خرید آنلاین قهوه گانودرما بیز 298 تومان از تیم کالا

خرید آنلاین قهوه گانودرما بیز 298 تومان از تیم کالا

محصولات گانودرما دکتر بیز در انواع مختلف خوراکی و یا غیر خوراکی در فروشگاه کالا اکسیر با قیمتی بسیار مناسب در یک تخفیف فوق العاده موجود می باشد و شما عزیزان می توانید این محصولات را با بالاترین کیفیت از این سایت آریو کالا فروشگاه خریداری کنید. هوشمندانه ترین ترکیب خوراکی همان قهوه های گانودرما است که در واقع با نوشیدن روزانه یک فنجان از این قهوه ها، می توانید از تمام خواص بی نظیر گانودرما لوسیدوم بهره مند شوید. پودر قهوه خود دارای کافئین بوده و خواص خاص خود را دارد اما در اثر ترکیب با پودر قارچ گانودرما نیز خواص شگفت انگیزی نیز در این محصول به وجود می آید.

  • عوامل ژنتیکی , محیط , جهش ژنتیکی , پیری و از همه مهمتر مشکلات عصبی دلیل ایجاد این عارضه می باشد .
  • با وجود ادعای بازاریابان در مورد فواید قهوه گانودرما، اما هیچ منبع علمی تأثیرات سلامتی قهوه گانودرما را اثبات نمی کند و تا به امروز ،هیچ مطالعه ی علمی، اثرات سلامتی قهوه گانودرما را آزمایش نکرده است.
  • ابتدا دوره درمانی و بعد از استفاده چند روزه از قهوه گانودرما و در همان هفته ی نخست گانودرما , بیماری را در بدن شما پیدا می کند و فورا در محل بیماری شروع به دفع و پاکسازی سموم می نماید .
  • چرا که گاها برخی فروشگاه ها، سایت ها و …قیمت قهوه سوپریمرا بسیار پایین تر از حد استاندارد آن به خریدار ارائه می کنند که همین امر نشان دهنده ی اصل نبودن کالا است.

در ادامه بیشتر در مورد اینکه این محصول را از کجا بخریم که اصل باشد صحبت می کنیم. در داخل میوه ی خرنوب دانه های سفت و سختی شبیه به عدس دیده می شوند که حتی در زمان های گذشته از این دانه ها در نقش مواد شیرین کننده هم استفاده می شد. زادگاه بومی این گیاه پرخاصیت را قسمت های شمالی آمریکا و نیز ناحیه هایی از شرق آسیا به شمار می آورند.

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز | کافه لاته پک ۴ عددی

قهوه فوری سوپریم سبب می شود تا خون رسانی در تمامی بافت های بدن افزایش پیدا کند و همانطور که می دانید چنانچه کلیه بافتهایی دادن به خوبی خون رسانی شوند بسیاری از مشکلات بدن مانند سردی اندام ها رفع میشود. بد نیست بدانید نوشیدن یک فنجان قهوه گانودرما ۶ برابر شیر کلسیم، ۳ برابر اسفناج آهن، ۷ برابر ماهی امگا سه، و ۷ برابر پرتقال ویتامین C دارد. قهوه گانودرما را در ایران از عطاری‌های معتبر، فروشگاه‌های معتبر خشکبار و مراکز فروش قهوه می‌توانید تهیه کنید.

این نوع قهوه از نظر میزان کافئین موجود سطح بسیار پایینی داشته و از سایر موادی که در ساختار آن وجود دارند می توان به خود قارچ گانودرما لوسیدوم، ماده ی مغذی جینسینگ، فیبر، شکر، ماده ای تحت عنوان خرنوب و نیز خامه از نوع غیر لبنی اشاره کرد. قهوه های گانودرما دکتر بیز به four نوع تقسیم میشود که در اینجا برای شما عزیزان لیست کرده ایم. قهوه گانودرما که به لاتین با نام Ganoderma Coffee شناخته می‌شود، نوعی دیگر از قهوه‌های فوری است که حاوی عصاره قارچی به نام گانودرما است.

قهوه گانودرما لاته

از جمله خواص بینظیر گانودرما قهوه می توان تاثیر آن در افزایش تمرکز و تقویت حافظه، بهبود بیماری های گوارشی و رفلاکس معده، درمان و بهبود اختلالات جنسی، لاغری و چربی سوزی و… اشاره کرد. گانودرما قهوه یک نوشیدنی سبک و ملایم بوده و نوشیدن آن در هنگام صبح شما را سر حال آورده و انرژی لازم برای فعالیت های روزانه تان را تامین خواهد کرد. یکی دیگر از بهترین محصولات شرکت بیز می توان به سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری اشاره کرد. قهوه گانودرما دکتر بیز جزء محبوبترین نوشیدنی های گرم است همچنین می توان با سایر نوشیدنی های گرم نظیر چای گوزل جهت پذیرایی مورد استفاده قرار گیرد. قهوه گانودرما نسبت به قهوه های معمول در بازار کافئین کمتری دارد در عین حال سایر مواد مغذی آن بیشتر هستند بنابراین می توانند انرژی بیشتری را به بدن وارد کرده و در عین حال عوارض مصرف قهوه را نداشته باشند.

بر اساس طبقه بندی اتحادیه محصولات گیاهی آمریکایی ، گانودرما لوسیدوم در دسته گیاهان کلاس ۱ طبقه بندی می شود . به‌طور کلی در اکثر مطالعات ، هیچ گونه عوارض جانبی از این قارچ گزارش نشده است . بررسی‌های کلینیکال ، ناراحتی های گوارشی خفیف و بثورات پوستی در افراد حساس را گزارش کرده اند که این اثرات معمولا کوتاه مدت بوده است .

قهوه هات چاکلت گانودرما

برخی افراد به قارچ گانودرما را پادشاه گیاهان دارویی میگویند چرا که این ماده غذایی سرشار از مواد مغذی بوده و خواص بینظیری برای سلامتی دارد. این ماده غذایی حاوی مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان بوده و به همین علت بدن را در برابر انواع بیماری ها، ویروس ها و میکروب ها تقویت میکند به همین جهت است که مصرف مداوم قارچ گانودرما بدن را همیشه برای مبارزه با عوامل بیماری زا، آماده نگه میدارد. قهوه گانادرما بیز یکی از نوشیدنی های خوش طعمی است که کار مصرف قارچ گانودرما را برای شما راحت تر کرده است. علاوه بر این مصرف پودر قارچ گانودرما در کنار قهوه، به غیر طعم بینظیری که دارد، دارای خواص دارویی و درمانی بسیاری نیز میباشد. قهوه دکتر بیز با قارچ گانودرما دارای طعم های متفاوتی است و به همین علت متناسب با هر ذائقه ای میباشد فقط کافی است که انواع قهوه های گانودرما بیز را یکبار امتحان کنید.