بررسی مشخصات پژو 405 1370 1401 | besturnblog

خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

  • در سال‌های پس از جنگ جهانی اول، خودرو به وسیله لازمی برای همه مبدل شد و دیگر یک وسیله تشریفاتی ویژه قشر مرفه نبود.
  • ایران خودرو برخلاف طراحی داخلی، چندین بار تلاش کرده تا کابین پژو 405 را به روز کند، تا طراحی دلپسندتری داشته باشد.
  • از سال 1373 نیز شرکت ساپکو قطعات پژو 405 را بومی‌ساز و تا سال 1377 بیش از نیمی از قطعات این خودرو را تامین کرد.
  • احتمالا اولین چیزی که بسیاری از جوانان بعد از دیدن پژو 405 به ذهنشان می‌رسد این است که 405 مناسب پدرها یا حتی پدربزرگ‌ها است.

در سال ۱۹۷۸ شرکت پژو سیتروئن واحد اروپایی کرایسلر را به دلیل بحران‌های ایجادشده در این شرکت، از آن خود کرد. شرکت کرایسلر اروپا، بسیار فرسوده و دارای مدل‌های قدیمی بود و در واقع این سرمایه‌گذاری، مشکلات مالی بسیاری برای پژو سیتروئن ایجاد کرد. در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، پژو برند تالبوت را احیا کرد، تا بتواند سودی از کرایسلر به دست آورد و بخش اروپایی آن را از ورشکستگی نجات داد. عدد صفر وسطی نیز نشان دهنده سوراخ هندل خودروهای اولیه پژو است که بر روی یک صفحه، در جلوی خودروهای آن زمان قرار گرفته بود.

معرفی و بررسی ها

اولی قطع واردات خودرو و محدود شدن بازار خودرو و مسئله دوم عرضه نمودن بهتر جی ال ایکس بود. به این ترتیب این خودرو بهترین و لوکس ترین خودروی مونتاژ ایران بدل شد. علاوه بر این 205 نیز در تریم جی ار به ایران آمد که به دلیل امکانات و قیمت نامناسب و تبلیغات کمتر ، موضوع را بی کیا پراید واگذار کرد.

بررسی کابین و طراحی داخلی پژو 405؛ قدیمی اما جادار!

بمجله خبری خودرو بسترن فاونوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. پژو 405 در کشور فرانسه در سال 1984 میلادی تولید آن آغاز و در سال 1996 در اروپا به پایان یافت. حمل ماشین پژو پارس به شهرستان در سراسر کشور با مناسب ترین هزینه باربری آموت بار برای شما انجام می دهد. کابین پژو پارس برای ۵ سرنشین بزرگسال جادار و راحت است، البته ممکن است افراد قدبلند با محدودیت‌هایی در فضای پا و فضای سر مواجه شوند. اما نشان‌واره اصلی این شرکت، با طرح شیر، در سال ۱۹۳۳ به‌عنوان نشان‌واره جهانی پژو طراحی شد و این لوگو، نخستین بار، بر روی مدل پژو ۲۰۳ ظاهر شد. شیری که بر روی ۲ پای عقب خود بلند شده‌بود و یادآور نشان نظامیِ «فرانش کنته» (Franche-Comté)، زادگاه اصلی پژو بود.

پژو،405،GLX مدل 83

در حال حاضر قیمت کارخانه این خودرو مشخص نمی باشد اما قیمت حدودی بازار آزاد خودرو پژو 405 SLX حدودا 190 میلیون تومان و قیمت حدودی پژو 405 GLX حدودا 180 میلیون تومان می باشد. ب عنوان پیشنهاد عرض میکنم ماشینی ک لااقل ترمز abs ندارن اصلا سمتش نرو چون در مواقع خاص با ها دیدم ک تمیزترین و سالم‌ترین ماشین هم باشد نمی‌تواند از پس پیچ‌های ساده و سطح جاده خیس بربیاد. سلام دوست عزیز، هزینه بیمه بدنه و شخص ثالث براساس موارد مختلفی از خودرو از جمله مدل، میزان تصادف و خسارت دریافتی از قبل بستگی دارد. در سایت بهتر است که مشخصات را وارد کنید تا قیمت شرکت های مختلف برای شما نمایش داده شود.

http://betheme.ir