بهترین دبیران زبان انگلیسی کنکور کارنامه خرد » کارنامه خرد

همان طور که میدانید و در جامعه ی دیده اید در مدارس و دانشگاه ها زبان انگلیسی را به روش درست و اصولی اموزش نمی دهند. برای جبران این کمبود علاقه مندان به یادگیری زبان دوم باید به دنبال بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی و استاد عالی در این زمینه باشند. در این متن می خواهیم ویژگی های بهترین اساتید زبان انگلیسی و چند مورد از بهترین اساتید زبان انگلیسی در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

روان سازی مکالمه در نزد این استاد زبان انگلیسی و نیز تکیه بر روش های ساده و جذاب توانسته است نام وی را در ردیف معروفترین اساتید این آموزشگاه های زبان انگلیسی در تبریز رشته قرار دهد. اگر خواهان پیشرفت در زمینه مکالمه هستید یا می خواهید چهار مهارت listening،reading،writing و speaking خود را تقویت کنید، می توانید از استاد هادی مقدم کمک بگیرید. با شرکت در یک جلسه آموزشی رایگان با استاد هادی مقدم متوجه خواهید شد که به راحتی می توانید در کنار این استاد گرانقدر زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. استاد محمد زاده با تمرکز بر جو شاد کلاس های آموزشی اش همواره سعی می کند که برای زبان آموزان انگیزه قوی یادگیری هر چه بیشتر را فراهم کند.

یک معلم مؤثر باید نه تنها به دانش‌آموزان خود بلکه در کل به حرفه تدریس متعهد باشد. معلمی شغل بسیار شیرین و دوست داشتنی است چرا که یک معلم می‌تواند بطور بسیار شگفت‌انگیزی بر شاگردان خود تاثیر بگذارد. اگر بخاطر داشته باشید در طی دوران تحصیل قطعا با معلم‌های زیادی سروکار داشته‌اید که برخی از آن‌ها شما را به یادگیری علاقمند و برخی نیز شما را از یادگیری دور کرده‌اند. از این جهت است که یک معلم می‌تواند قدرت تاثیرگذاری زیادی بر شاگردان خود داشته باشد. سه نوع کلاس وجود دارد که با توجه به نیاز و هدفتون میتونید یکی رو انتخاب کنید.

ایشان بیشتر از 11 سال در زمینه تدریس به تمام سنین و در همه سطوح زبان، سابقه دارند. استاد پریسا جانقربان برای زبان آموزان فابل های آموزشی طبقه بندی شده ای را آماده می کند تا آموزش برای آن ها راحت تر باشد. روزبه شهلایی مقدم از بهترین دبیر های زبان انگلیسی کنکور مجموعه رایان کلاس می‌باشد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک است و سال‌هاست که به تدریس زبان انگلیسی می‌پردازد.

این استاد جوان تبحر ویژه ای در کلاس های بحث آزاد و همچنین مکالمه دارد. ترجمه شعر و موسیقی، ترجمه فیلم و سریال، صحبت کردن به زبان انگلیسی و …. چیزیست که امروزه اکثر زبان اموزان جوان دوست دارند که آن را فرا بگیرند. چرا که بیشتر کشور های جهان به زبان انگلیسی صحبت می کنند و مقالات و پژوهش ها نیز به زبان انگلیسی هستند. عاملی که باعث پیشرفت و یادگیری زبان دوم شما می شود داشتن آموزش صحیح و اصولی است.

  • مهدی هادی مقدم به سبب دانش و پشتکار بی حد و حصرش همواره در پی به کار گیری به روز ترین و موثر ترین متدهای آموزش زبان انگلیسی است.
  • نام درس مورد نظر را از لیست نمایش داده شده انتخاب کنید و یا عنوان نمونه سوالی را که می خواهید وارد نمائید.
  • یعنی وقتی شما یک کتاب داستان انگلیسی میخوانید، با افزایش دایره لغات انگلیسی که میدانید خود به خود مکالمه شما نیز تقویت خواهد شد!
  • استاد پوربهرام دانشجوی دکترای رشته آموزش زبان انگلیسی و همچنین مدرس آیلتس از آیدی پی استرالیا با سابقه ۱۰ ساله در زمینه تدریس زبان انگلیسی در سنین و سطوح مختلف یکی از بهترین های اساتید زبان انگلیسی به شمار می رود.

استادبانک، در 8 شهر بزرگ ایران، اساتید برتری برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل دارد و شما می‌توانید در صورت تمایل در خانه‌ی خودتان کلاس خصوصی را برگزار کنید. برای کلاس آنلاین استادبانک، هیچ محدودیت مکانی وجود ندارد و به راحتی می توانید از همه شهرهای ایران، با اساتید برتر ما، تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین را به صورت اختصاصی یا کلاس دونفره برگزار کنید. هادی فتحی با پشتکار ترین استاد زبان ایران است که با جدید ترین روش ها زبان را آموزش می دهد.

بهترین اساتید خصوصی زبان انگلیسی ایران و تهران

در این‌ بین انتخاب بهترین دبیر زبان انگلیسی برای کنکور یکی از چالش‌ برانگیزترین موضوعات است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین استاد های کنکور زبان در سطح کشور بپردازیم تا بتوانید با دید بازتری نسبت به انتخاب کلاس و معلم زبان کنکور خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که اساتید ما در استادبانک از لحاظ تخصص و تسلط تدریس مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

همانطور که می‌دانید همه‌ی سوالات امتحانات مدارس و همچنین کنکور از کتاب‌های درسی طرح می‌شود. بنابراین نکته‌ی مهم در موفقیت شما در گذراندن امتحانات و زدن تست‌ها، تسلط شما بر کتاب‌ درسی است. برای یادگیری زبان انگلیسی چهار مهارت وجود دارد که این چهار مهارت شامل مهارت شنیداری و مهارت خواندن ، و خروجی ها عبارتند از مهارت گفتاری و مهارت نوشتاری می باشند. ویژگی مهم دیگر ایشان توجه به ایجاد هیجان و تفریح در کلاس است چون هر چه شرایط کلاس بهتر و شادتر باشد زبان آموزان بهتر می توانند از کلاس بهره ببرند.

بسته خودآموز زبان انگلیسی استاد عطایی

بهترین دبیران زبان انگلیسی کنکور کارنامه خرد » کارنامه خرد