بازی ماشین بازی پژو پارس دانلود کافه بازار | besturnblog

پژو 405 ورود خوبی به بازار ایران داشت و توانست از نبود تنوع ماشین در بازار خودرو ایران در دهه 70 نهایت استفاده را کرده و فروش خوبی بدست آورد. اما با گذشت زمان بدلیل ظاهر زمخت و بیش از حد یکدست پژو 405، جوانان تمایل کمتری برای خرید آن داشتند و استقبال از این پیرمرد فرانسوی کمتر شد. با توجه به قیمت پایین Peugeot 405 نمی‌توان انتظار آپشن‌های خیلی زیادی را از این خودرو داشت. پژو 405 جی ال ایکس و اس ال ایکس هر دو دارای ترمز ضد قفل ABS و EBD، ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب کاسه‌ای هستند. این ماشین دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو است و فرمان هیدرولیک دارد. Peugeot 405 نمای بسیار ساده‌ای دارد و در آن اثری از خطوط منحنی و خطوط روی کاپوت و بدنه نیست.

  • بهترین راه خرید اقساطی ماشین پژو 405 SLX، استفاده از شرایط فروش اقساطی سپندخودرو است.
  • حالا که با ویژگی‌های پژو 405 ایران خودرو آشنا شدید، وقت آن است که کمی راجع به بیمه این خودرو صحبت کنیم.
  • شرکت کرایسلر اروپا، بسیار فرسوده و دارای مدل‌های قدیمی بود و در واقع این سرمایه‌گذاری، مشکلات مالی بسیاری برای پژو سیتروئن ایجاد کرد.
  • همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ 508 در دو نسخه سدان و واگن عرضه می شود که وزن سدان برابر با 1850 کیلوگرم و نمونه واگن 1875 کیلوگرم است.

در سال ۱۹۰۳ پژو اقدام به تولید موتورسیکلت نمود و از آن پس، موتورسیکلت‌های پژو، به‌سرعت جای خود را در بازار باز کردند. در سال ۱۹۰۳ پژو حدود نیمی از خودروهای بازار فرانسه را تولید می‌کرد. پژو نخستین شرکتی بود، که تایرهای لاستیکی را بر روی خودروهای خود نصب کرد و در سال ۱۸۹۵ تایرهای بادی را بر روی آن‌ها قرار داد.

نگاهی کلی به پژو 405

آتش گرفتن مجله خبری خودرو بسترن فاو، کم کردن روغن، مشکلات سرسیلندر و ایراداتی در سیستم ترمز و ایمنی باعث شد تا این خودرو از گردونه ساخت خارج شود. فقط یه مشکل ریز داره.اونم سازگاری گیربکس با موتوره که با یه رگلاژ درست و تعویض فلایویل استاندارد حل میشه. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. در ۱۹۰۷ نخستین موتور شش سیلندر ساخته شده توسط پژو به نمایش گذاشته شد و همکاری تونی هوبر به عنوان سازنده موتور آغاز شد. از آنجا که شمار بسیاری خودرو با انواع متفاوت در خط تولید بود، پژو تصمیم گرفت که خط تولید دیگری را راه‌اندازی نماید.

نور زیر ماشین

مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. حالا که با ویژگی‌های پژو 405 ایران خودرو آشنا شدید، وقت آن است که کمی راجع به بیمه این خودرو صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است که بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه اختیاری است. یکی از اتومبیل‌های پرفروش در ایران، پژو 405 است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو در بازار داخلی عرضه می‌شود.

رانا LX

SLX که در 1388 به بازار آمد، دارای چراغ کریستالی، اضافه‌شدن مه‌شکن و اسپویلر درب صندوق بود و همچنین داشبورد، صفحه کیلومتر و سردنده آن هم مجددا طراحی شد. از سال 1390 نیز پیشرانه 1.6 لیتری پژو 206 تیپ پنج نیز برای مدل SLX قابل سفارش شد درحالیکه پیشرانه مدل GLX آن چه در نسخه بنزینی و چه در نسخه دوگانه‌سوز همچنان از نوع 1.8 لیتری است. اما پژو 405 که در حال حاضر تحت عنوان GLX به فروش می‌رسد، یک پیشرانه 4 سیلندر 1761 سی سی دارد که قادر است 100 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 153 نیوتن متر در 3000 دور دقیقه تولید نماید. نیروی تولید شده خودرو توسط یک گیربکس 5 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

http://betheme.ir