دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر Soft Water قیمت

فیلترهای مرحله یک تا سه حدودا 6 ماه یکبار می بایست تعویض گردند. فیلتر ممبران اصولا تا زمانی که خراب نشود قابل استفاده است اما اگر بخواهید بازه زمانی در نظر بگیرید از 1.5 تا 4 سال عمر مفید آن هاست. فیلتر پست کربن 1 سال بعد از استفاده می بایست تعویض گردد.

در صورت عدم تعویض به موقع، باعث تجمع و رشد باکتری ها و عوامل بیماریزا خواهد شد. زمان تعویض توسط کارشناس تعیین می شود ولی عموما بین ۴ تا ۶ ماه قابل استفاده است. زمان تعویض توسط کارشناس تعیین می شود ولی عموما بین 3 تا 6 ماه قابل استفاده است. پیشنهاد کارشناس فنی ما این است که مسیر و جایگاه جداگانه ای برای شلنگ و خصوصا سیم کشی برق در نظر گرفته شود. تردید نداشته باشید چون بهترین گزینه برای تضمین سلامتی است. یکی دنبال برند است ، یکی دنبال جنس درجه یک ، یکی نمیخواهد دردسر بکشد ، یکی دنبال قیمت ارزان است ، یکی نمیخواهد برای سلامتی اش ریسک کند و …

چرا که در این مدل از روش اسمز معکوس برای تصفیه کردن آب استفاده شده است. روش اسمز معکوس یک فرایند تصفیه است که با استفاده از فیلتر ممبران در دستگاه انجام میشود و تا ۹۹% مواد آلاینده آب را از بین میبرد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر از نظر قیمت به عوامل زیادی مانند متریال و شرکت مونتاژ کننده بستگی دارد.

Soft Water دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای اسمزمعکوس زیرسینکی

همچنین پمپ قدرتمند موجود در این سیستم سبب افزایش کارایی تمام فیلترها می‌شود و در صورت قابل قبول و خوب بودن فشار آب ورودی به فیلتر ممبران، افزایش سرعت در تصفیه آب و بهبود کارایی سیستم را خواهیم داشت. مهمترین فیلتر در هر دستگاه تصفیه آب، فیلتر ممبران می‌باشد که در تصفیه آب نقش زیادی را ایفا می‌کند. دستگاه تصفیه آب سافت واتر نیز دارای فیلتر ممبران با توان بسیار بالا در تصفیه که ساخت کشور آمریکا است، می‌باشد. این فیلتر با توجه به توان بالا و کیفیت مطلوبی که دارد سبب افزایش آب خروجی برای استفاده قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر شما می‌شود. دستگاه تصفیه آب خانگی SOFT WATER ، یک دستگاه بسیار مرغوب و با سابقه ای بسیار درخشان در زمینه تصفیه آب خانگی است. قطعات دستگاه SOFT WATER کاملا اورجینال و ساخت کشور تایوان است.

soft water 6s ro pup

بو و طعمی که حاصل از کلر و مواد شیمیایی ضد عفونی صنعتی است نیز به وسیله دستگاه تصفیه آب از بین می رود. آب تصفیه شده دارای خواص زیادی است که از این خواص و مزیت ها می توان موارد زیر را نام برد. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر و انواع آن را در این مقاله به خوبی مطالعه خواهید کرد. در انتها نیز میتوانید با ثبت سفارش یکی از بهترین انواع تصفیه آب سافت واتر را برای خود تهیه نمایید. جهت تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب، و تعمیر دستگاه تصفیه آب خود می توانید با مشاوران و کارشناسان فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

نوع 3 هم مشابه نوع 2 بوده و بسته به قطعات استفاده شده میتواند کیفیت خوبی داشته باشد . از مواد Food Grade که با آب واکنش نمی‌دهند، ساخته شده است. می تواند در زیر سینک آشپزخانه نصب شود و فضای بسیار کمی می گیرد. فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، روند کاهشی دارد. نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر Soft Water قیمت

همچنین در مکانهایی که بدلیل استفاده از مخازن نگهداری طولانی مدت آب امکان وجود انگل و میکروارگانیسم ها زیاد باشد. در آزمایشگاه ها، اتاق های عمل و محیط های بیمارستانی به شکل گسترده تری از این فیلتر استفاده می شود. فیلتر یو وی را معمولا در مراحل انتهایی دستگاه تصفیه آب و زمانی که بخش عمده ناخالصی های آب گرفته شده، بکار می گیرند.

دقت بفرمایید به محصولی تایوانی گفته میشود که تمامی قطعات و همچنین مونتاژ آن در کشور تایوان انجام شده باشد. آب یونیزه قلیایی به آبی گفته می شود که حالت اسیدی آن در پایین ترین حد ممکن باشد. اگر تعادل لازم در خصوص یونیزاسیون آب را برقرار نکنیم نمی توان آن آب را به عنوان آبی سالم و موثر برای سلامتی مصرف نمود. برند سافت واتر که به عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب شناخته می شود این نوع از دستگاه های تصفیه آب را برای تامین سلامتی بیشتر تولید کرده و در اختیار مردم کل دنیا قرار داده است. این دستگاه از دستگاه اسمز معکوس پیشرفته تر بوده و می تواند حالت اسیدی آب را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. آب قلیایی دارای فواید زیادی است از جمله این که می تواند به کاهش قند خون ، چربی ، مشکلات گوارشی و بی حالی بدن کمک کند.

دستگاه تصفیه آب پایه دار سافت واتر

جالب است بدانید با وجود وارداتی بودن این دستگاه، قیمت تصفیه آب سافت واتر و حتی قیمت فیلتر تصفیه آب سافت واتر کاملا مقرون به صرفه بوده و لوازم مصرفی آن به سادگی داخل بازار تهران یافت می‌شوند. همه این عوامل باعث شده تا سافت واتر اصلی تبدیل به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی شود. نمایندگی فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر، آب تصفیه کن Soft water تایوانی7، 5 و 6 مرحله ای، Ro8-ox، فیلتر، استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ به صفحه مراجعه نمایید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب سافت واتر استفاده از 7 فیلتر و هفت مرحله با تکنولوژی اسمز معکوس است که آب یونیزه قلیایی تولید می‌کند و می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر از نوع اسمز معکوس در ایران بیشتر از سایر انواع دستگاه‌های تصفیه آب رواج دارد. برخی از فواید آب قلیایی عبارتنداز کاهش قند، چربی، کاهش درد، بی حالی، مشکلات گوارشی و…

  • تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجی آب کالا می باشد.
  • استاندارهای تصفیه آباین اطمینان را به شما میدهند که دستگاه از لحاظ سلامتی تمام تست های لازم را گذرانده و با خیال راحت میتوانید از آن استفاده کنید.
  • با این نظریه که هوا بر روی آب تاثیر مستقیم دارد؛ پس برای به خطر نینداختن سلامت فرزندانتان بهتر است، دستگاه تصفیه آب سافت واتر خریداری کنید.
  • این برند در سراسر دنیا شناخته شده بوده وموفق به اخذ گواهینامه های سازمان غذا و دارو آمریکا ، انجمن کیفیت آب آمریکا ، تاییدیه NSF، گواهی CE و…
  • دستگاه تصفیه آب سافت واتر با ۶ مرحله فیلتراسیون با روش اسمز معکوس و یونیزه قلیایی، می‌تواند یک دستگاه عالی در میان گزینه‌های انتخابی باشد.