بهترین ماشین شاسی بلند برای اجاره | besturnblog

این مجله خبری خودرو بسترن فاو تنها 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن‌متر گشتاور دارد و با توجه به این که زمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو به صورت رسمی ذکر نشده است، اما انتظار نمی‌رود که این زمان کمتر از 13 ثانیه باشد. ریگان خودرو جی ام سی S350 یکی دیگر از شاسی بلندهای چینی بازار ایران است که توسط کرمان موتور و در سال 1399 در ایران عرضه شد. سیستم‌های کمکی راننده بورگوارد BX5 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است. فیدلیتی دومین خودرو شاسی‌بلند چینی بهمن خودرو با برند اختصاصی است که درواقع جتور X70S است که در سال 2018 توسط چری به بازار چین عرضه شده بود و در سال 1400 توسط گروه بهمن خودرو وارد بازار ایران نیز شد.

  • این خودرو مانند همه محصولات ژاپنی دوام بالا و استهلاک پایینی دارد اما نمی‌توانید توقع یک تویوتا را از آن داشته باشید.
  • نسل اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند.
  • دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.
  • به این رده از ماشین‌های شاسی بلند، کراس‌آور کامپکت هم گفته می‌شود، این ماشین‌ها بر پایه سواری‌های موجود در کلاس B ساخته شده اند.

در سال 2018، نمونه فیس‌ لیفت تیوولی نیز به بازار کشور راه یافت که به اسم تیوولی آرمورشناخته می‌شود. در نوشتن راهنمای خرید خودرو شاسی بلند، نمی‌توان از خودروهای چینی که در چند سال اخیر به وفور در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شوند نام نبرد. رنو کولیوس یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین و شیک ترین ماشین های شاسی بلند در ایران است که در سال‌های اخیر وارد کشورمان شده است. رنو این خودرو را بر روی پلت‌فرم نیسان ایکس تریل و با همکاری کمپانی نیسان تولید کرد. طراحی مدرن، آپشن‌های بسیار کامل و بعضاً کم نظیر این خودرو در کنار فضای بسیار خوب داخل کابین از جمله نکات مثبت آن است.

محبوب‌ترین خودروهای شاسی بلند بازار ایران

این روند حدود ۵ سال پیش با مونتاژ جک S5 به‌دست کرمان‌موتور آغاز شد؛ ولی حالا به‌واسطه گروه بهمن با خودرو دیگنیتی و سیف خودرو با SWM و بسیاری دیگر شرکت‌ها گسترش یافته است. با توجه به تعداد اندک این نوع کراس‌اورها در بازار ایران، هنوز جک S5 مهم‌ترین و پرفروش‌ترین کراس‌اور چینی با پیشرانه توربوشارژ محسوب می‌شوند. بازار ایران مشابه بسیاری از کشورهای دنیا، به خودروهای پهن‌پیکر و شاسی‌بلند علاقه‌مند است. در این مطلب، تعدادی از کراس‌اورها و شاسی‌بلندهای محبوب بازار کشورمان را به‌ترتیب قیمت معرفی کرده‌ایم.

تیگو ۵

اگر از مشتریان ایرانی بخواهید که یک شاسی بلند 7 نفره را نام ببرند، بسیاری از آن‌ها به هیوندای سانتافه اشاره خواهند کرد. نسل سوم هیوندای سانتافه که با کد DM‌ شناخته می‌شود، خودرویی محبوب و پرفروش در بازار ایران است. شرکت‌های کرمان موتور و آسان موتور، واردات و عرضه هیوندای سانتافه به بازار ایران را بر عهده داشتند. لاماری ایما اولین خودرو تولید داخل خود بعد از واردات میتسوبیشی و DS در ایران است که مانند اکثر دیگر خودروهای شاسی بلند چینی یک کراس‌اور توربوشارژ با موتور 1.5 لیتری است. هیوندای سانتافه با موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری خود با قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار، و مصرف سوخت ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، یک خودروی پرقدرت و کم مصرف است.

شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران

طراحی ظاهری کیا اسپورتیج نسبتاً جذاب و عملکرد این خودرو نیز خوب ارزیابی شده است. موتور چهار سیلندر ۲.۴ لیتری این خودرو قدرتی معادل ۱۸۵ اسب‌بخار تولید می‌کند که در کنار مصرف سوخت ۹.۲ لیتری، به عنوان یک شاسی بلند محبوب و ایمن، خوب خودش را نشان داده است. بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران کدامند؟ در این مطلب راهنمای خرید ماشین شاسی بلند قصد داریم بهترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

http://betheme.ir