محصول شرکت Hikvision علاوه بر الگوریتم‌های یادگیری عمیق ، دارای یک پردازنده گرافیکی داخلی می‌باشد تا دوربین مدار بسته بتواند از الگوریتم‌های بروزرسانی شده در آینده پشتیبانی کند.

  • همانگونه كه گفته شد، علاوه بر دوربين مداربسته حرارتي يك دوربين دو مگا پيكسل نيز با سنسور CMOSو تكنولوژي DarkFighter براي پوشش بهتر در كنار اين دوربين حرارتي تعبيه شده است كه از اين دوربين يك برنده ساخته است.
  • برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن بهتر است مدل های دوربین هایک ویژن را بشناسیم.
  • هدف از این رقابت انتخاب بهترین محصول از نظر نوآوری و ابتکار در زمینه امنیت تجهیزات الکترونیکی است.
  • هایک ویژن جزو بهترین شرکت‌های تولید کننده دوربین مدار بسته در دنیاست که فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرده است.
  • جالب است بدانید که میزان واردات سالانه این تجهیزات در ایران سالانه تنها هفتصد هزار عدد در سال است.
  • امکان استفاده از دوربین های مداربسته ترمال بولت Hikvision در محدوده وسیعی از پروژه‌های حفاظت پیرامونی و پیشگیری و اعلان حریق، مخصوصا در صنایع و اماکنی مانند ایستگاه‌های برق‌رسانی، فرودگاه‌ها، معادن و مزارع، وجود دارد.

حساسیت تشخیص حرکت دوربین های امنیتی خود را با سیم کارت (شیار) تنظیم کنید تا هشدارهای دروغین کاهش یابد. یکی از این موارد “پوشش” است، که در آن یک مجرم بالقوه حسگر(ها) را “پوشانده” می کند، به عنوان مثال با یک اسپری. دستگاه AX PRO از ضد ماسک فعال IR استفاده می کند – آشکارساز می تواند یک توالی پردازش ماسک را برای بررسی اینکه آیا ماسک شده است یا خیر، آغاز کند. “اپراتور” یک زنگ هشدار دریافت می کند و می تواند مطابق با آن عمل کند. از ماژول هاي تشخيص چهره هايك ويژن مي توان به منظور پوشش بسياري از نياز هاي حفاظتي استفاده كرد.

هایک ویژن تهران

بخش تحقیق و توسعه هایک ویژن دارای نفر مهندس مجرب می باشد که همواره محصولات به روز و یا برنامه های به روز رسانی محصولات را تولید و روانه بازار می گردانند. این شرکت چینی در این مدت کوتاه 15 سال توانسته است بخش بزرگی از بازار این محصولات را از آن خود کند. با توجه به طیف وسیع محصولات این شرکت، این برند در همه‌جا، از منزل و آپارتمان‌ها گرفته تا مدارس و پس از آن کارخانه و فروشگاه‌های خیلی بزرگ به چشم می‌خورد. تمامی ماژول های جدید هایک ویژن به سادگی نصب و راه اندازی می شوند از ماژول دیواری برای نصب در محل درب ورودی مکان های مختلف استفاده می شود.

قیمت ماژول P4 اوتدور هایک ویژن

همین موضوع موجب شده است افراد انتخاب و خرید دوربین مداربسته را کاری پیش پا افتاده بدانند. در حالی که یک سیستم حفظاتی نظارتی زمانی برای یک کاربری نتیجه می دهد که متناسب با آن خریداری شده باشد. خرید دوربین مداربسته تیاندی قبل از خرید هر محصولی به دنبال چندین نمونه…

دوربین مدار بسته Turbo HD هایک ویژن مدل DS-2CE16F1T-IT3

برندهای متفاوت با قیمت‌های متفاوتی از دوربین مداربسته در دنیا وجود دارد. از دوربین هایلوک که در چند سال اخیر توسط کمپانی دوربین هایک ویژن به مرحله تولید و انتشار رسیده است گرفته… تا دوربین‌های مداربسته ال جی یا سامسونگ که سال‌هاست با یک برندینگ قدرتمند تولید می‌شوند. خرید دوربین مداربسته آنقدر اهمیت دارد که اگر اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشید خرید درستی انجام نمی دهید… هایک ویژن بیش از نیروی انسانی و 4000 پرسنل تحقیق و توسعه دارد و… اگر قصد خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی معتبر را دارید و می خواهید محصولات اصل را با قیمت مناسب خریداری نمایید، حتما از محصولات سایت فرادید دیدن نمایید.