جزئیات عرضه لاماری در بورس کالا اعلام شد

بر این اساس، ۱۰۰ دستگاه آن خودروی لاماری مشکی رنگ و ۱۰۰ دستگاه خودروی لاماری سفید رنگ که ۱۰ دی‌ماه تحویل خریداران می شود، با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می شود.

۱۱۵ دستگاه وانت کارا شامل ۵۰ دستگاه وانت کارا تک کابین و ۶۵ دستگاه وانت کارا دو کابین متعلق به بهمن موتور، در تالار اختصاصی خودرو روز دوم آبان‌ماه عرضه می‌شود.
این محصول که قرار است ۲۷ آذر به مشتریان تحویل داده شود، با قیمت پایه ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان روی تابلوی عرضه می‌رود.



منبع

به گزارش «اخبار خودرو»،بورس کالا فردا، اول آبان‌ماه میزبان ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما خواهد بود.

مهلت سفارش تا ساعت ۱۷ امروز و میزان پیش خرید این خودرو ۲۵ درصد است. اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودروی سواری شده‌اند، در این عرضه امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

وانت کارا دوباره در راه بورس

هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

فرایند عرضه خودرو در بورس کالا همچنان ادامه دارد و در این راستا قرار است، ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور در بورس کالا، روی تابلو برود.

همچنین بر اساس این گزارش، بهمن موتور برای سومین بار وانت کارا را در بورس کالا در روز دوم آبان عرضه می‌کند. در نوبت سوم عرضه وانت کارا، قرار است ۱۱۵ دستگاه خودرو با تحویل ۲۷ آذر روی تابلو عرضه رود.