بررسی انواع آبسردکن های تصفیه دار موجود در بازار

این محصول با توجه به نیاز روز افزون به آب تصفیه شده و سالم طراحی شده است و به گونه ای شگفت انگیز کیفیت آب مصرفی خانواده را ارتقا بخشیده و از بروز انواع مشکلات سلامتی که معمولا دلیل عمده آنها استفاده از آب ناسالم میباشد جلوگیری میکند. این املاح مضر باعث بروز سنگ کلیه در بدن انسان میگردند و حذف آنها میتواند از این بیماری به خوبی جلوگیری نماید. آب تصفیه شده از بسیاری از بیماری ها و عفونت ها بخصوص در معده، روده، مثانه و کیسه صفرا جلوگیری می کند. چنانچه در خصوص خرید تصفیه آب خانگی نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان فروش آکواجوی به شماره تماس ۰۹۹۲۰۸۱۸۰۲۶ تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید! اگر قصد خرید تصفیه آب را دارید قیمت را بر کیفیت ترجیح ندهید و ابتدا از کیفیت دستگاه و معتبر بودن برند آن اطمینان پیدا کنید. برای تعویض فیلترها شما فقط به یک آچار مخصوص باز کردن هوزینگ احتیاج دارید که معمولا روی تمام دستگاهها موجود است .

بهترین دستگاه تصفیه آب

بهترین دستگاه های تصفیه آب در حال حاضر تایوانی می باشند و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا طرفداران بسیار زیادی دارند. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از جمله خریدهایی است که باید در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشیم. دستگاه تصفیه آب باید از طرف فروشنده ضمانت شود و خدمات مربوط به آن نیز از طرف فروشنده به شما داده شود. بلکه ممکن است باعث تهدید سلامتی شما نیز بشود! هم چنین فیلتر های دستگاه تصفیه RO قیمت بالا تری نسبت به فیلترهای اولترا فیلتراسیون دارند و جایگزینی آن ها ممکن است هزینه بر باشد.

اما آکواجوی در سال 1399 به منظور ارائه دستگاه تصفیه آب با قیمت اقتصادی اقدام به مونتاژ 2 دستگاه یعنی تصفیه آب آکواجوی مدل پرایم و دستگاه تصفیه آب مدل الیت در ایران کرد. از پرفروش ترین دستگاههای مونتاژ تایوان میتوان به دستگاه تصفیه آب لوتوس، تصفیه آب لجند، لیلیوم، تولیپ و ساکورا اشاره کرد. همچنین به فیلتر ممبران این دستگاه ها نیز باید توجه کرد چرا که انواع تقلبی آن در بازار وجود دارد. با توجه به بودجه و نوع مصرف سؤالی که پیش می آید این است که دستگاه تصفیه آب چی بخرم. قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی چقدر است؟

بلکه ممکن است باعث تهدید سلامتی شما نیز بشود!

آب تحت فشار با یک پمپ از فیلتر ممبران رد می شود و منافذ کوچک آن باعث می شود که تنها مولکول های آب بتوانند از آن رد شوند و خروجی آب سالمی داشته باشند. به طور معمول در زمان روشن بودن دستگاه تصفیه آب باید آب خروجی به فاضلاب جریان داشته باشد. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل به دلیل اورجینال بودن قطعات و فیلتر های آن از سایر برند ها گران تر است و در عین حال دوام و طول عمر بالایی دارد. خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه نیز در تشخیص آب تصفیه کن اورجینال و قیمت آن مهم است. پس از اتمام زمان پنج دقیقه و به صدا درآمدن زمان سنج، محتویات لیوان 1الف (مایع و کربن فعال) را در فیلترهای دولایهی قهوه بریزید. این فیلتر توانایی تصفیه چیزی در حدود ۱۰ مترمکعب آب را دارد.بالاترین کیفیت تصفیه آبفیلتر کربن بلاک (CTO) مرحله سوم Fluxtek بهگونهای طراحی شده تا حفرات موجود در سطح کربنی ، زمان ماند بیشتری را برای آب ایجاد کنند که سبب افزایش کیفیت تصفیه آب در مقایسه با سایر فیلترهای کربن بلاک میشود.ساختهشده از زغال پوسته نارگیل کارتریج کربن بلاک Fluxtek کاملاً گیاهی است و برخلاف بسیاری از فیلترهای مشابه موجود در بازار، از مواد شیمیایی ساخته نشده است.

اما حواستان باشد که به هیچ وجه نمی توانید از محتویات بطری ها مطمئن باشید و خوب، خرید آب معدنی در درازمدت برای شما گران تمام می شود. معمولاً افرادی که تصمیم خرید دستگاه تصفیه آب دارند، چندان اطلاعات دقیق و جامعی از عملکرد دستگاه تصفیه مناسب ندارند.به همین خاطر وقتی با برندها و دستگاه های مختلف مواجه می شوند، سردرگم شده و نمی دانند که چه برندی مناسب تر است. در حالی که بسیار از مردم کشورمان از طریق شیر آب به آب دسترسی دارند و از دستگاه تصفیه آب خانگی برای تصفیه کردن آب خود استفاده نمی کنند. کلیه دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواجوی 3 سال گارانتی تعویض قطعات بی قیدو شرط داشته و نصب و ارسال دستگاه به سراسر ایران رایگان است. از طرفی برندی که اینچنین دستگاه های تصفیه آب خود را بدون قیدو شرط گارانتی می کند نشانه کیفیت و اعتبار آن دستگاه است.

دستگاه های نوا میتوانند آلاینده های فیزیکی و شیمیایی را تا ابعاد 0٫0001 از آب جدا کنند .و هرگونه آلاینده نظیر طعم، بو، باکتری و میکروب خرید تصفیه آب را حذف نمایند. نتیجه می گیریم که در این فرآیند نیاز به فشار بسیار بالای آب وجود دارد تا بتوان شیوه نمک زدایی را انجام داد. سیستم اسمز معکوس شیوه ی نوین تصفیه آب در دنیا است که توسط فیلتر ممبران می تواند املاح مضر آب را تا ابعاد 0001/0 میکرون از بین ببرد. خدمات پشتیبانی قوی دراز مدت با بهره گیری از تیم مجرب و حرفه ای به شما این امکان را می دهد تا از بهترین و سریع ترین خدمات بهره مند شوید. اگر آبی از دستگاه خارج نشد، در ابتدا، مطمئن شوید که موتور دستگاه روشن شده و به درستی کار میکند. یعنی اسیدهای مضر آب را از بین میبرد و به بدن نشاط، شادابی و مقاومت در برابر بیماریها را تزریق میکند!

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

این دستگاه ها با قیمتی حدود دو میلیون تا چهار میلیون در بازار کشور موجود هستند. دستگاه تصفیه آب خانگی تک مرحله ای با فیلتر استیل قابل شستشو مخصوص ورودی ساختمان ها با ظرفیت تا 10000 لیتر بر ساعت تصفیه آب بسته به سایز ورودی و خروجی گزینه ی بسیار مناسبی برای تصفیه کل آب ورودی به ساختمان بعد از کنتور آب می باشد. ابتدا بدانیم منظور از مرحله در دستگاههای تصفیه آب به روش اسمز معکوس 5 و 6 مرحله و حتی بیشتر چیست؟

لیست فیلتر های تصفیه آب

در دستگاه تصفیه آب ، فیلتر زغالی یا کربن فعال که در مرحله دوم قرار دارد، دارای خاصیت جذب سطحی است و قادر است کلر، گازهای شیمیایی محلول در آب ، مواد شیمیایی آلی ، تری هالومتان ها (محصول فرعی کلرزنی) ، آفت کش ها ، بو و طعم نامطبوع آب را حذف کند. دامنه کاربرد این ماده به حدی است که قرن اخیر را قرن کربن می نامند. این دستگاه ها احتیاجی به پمپ ندارند و از فشار هیدروستاتیک بهره می برند و مناسب با آب هایی که میزان سختی استاندارد اما دارای آلودگی ویروس و باکتری و با املاح سنگین و بیش از حد مجاز هستند می باشند. داشتن این دو فیلتر یعنی ممبران و شیر میکس تضمین کننده داشتن آبی سالم و با املاح مورد نیاز است.

طبق تایید استاندارد سازمان جهانی بهداشتNSF آب آشامیدنی سالم دارای سختی زیر عدد 100 است که کلرزنی نیز شده باشد تا برای مصرف و آشامیدن تمام گروه های سنی آقایان، بانوان، کودکان و نوزادان مناسب باشد. بدلیل سطح گسترده و تیراژ بالای فروش و نصب دستگاه ها توسط این مجموعه ، قیمت تمام شده فروش بسیار مناسب تر از سایر فروشندگان تصفیه آب است.کلیه دستگاه های عرضه شده توسط پاکاب گستر ، با گارانتی 18 تا 30 ماهه عرضه میشوند .یکی از مزایای خرید از پاکاب گستر ضمانت اصالت کالای مورد نظر است .

انواع فیلتر تصفیه آب

هزینه تعویض فیلتر دستگاههای تصفیه آب خانگی با فیلتر اینلاین 25 درصد بالاتر از فیلترهای ساده است. بسیاری از ریز ذرات و آلاینده ها در آب های شهری وجود دارند و فرسودگی لوله ها باعث می شوند که ضرورت استفاده از این دستگاه ها احساس شود. ترانس یا آداپتور دستگاه تصفیه آب خانگی برای تبدیل برق شهری به برق 24 ولت می باشد چرا که تمامی قطعات برقی دستگاهها با برق 24 ولت کار می کنند. آب شهری تصفیه شده است اما گاهی نیاز به تصفیه مجدد برای آشامیدن دارد به همین دلیل این دستگاه های خانگی بسیار پر فروش شده اند. دستگاه سی سی کا نیز از دیگر برندهای تایوانی است .این دستگاه در مدل های مختلف از جمله 6 و 7 مرحله ای تولید می شود.برند سافت واتر نیز از دیگر انواع برند دستگاه تصفیه آب تایوانی است .دستگاه های سافت واتر در 6 مرحله آب را تصفیه می کند و مثل برندهای نوا و سی سی کا از برند های مطرح تصفیه آب محسوب میشود.