بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی سال 1400

کاهش کارمزد تراکنشها، ارائه سرویسهای سپردهگذاری، توسعه بازار NFT و ایجاد بستری برای معرفی پروژههای دیفای از جمله خدمات مهم این صرافی است. محل قرار گیری دوربین و انواع پرژکتور های تخصصی عکاسی در آتلیه با توجه به فاصله ی مناسب یکی از مسائل مهم در طراحی های داخلی آتلیه است که باید به آن پرداخته شود. به این نکته مهم توجه کنید که به دلیل حجم زیاد مراجعات به این مکانها و وقتگیر بودن برخی از کارها، در طراحی داخلی صرافی بهتر است فضا طوری باشد که مشتری حس سردرگمی نداشته باشد. زمانی سایت صرافی شما در صفحه نخست موتورهای جستجوگر قرار میگیرد که سئوی سایت شما بخوبی مدیریت شود؛ همچنین این موضوع به استاندارد بودن سایت شما و ظاهر و ساختار سایت و فعال بودن آن نیز بستگی دارد. در طراحی کلاسیک نئوکلاسیک مرز بین کلاسیک و مدرن بودن با ظرفت خاصی رعایت می­ شود. قبل از طراحی اپلیکیشن صرافی، دانستن نکات بسیار مهم و کاربردی برای ایجاد اپلیکیشن صرافی با اطمینان و دید کامل ضروری است. برای کار با این صرافی، ابتدا باید به سایت آن مراجعه کرده و با انتخاب گزینه «Launch App» وارد محیط صرافی شوید.

پنکیکسواپ برای مبادله ارزهای دیجیتال بر بستر زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده و هزینه انتقال در آن بسیار کمتر از اتریوم دکوراسیون داخلی صرافی است. موضوعی که معمولا کمتر مورد توجه سرویس های داخلی قرار می گیرد. صرافی AdaSwap یک کالکشن داخلی و همچنین یک بازار اختصاصی توکن NFT برای تبلیغ و معرفی پروژههای خود ایجاد خواهد کرد. در ادامه لیست معیارهایی که در مقایسه صرافیهای ایرانی و خارجی باید به آن توجه کرد را معرفی میکنیم. از همان ماه های ابتدایی با یک بازاریابی برنامه ریزی شده، نظر فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد و به انتخاب اول بسیاری از تریدر های ایرانی تبدیل شد. فصل اول این آموزش مربوط به مقدمات و مفاهیم مربوط به روند و ضرورت تحلیل آنها است. تصویر زیر صفحه اول این صرافی را نشان میدهد. این لندینگ به عنوان صفحه اصلی باید شامل منوی ورود و ثبت نام و درباره ما باشد. این صرافی خوش نام و با سابقه در اواسط سال 1396، به عنوان اولین پلتفرم بومی در زمینه خرید و فروش رمز ارز ها شروع به کار کرد.

برای استفاده از صرافی، با انتخاب گزینه «Connect Wallet» میتوانید به کیف پول خود وصل شوید. بنابراین، این صرافی گزینه مناسبی برای تریدرها است. تیم طراحی سایت چیارا برای رضایت بیشتر مشتریان خود از دوروش برای طراحی انواع وب سایت های خود استفاده می کند. به طور خلاصه میتوان گفت رعایت موارد زیر میتواند تا حدود زیادی امنیت فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را فراهم کند. تا امروز نرمافزارها و پروژههای بسیار زیادی در شبکه کاردانو توسعه داده شده است اما این بلاکچین تا مدتها یک صرافی غیرمتمرکز اختصاصی نداشت. فعالیتهای پروژه در شبکههای اجتماعی، سوابق فنی و کاری تیم توسعه، کاربردها و اهداف راهاندازی پروژه، شاخصهای فنی توسعه توکن و … فعالیتهای کاری او در زمینه تحلیل بنیادی و تکنیکال رمزارزها بوده و در حال حاضر، مقالات ارزهای دیجیتال و بلاکچین فرادرس را مینویسد. اندیکاتورها، ابزارهای تحلیل تکنیکال هستند که از تلفیق مفاهیم ریاضی و اطلاعات بازار حاص شدهآند. سرمایهگذاران نیز به کمک این پلتفرم، پروژههای آیندهدار را پیدا خواهند کرد و از طریق سرمایهگذاری به درآمد میرسند.

بطور کلی در داخل کشور، دهها مورد صرافی به صورت اینترنتی ایجاد شده است اما به جهت اینکه قانون مشخصی در مورد ارزهای دیجیتال و صرافی ها در ایران وجود ندارد عملاٌ احداث صرافی کاری ساده است اما در بین تمام صرافی های موجود چند مورد معتبر وجود دارد که توانسته اند اعتماد کاربران داخلی را بیشتر جلب کنند این صرافی ها عبارتند از؛ اکس کوینو، والکس، نوبیتکس و اکسیر. برای مثال اگر نور محل شما به اندازه کافی نباشد،علاوه بر عدم جلب مشتری،باعث ضعیف شدن چشمان شما نیز می شود. کافی نبودن نور همواره احساس خستگی و عدم اطمینان به همراه دارد. مبادلات P2P برای اطمینان از صداقت معامله گران، از یک حساب سپرده گذاری یا قراردادهای هوشمند استفاده می کنند.

هر کسب و کار در طول دوران فعالیت و به منظور حفظ اعتبار خود بهتر است از یک لوگو استفاده کند؛ زیرا تغییر و طراحی مجدد لوگو علاوه بر هزینهبر بودن، تاثیر منفی بر مخاطبان خواهد داشت. آشنایی با سرویسهای متنوع و قابلیتهای صرافی Adaswap راهکارهای جدیدی را برای کسب درآمد پیش پای ما خواهد گذاشت. این رباتها با استفاده از راهکارهای بهروز و الگوریتم های آماده، بیشترین سود را به همراه دارند. با استفاده از این برنامهها، کاربران صرافی آدا سواپ میتوانند توکنهای NFT، رمزارزهای سپردهگذاریشده و سهام پروژههای اجراشده را با سود بالا بفروشند. از طریق این بستر، توسعهدهندگان میتوانند سرمایههای مورد نیاز برای پیشرفت طرحهای خود را جذب کنند. هدف از پلتفرم AdaSwap Launchpad ایجاد بستری سودآور برای سرمایهگذاران و توسعهدهندگان است. برای این صرافی این هدف در نظر گرفته شده است که بهترین مکان برای معامله گران خودساخته برای خرید و فروش محبوب ترین دارایی های رمزنگاری شده باشد. طراحی داخلی اداری یکی از هنرمندانه ترین کارهایی است که می توان با استفاده از شیشه، چوب، جداکننده، پلاستیک و … استفاده از فونتهای فانتزی برای طراحی لوگو صرافی از ارزش و اعتبار آن میکاهد و قادر به جلب اطمینان و توجه مخاطبان نخواهد بود.

می توان گفت اپلیکیشن در واقع نرم افزار کاربردی است که بر روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر نصب می شود. کاربران این صرافی میتوانند از طریق شبکههای اجتماعی، ایمیل و تماس تلفنی با کارشناس رمزینکس ارتباط برقرار کنند، این صرافی نیز برای راحتی خرید و فروش و ترید اقدام به طراحی اپلیکیشن برای گوشی های همراه کرده که میتوانید آنرا به طور مستقیم از وبسایت این مجموعه دانلود و استفاده کنید، محدودیت برداشت های ریالی و رابطه کاربری به نسبت ضعیف، از معایب این صرافی محسوب میشود. صرافیهای غیرمتمرکز دیگر مانند «پنکیک سواپ» و «سوشی سواپ» نیز میتوانند برای معامله داراییها استفاده شوند. Vote: در این بخش دارندگان توکن «Uni» میتوانند طرحهای بهبود برای شبکه ارائه کنند و همچنین به طرحهای بقیه رای بدهند. به همین دلیل سرمایهگذاران و دارندگان ارز دیجیتال ADA باید از سرویسهای صرافیهای متمرکز برای تبادل دارایی خود استفاده میکردند. نکته مهمی که در این بخش لازم است بدانید این است که صرافیهای ایرانی برای داشتن اجازه و کارکردن در فضای کشور، باید برای ثبت نام تمام کاربران خود احراز هویت دو مرحلهای انجام دهند، به علاوه همگی به صورت متمرکز کار کرده و نیروی انسانی در خرید و فروش ارزها نظارت دارد.

به علاوه صرافی آدا سواپ یک بستر اختصاصی برای راهاندازی پروژههای کاردانو و همچنین بازار توکنهای NFT بومی این شبکه است. مبلمان ها باید به صورت استاندارد طراحی شوند،که علاوه بر حفظ سلامتی کامندان باعث راحتی مشتری و حفظ سلامت آن ها نیز شوند. سعی کنید در گوشهای از مغازه خود صندلی یا مبلمان راحتی را فراهم کرده باشید. همچنین بهتر است که رنگهای موجب در پرده با مبلمان و رنگ کفپوشها همخوانی داشته باشد. سعی کنید از رنگهای شاد، براق و گرم استفاده کنید. شما نیز با بهینه سازی و ارتقا رتبه سایت در گوگل می توانید کاربران زیادی را به سایت خود هدایت کرده و کسب و کار خود را متحول کنید.

طراحی سقف و کفپوش: طبق اصول روانشناسی، هر چقدر سقف یک صرافی تناسب بیشتری با متراژ داخلی داشته باشد، مشتریان احساس راحتی و امنیت بیشتری خواهند کرد. همچنین این بنیاد افراد و مهندسان بیشتری را به استفاده از بلاکچین کاردانو تشویق میکند. وجود باشگاه مشتریان قدرتمند و پشتیبانی مرتب از آنها دلگرمی مناسبی را در آنها پدید آورده است. ارزهای دیجیتال در حال ورود به بازارهای اقتصادی جهان هستند و ارزش آنها به صورت پویا و سیستماتیک در حال رشد است. یکی از اصلیترین وظایف تحلیلگران بازارهای مالی تحلیل و تشخیص روند بازار است. روشهای زیادی برای این کار وجود دارد که یکی از بهترین آنها، استفاده از اندیکاتورهای تحلیل روند است. داشتن یک طرح کسبوکار نوشته شده که هر جنبهای از کار در آن قابل پیشبینی باشد کمک میکند تا در هر شرایطی بهترین تصمیمگیری را داشته باشید. امکان ساخت پنل کاربری برای هر مشتری، شرایطی را فراهم میکند تا افراد در جریان سوابق مبادلات خود قرار گیرند. پنل ادمین به مدیران صرافی ارز دیجیتال کمک می کند تا به تمام سیستم های پرداختی نظارت داشته باشد. این یک سیستم الکترونیک است که سفارش های باز و خروجی ها و درخواست ها را جمع آوری می کند. صرافی آدا سواپ در تلاش است که این معضل را برطرف کند.

این دوره آموزشی برای تمامی فعالان بازارهای مالی اعم از بورس، ارزهای دیجیتال و فارکس مناسب است. ایجاد پنل مدیریتی یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در فرآیند طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال است که به شما امکان میدهد تا به عنوان مدیر و صاحب وب سایت بر تمامی معاملات و حسابها نظارت کامل داشته باشید. همچون انجام صحیح معامله، ایجاد یک کیف پول ایمن، حفظ امنیت در انجام معاملات، ثبت نام و ساخت پنل کاربری کاربران، ثبت تراکنشهای کاربر، نمایش آنلاین نمودارها و قیمتهای ارز دیجیتال، لیست تقاضای خرید و فروش، لیست سفارشهای کاربر و… هم اکنون خرید و فروش رمز ارز های بیت کوین، تتر، اتر، لایت کوین، ریپل و دوج کوین در این صرافی به صورت ریالی انجام می شود. همچنین جای خالی ارز های محبوبی مانند بیت کوین کش و لینک در بازار اوکی اکسچنج احساس می شود. همانند دیگر پلتفرم های داخلی، اوکی اکسچنج هم از بسته شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی های خارجی بی بهره نبود و با توجه به اعتماد از دست رفته کاربران ایرانی نسبت به صرافی های خارجی، بیش از پیش مورد استفاده معامله گران داخلی قرار گرفت. در مرحله اول، صرافی آدا سواپ کالکشن Graffiti NFT را که به دست برخی از هنرمندان برجسته طراحی شده است، توسعه خواهد داد.

Charts: در این بخش نیز میتوانید اطلاعات مربوط به جفتارزهای مختلف، حجم معاملات و نقدینگی آنها را مشاهده کنید. میتوانید با استفاده از این قسمت در جفت ارز مورد نظر خود به عنوان یک بازارگردان سرمایهگذاری کنید. کاردانو به عنوان یکی از محبوبترین بلاکچینهای بازار کریپتو شناخته میشود. با توجه به آمار رو به افزایش سفرهای خارجی، سامانه ارز مسافرتی به منظور استعلام قبل از سفر طراحی شده است. با توجه به افزایش روزافزون استفاده از گوشی های همراه و تبلت ها، اگر وب سایت طراحی داخلی شما به شکل ریسپانسیو طراحی شود، می تواند سایت شما را در انواع گوشی های اندرویدی، تبلت ها و … طراحی داخلی صرافی ها، امروزه میزان استفاده عموم مردم از صرافی ها به شدت افزایش یافته است و همین امر باعث شده تا طراحی و دکوراسیون داخلی این اماکن بیشتر از قبل مورد توجه صاحبان آنها قرار بگیرد. بنابراین گروه طراحان تجارت جهانی با بکارگیری تکنیک های برتر در این زمینه بهترین طراخی را برای طرافی ها، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در نظر گرفته و پیاده سازی می نمایند. با استفاده از این اندیکاتورها میتوان نوع، جهت و قدرت روند بازارهای مالی را تشخیص داد. به دلیل اهیمت این موضوع، «فرادرس» فیلم 5 ساعتی آموزش اندیکاتورهای تحلیل روند برای تحلیل تکنیکال در بورس و بازارهای مالی را تدوین کرده است.

میهمان هنگام ورود به مجتمع مسکونی شما ابتدا به طراحی لابی ساختمان توجه خواهد کرد و با دقت آنرا مورد آنالیز قرار میدهد. این پلتفرم، هر پروژه را به دقت بررسی میکند و معیارهایی را برای سنجش اعتبار پروژه در نظر میگیرد. میزان نور کم به هیچ وجه برای این نوع اماکن مناسب نیست. توجه داشته باشید که تنها ارزهای در شبکه اتریوم در این حالت قابل خرید و فروش هستند و با توجه به هزینه بالای تراکنش در شبکه اتریوم، استفاده از آن برای افراد با سرمایه کم منطقی نیست. توصیه میشود در ابتدای فعالیت با مبالغ خیلی کم وارد این بازار شوید تا ریسک زیادی برای یادگیری تحمل نکنید. این کار با ریسک همراه است و به افراد تازهکار پیشنهاد نمیشود. با تامین این ویژگیها، بسیاری از افراد نیاز به استفاده از صرافیهای خارجی نخواهند داشت. این فناوری از دفتر ثبت سفارش آنلاین استفاده نمیکند. Swap: این بخش برای تبدیل توکنها به یکدیگر استفاده میشود. حال میتوانید از بخش «Swap» به راحتی ارزهای دیجیتال خود را به یکدیگر تبدیل کنید. صرافی آدا سواپ به شما این امکان را میدهد که ارزهای دیجیتال را مبادله نمایید و سرمایه خود را در استخرهای نقدینگی استیک کنید تا به طور متناوب به درآمد برسید.

یکی از اصلی تربن دغدغه های مدیران صرافی امنیت صرافی ارز دیجیتال سایت است.همانطور که در قسمت زبان برنامه نویسی سایت اشاره کردیم امنیت سایت یکی از موضاعات بسیار مهمی است که باید شرکت های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به آن دقت داشته باشند.اولین موضوع مهم در بحث امنیت سایت صرافی ذخیره امن مدارک کاربران است که باید به صورت رمزنگاری شده در سایت ذخیره شود.امنیت سایت های صرافی را می توان به دو قسمت امنیت سرور و امنیت شخصی تقسیم کرد. در این صرافی انجام معاملات به صورت قطعی نمی باشد چرا که ممکن است یکی از طرفین معامله انصراف دهد و طرف دیگر به مشکل بر بخورد. این بدان معنا است که پلتفرم معاملاتی هیچ دسترسی یا کنترلی روی دارایی در زمان انجام تراکنش نخواهد داشت. آنچه ناگزیر اتفاق می افتد سندرم “دور از چشم ، از ذهن” است و هنگامی که زمان جمع آوری محصول فرا می رسد ، یک حزب جستجوی گسترده برای شکار چیزهای از دست رفته انجام می شود. در این طرح، دارندگان این توکن در زمان تراکنش کارمزدی پرداخت نخواهند کرد.