تولید ویترین و دکور طلا فروشی

برای قرن ها، طلا نقش کلیدی را در فرآیند تکامل انسان ایفا کرده است و در اشکال مختلفی مانند ارز، ذخیره دارایی های ارزشی، جواهرات و غیره مورد استفاده قرار گرفته است. طراحی داخلی فروشگاه بخش بصری و یا visual فضای شما به حساب میآید و شامل استفاده از نقشههای طبقه و مدیریت فضای استراتژیک است. این متریال، یک متریال شیک و کلاسیک محسوب می شود و می تواند چشم هر مشتری را به خود خیره کند و فضای شما را متناسب با کارتان جلوه بدهد. طراحی یک ورودی چشم نواز و خاص باعث میشود مشتریان راغب شوند تا وارد مغازه شما شوند.

از همراهی تان تا انتهای این مطلب اختصاص یافته به دکوراسیون طلا و جواهر متشکریم. اقلام با قیمت کاهش یافته باید بیشترین توجه را در نزدیکی ورودی فروشگاه نشان دهند. وجود یک حلقه در اطراف یک مکعب در وسط میدان به مشتریان راه منطقی و درست پیمودن را نشان میدهد. در این طرح، تمایل گردش به سمت راست و سپس پیمودن مسیر به این معنی است که بزرگترین و چشمنوازترین نمایشگر و یا چیدمان شما باید بلافاصله در سمت راست ورودی قرار بگیرد و صندوق در انتهای مسیر یعنی سمت چپ. در چشمانداز رقابتی امروز میان خرده فروشی و یا برندها، موفقیت صرفا در ازای قیمت مناسب و یا پر کردن قفسهها نیست. خارج نمودن فضا از حالت یکنواختی با به بهکارگیری رنگهای متضاد مانند سفید و خاکستری و یا بنفش و کرم میتواند نوعی تضاد در فضا ایجاد کند.

چگونه فرایند خرید را آسان کرده و از بازگشت دوباره مشتری اطمینان حاصل کنم؟ با این حال چه لزومی دارد که پس از بازگشت شرایط به حالت اولیه، مشتریان برای خرید به فروشگاهها بازگردند؟ تغییر دکوراسیون مغازه هم دقیقاً از همین اصل پیروی می کند، اینکه مشتری دقیقا با چه روحیاتی وارد مغازه می شود و دوست دارد چه ببیند. تکنیکهای ردیابی و مشاهده نشان داده است که افراد به هنگام ورود از الگوی تعیین شدهای پیروی میکنند. این موضوع علاوه بر اینکه فضای داخلی فروشگاه شما را چشمنواز کرده و از هویت برند حمایت میکند، فرصتی برای بیان داستان زیبای شما به مخاطبانتان است، به منظور مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید. به منظور مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید. به این مثال توجه کنید. یکی از مهم ترین مشخصات این مغازه، توجه در انتخاب دکور مناسب می باشد، دکوراسیون این محیط بایستی به شکلی باشد که همه وسایل و تجهیزات جایگاه مشخصی داشته و بطور صحیح در جای خود قرار بگیرند، شلوغی زیاد یا خلوت بودن بیش از حد فضا سبب سردر گمی و جلب نشدن نظر مشتری می گردد. رفتار مشتری، الگویی است که مخاطب در فضای داخلی فروشگاه و یا خرده فروشی جهتیابی کرده و یا با کالا در تعامل است.

میتوانید از آینههای دیواری و نمای شیشهای استفاده کنید. یک نمای جذاب با رنگ های شیک و وجود لوگو یا اسم شما بر سر در مغازه می تواند حس اطمینان را هم در مشتریان شما پدید بیاورد. طراحی این محیط بسیار سخت میباشد زیرا در طلا فروشی که طلا به فروش میرسد به علت اینکه این شیء بسیار با ارزشی محسوب میشود، نباید طراحی این محیط به گونهای باشد که اشخاص با ورود به درون آن فضا به راحتی به این اجناس قیمتی دسترسی داشته و در اختیار اشخاص قرار داد. رنگبندی فروشگاه شما شامل، رنگآمیزی دیوارها، سقف، زمین، ویترین و قفسهها میباشد. پس از این رو از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در طراحی و ساخت ویترین طلا فروشی مستلزم تجربه و مهارتی خاص میباشد. یکی دیگر از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی توجه به نورپردازی آن است. بنابراین برای طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی باید به این نکته نیز توجه ویژه ای بکنید که باید ویترین کوچکی که دارای ضخامت شیشه ای بالاتری نسبت به سایر شیشه هایی که درآن فروشگاه وجود دارند، داشته باشد تا جواهراتی که دارای ارزش و قیمت بالاتری نسبت به سایر جواهرات هستند در آن جا نگاه داشته شوند و امنیت جواهر فروشی شما بیش از پیش بالا تر رود.

یعنی تغییرات طوری نباشند که لوگوی شما به لوگویی جدید و ناآشنا برای مخاطبان تبدیل شود، بلکه متناسب با یک موقعیت خاص همچون اعیاد مختلف و یا تغییر فصل بتوان المانهایی را به آن اضافه کنید و یا رنگ آن را تغییر دهید تا بتوانید همواره به روز باشید و در موقعیتها و مناسبتهای مختلف، لوگوی خود را به صورت موقتی به روزرسانی کنید. در این مرحله شما باید تصویری از کالای جدید و یا مورد پسند را در یک چیدمان درست قرار دهید. نکته مهم در دکوراسیون داخلی اینگونه از فروشگاهها استفاده از نورپردازی مناسب در بالای پنل های کاشی و سرامیک برای جلوه بیشتر نقش و نگاری روی آنها می باشد. در اجرای ویترین های داخل مغازه نیز بهتر است از شیشه های ضد ضربه و مستحکم استفاده شود.

در قسمت فوق گفته شد که نور و روشنایی تأثیر زیادی در طراحی و دکوراسیون طلا فروشی دارد. بهترین عملکرد را دارد. نورپردازی یک فروشگاه طلا فروشی می تواند زیبایی جواهرات را به میزان چند برابر به نمایش بگذارد. به هر میزان که این سکشن بندی با ظرافت و تخصص بسیار زیادی طراحی گردد، درصد این که مشتریان بتوانند از میان تمامی جواهرات، طلای مورد علاقه خود را انتخاب نمایند، بسیار زیاد است. اگر چیدمان درست انجام نشود مشتریان برای مشاهده هر کالا یا محصولی با چالش روبرو میشوند که قطعا این موضوع میتواند بر میزان فروش شما تاثیر بگذارد.

استفاده از گلدانهای طبیعی و مصنوعی با گلهای زیبا و درختچههای سرسبز نیز میتواند به این فضا حالت چشمنوازی ببخشد. همانطور که چشمها دریچهای به روح ما هستند، چیدمان ویترین فروشگاه نیز نگاهی اجمالی به گنجینه درون شما دارد. از طرف دیگر ساخت ویترین طلا فروشی جنبه های مهمی را در بر دارد که رعایت این نکات در نظر مشتری گذری تاثیر فراوانی خواهد گذاشت. چنین فروشگاه هایی باید به گونه ای طراحی شوند که به طرز مطلوب مجموعه جواهرات را به نمایش بگذارند، به مشتریان این امکان را بدهد تا با سهولت موارد دلخواهشان را جستجو کنند و در عین حال امنیت حفظ شود. در این طرح معمولا جریان مشخصی برای ترافیک وجود ندارد در نتیجه میتواند برای فروشگاه و یا برندهایی که محصولات لوکس و یا محدود دارند بهترین نتیجه را دکور مغازه طلا فروشی بدهد. بدین ترتیب می توانید در جلب توجه مشتریان، موفق ظاهر شوید. این احساس او در فضای آنلاین برند مورد توجه قرار میگیرد. دید دو طرفه ویترین به مشتری در هنگام انتخاب کمک می کند. با این حال چرا کسی باید خانه را ترک کند و حضوری برای خرید به جایی برود؟

به طور خلاصه فضای داخلی فروشگاه و یا برند شما باید بهگونهای حساب شده و درست طراحی شود که مشتری خواستار بازگشت دوباره به آن مکان باشد. صاحبان فروشگاههای کاشی و سرامیک برای بیشتر دیده شدن محصولاتشان و جذب مشتری نیازمند دکوراسیونهای موفق در فضای فروشگاهیشان هستند. استفاده از خطوط شکسته در کف و یا اجرای آن بر روی دیوار میتواند مثالی در این مورد باشد. اگر اکثر طلاهای شما به رنگ سفید و نقرهای هستند، بهتر است از رنگ قهوهای و مشکی برای ویترین خود استفاده کنید تا جلوه طلا بیشتر گردد. 3. در طراحی های مدرن سعی می شود از شلوغی ویترین جلوگیری شود تا حس کنجکاوی بیشتر در مخاطب برانگیخته شود. یا بالعکس از به نیت خرید پوشاک زنانه وارد پاساژی میشوید اما حتی یک لحظه رغبت نمیکند وارد بوتیک زنانه ای که در آن لباس مدنظر شما را دارد وارد شوید. هنگام انتخاب دستبند بهتر است به رنگ پوستتان هم توجه کنید و باتوجهبه این مسئله میتوانید از میان انواع دستبند طلا زنانه زرد، سفید و رزگلد بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید. همچنین شما را با انواع چیدمان و طراحی داخلی به منظور بهبود عملکرد و معرفی بهتر برندتان آشنا و راهنمایی خواهیم کرد.

طرحبندی خوب فروشگاههای خردهفروشی موجب بهبود درآمد و تجربه مشتری میشود. الهام بگیرید. طرحهایی که موجب سرگرمی و پویایی شود. این امر موجب به درک واضح از مکان و تاثیرگذاری داستان برند میشود. مصرفکننده نیازمند تجربه تعامل مثبت و به یادماندنی است و دوست ندارد صرفا به عنوان بخشی از جمعیت هدف برند به شمار بیاید. طبق مطالعات انجام شده هر برندی که تجربه بهتری را ارائه دهد به طبع درآمد بهتری را کسب کرده و این بر پایه اقتصاد تجربی است. طراحی کسب و کارها در فضای آنلاین این مزیت را دارد که مخاطب بیشتری را در خود جای میدهد. سبک و استایل دکوراسیون داخلی مراکز تجاری تاثیر شگفت انگیزی بر مشتریان می گذارد به طوری که آنان را از همان بدو ورود و تنها در عرض چند ثانیه ترغیب می کند تا زمان بیشتری در مغازه بمانند و با آرامش بیشتری کالای مورد نظرشان را جستجو کنند. مثلاً اگر به دنبال دکور مغازه کفش مدرن هستید، استفاده از سبک های متقاطع برای قفسه بندی باید با احتیاط صورت بگیرد در غیر این صورت مشکلات زیادی ایجاد می کند. به این ترتیب نخست دید هر مشتری به این جواهرات جلب می شود و در نتیجه راندمان فروش را نیز به مراتب افزایش می دهد.

تمامی مواردی که در قسمت فوق گفته شد باید در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه نیز رعایت با این تفاوت که در انتخاب رنگها باید دقت شود و از رنگهای مردانه بیشتر استفاده شود. در بخش بعدی به بررسی سوالات کلی و جامع برای ورود به یک طراحی درست میپردازیم. آگاه است پس صبورانه و درست انتخاب میکند. این نوع چیدمان و طراحی مانند یک پیست اتومبیل رانی است. افراد بسیاری در حوزههای گوناگون مانند طلاسازی و طراحی طلا فعالیت مینمایند و شخصاً اقدام به فروش طلا نمینمایند. در ادامه مطلب به پاسخ این سوال میپردازیم. استفاده از صفحه نمایش لمسی، از یک صفحه به صفحه دیگر رفتن، پرسش و پاسخ آنلاین و…

این روزها بر خلاف دهه گذشته که سپری کردیم افراد ضرورت مباحث طراحی و دکوراسیون داخلی را بیش از پیش متوجه شده اند و فهمیده اند که داشتن دکوری خاص چقدر می تواند بر شرایط آنها در طی روز تاثیر گذار باشد. در این نقشه خطوط باز در سراسر فروشگاه وجود دارد و این بدان معناست که دیوارها در هر زاویه قدرت دیده شدن را دارند پس در طراحی آنها هوشمندانه عمل کنید. این امر سبب قدرت و اصالت گرفتن، طراحی فضای داخلی برند و یا خردهفروشی در انتقال یک تجربه شگفتانگیز و داستان برند است که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم. را به عنوان تجربه متفاوت برای دید بیننده در نظر بگیرید. برای ایجاد فضایی به جهت انعکاس نور لازم است انعکاس نور را به وسیلۀ آینه و شیشههای مخصوص انجام دهید. نور گرم در ایجاد فضایی رمانتیک و یا دنج خوب است و البته تناسب خوبی با محصولاتی که رنگ گرم دارد برقرار میکند اما در مقابل اگر در کنار محصولات شما رنگ سرد هم وجود داشته باشد این نوع نورپردازی در معرفی و چیدمان موثر نخواهد بود. و یا طراحی فضای داخلی برند Argos که فضای کمی را اشغال کرده و تمرکز خود را بیشتر در گسترش فضای آنلاین گذاشته است و شما در هنگام ورود به فروشگاه بیشتر با بستری دیجیتال رو به رو میشوید و کالاهای خود را در مانیتورهای کوچک انتخاب میکنید.

این اشتباه را نکنید. در واقع این فرصتی برای غوطهور شدن مخاطب در روایت و داستان شماست. فراموش نکنید که طراحی شما میتوانید بر پایه اجرای عملکرد، سرگرمی و انعطافپذیری در محیط باشد. شما میتوانید از مدل طراحیهای Walmart ,eBay و … اگر قرار است از المان یا فرم های دکوری و تزیینی برای زیباتر کردن فضای داخل طلافروشی استفاده کنید، باید سعی کنید شکل آن ها را مطابق ماهیت و اجناس مغازه طراحی نمایید. از این فایل میتوانید در پروژه های دانشگاهی و یا نمونه فایل طراحی و یا حتی با اندکی تغییر در پروژه های اجرایی طراحی داخلی استفاده نمایید . در دکوراسیون مغازه توجه به جزئیات و نحوه چیدمان اجناس در دکوراسیون فروشگاه بسیار پر اهمیت است. برای طراحی داخلی یک مغازه طلا فروشی باید به چه مسائلی توجه کرد؟ هنگام طراحی فضای داخلی فروشگاه چه سوالهایی مطرح است؟ آیا مشتریان از بازگشت به فضای فروشگاهی و یا خردهفروشیها احساس امنیت میکنند؟