اهمیت نصب دزدگیر اماکن

مثلا در هنگام بروز آتش سوزی نیز، این دزدگیر اعلام خطر می کند و در صورت تجهیز بیشتر به سیستم های هوشمند مانند خانه هوشمند می تواند درب های اضطراری را نیز بلافاصله باز نماید یا به محض ورود افراد ناشناس و غیرمجاز به منزل با ارسال پیامک همه افرادی که شماره شان در سیستم ثبت شده را مطلع نماید. دزدگیر منزل بتا مدل Z7-GSM از قابلیت های متنوعی برخوردار بوده از موارد زیادی منجمله هفت زون مجزا مانند زون اعلام حریق که در مواقع آتش سوزی کاربرد دارد، تلفن کننده سیم کارتی و خط ثابت، ارسال گزارش به تلفن همراه از طریق پیامک یا اپلیکشن پیام رسان، ارسال هشدار در صورت قطع بلندگو یا آژیر در صورت ورود سارق به منزل و دارای گارانتی معتبر یکساله از خود شرکت بتا است.

دزدگیر های ایرانی علاوه بر آژیر داخلی دارای کانکتور بلندگو نیز میباشد که صدای این بلندگو ها به مراتب بیشتر و شکه کننده تر نسبت به اژیر های کوچک و کم صدای این دزدگیرهاست.دزدگیر های چینی قابلیت نصب بلند گو را ندارند زیرا جریان انها دی سی است و فقط میتواند اژیر های کم توان را فعال کند.اما جریان دزدگیر های ایرانی ای سی است که توان بالایی برای فعال کردن بلندگو های 35 وات را دارد. سنسور وزنی دزدگیر: دزدگیرعموماً برای محیطهایی که حیوانات خانگی بهعنوان یک محرک وجود دارد مناسب میباشد. چراکه چشمی وزنی دزدگیر بر اساس وزن و حجم جسم متحرک قادر به شناسایی حیوان میباشد و سیستم را بیجهت فعال نمیکند. 1.چشم الکترونیک:سنسورهای حساس به حرکت بوده و در انواع مختلف در بازار موجود میباشد. البته این را باید بدانیم که انواع گوناگونی از این دزدگیر ها در بازار موجود است، اما هریک با توجه به قیمت و هماهنگی با مکان و درجه امنیت مورد نیاز قابلیت های منحصر به فردی دارند.

این ردیاب ها هم برای محیط داخلی و هم برای فضای بیرونی ساختمان، قابل استفاده هستند. آلارم هوشمند از طریق آژیر خطر و یا پیامک برای صاحب خانه با برنامه موبایلی مخصوص اندروید و اپل که استعلام وضعیت دستگاه و برق شهر هم با همین برنامه صورت می گیرد. اپلیکیشن هایی برای گوشی های اندروید و آیفون وجود دارد که با نصب آنها می توان به روشن و خاموش کردن این دزدگیرها از طریق تلفن همراه پرداخت. در دزدگیر های اماکن ایرانی میتوان یک باتری 12 ولت 4.5 یا 7.5 آمپر بزرگ قرار داد که قابلیت نگهداری برق برای دزدگیر تا حدود 2 روز را دارد اما در دزدگیر های چینی یک باتری شارژی کوچک که اندازه 2 عدد باتری قلمی است وجود داری که حداکثر 2 تا 3 ساعت بتواند سیستم را روشن نگه دارد که این نقطه ضعف این دستگاهها است. برای انجام این کار، لازم است تا از یک نصاب آژیر دزدگیر منزل، با تجربه و مطمئن کمک بگیرید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با ما تماس بگیرید. توصیه ما این است که پیش از استخدام نصاب دوربین مداربسته در تهران یا مراجعه به شرکتهای مربوطه، درباره مهارت، سوابق و تجربه مشتریان قبلی آنها به خوبی اطلاعات کسب کنید.

از مهم ترین وسایلی که امروزه در برقراری امنیت نقش پر رنگی دارد می توان به دزدگیر اماکن اشاره نصب دوربین مداربسته کرد. نقش باطری دزدگیر اماکن شارژ دهی به مدار و سنسورها و تامین ولتاژ در زمان نبود برق است. به عنوان مثال اگر سارقی وارد ساختمان شده و با قطع تلفن و برق منزل، دزدگیر را از کار بیندازند چون وسیله مجهز به باطری داخلی با قابلیت شارژ بلند مدت است به هیچ وجه خاموش نشده و بلافاصله پیام هشدار را برای صاحب خانه ارسال می کند. به همین دلیل نسبت به سیستم دزدگیر شهری، سرعت عمل بالاتری داشته و برقراری ارتباط آن با صاحب منزل، با کیفیت تر، راحت تر و در شرایط بهتر صورت می گیرد. با توجه به این که تکنولوژی دوربین های مدار بسته پیشرفت زیادی کرده است و قابلیت اتصال دوربین ها به گوشی تلفن همراه وجود دارد، افراد زیادی اقدام به نصب دوربین مدار بسته در منازل و یا مغازه های خود می کنند و به دلیل امکان مشاهده آنلاین تصاویر در موبایل، استقبال زیادی از دوربین های مدار بسته شده است و به این دلیل بازار کار این حرفه پیشرفت زیادی کرده است و درآمد بالاتری نصیب تعمیرکاران و نصاب های دوربین های مدار بسته می گردد.

این دوربین قادر است تصویربرداری را در زاویه ۱۰۲ درجه انجام دهد. تعداد مکانهایی که دوربین مدار بسته در آن قرار میگیرد، حتی در نرخنامه اتحادیه نصب دوربین مداربسته 1400 هم در نظر گرفته شده است. نصب کننده دزدگیر منزل با توجه به سختی کار و تجهیزاتی که نیاز دارد قیمت می دهد و نرخ آن هم بین 250 تا 600 هزار تومان می باشد و انصافا اگر کار تضمینی باشد، حتی 600 هزار تومان هم قیمت مناسبی می باشد و به صرفه خواهد بود. ضمن اینکه ترجیحا بهتر است سیستم دزد گیر انتخابی تولید داخل بوده تا علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. چنانچه بهترین دوربین مداربسته موجود در بازار را خریداری کنید اما نصب آن توسط تکنسین نصب متخصص صورت نگیرد ممکن است پاسخگوی نیاز شما نباشد و تنها هزینه گزافی را به شما تحمیل کند. در نتیجه خریداری یک سیستم دزدگیر تولید داخل واقعا به نفعتان خواهد بود. چنانچه در یا پنجره منزل باز شود بافاصله گرفتن این دوتکه از یکدیگر، هشدار دستگاه فعال میشود. محیطهای باز مانند تراسها، پنجرهها ، دیوارهای کوتاه باغ و ویلاها و ورودیهای بزرگ را میتوان با استفاده از این سنسور محافظت کرد.

اگر به دنبال یک محصول دزدگیر با قیمت معقول تر نسبت به نمونه های خارجی می گردید خرید یک دستگاه سایلکس مدل PD14 با مشخصات و کیفیت عالی که دارد بسیار منطقی است. اما به عنوان نکته نهایی باید اضافه کنیم، دزدگیر های سیم کارتی تنوع بالایی دارند و به نسبت سایر دزدگیر ها از قیمت بالاتری برخوردارند که به کیفیت و مرغوبیت آن ها می ارزد. اما دزدگیر های اماکن سیمکارتی به راحتی قابل از کار انداختن نیستند و از امنیت بالایی برخوردارند.همچنین به دلیل استفاده از سیمکارت قابلیت های بسیار بالاتری نسبت به دیگر انواع دزدگیر اماکن دارند.

دزدگیر بتا مدل Z7-Line همراه با تلفن کننده خط ثابت دارای 7 زون از جمله یک زون 24 ساعته، دارای دو زون بیسیم و یک زون تشخیص دود در مواقع آتش سوزی است. حفاظت و امنیت از جمله مواردی است که به شدت از هزینه ها و خسارات مادی و معنوی جلوگیری می کند پس بهتر است قبل از آن که به تحمل وقایع ناگوار دچار شویم از وقوع آن ها پیشگیری کنیم. زون یکی از مواردی است که احتمالا هنگام مشاهده سیستمهای امنیتی خانه با آن روبرو شدهاید. در ارتباط با سیستمهای نظارت تصویری، دستگاه DVR و NVR با استفاده از پورتهای اختصاص یافته به کاربر اجازه میدهد از راه دور و با استفاده از اینترنت تصاویر زنده و ضبط شده را روی گوشی موبایل و یا کامپیوتر خود مشاهده کند. ۵. بسته کابل RG59 : هنگام آموزش نصب دوربین مدار بسته برای انتقال و اتصال تصاویر دوربین به دی وی آر ( DVR) نیاز است. یک سر آن را به “خارج” دوربین و سر دیگر را به یکی از درگاههای “in” دستگاه DVR وصل کنید. مثلا اگر مکانی مانند منزل و یا اداره دارای 8 اتاق باشد و دستگاه شما 4 زون باشد شما مجبور هستید 4 اتاق دیگر را بصورت سری با اتاق های دیگر ببندید بنابراین هنگام تحریک دزدگیر نمیتوانید بفهمید که سنسور کدام اتاق فعال شده,اما اگر دستگاه 8 زون داشته باشد هر زون را به یک اتاق اختصاص میدهید و اتاقی را که در ان چشمی فعال شده را از روی ال ای دی های دستگاه پیدا می کنید.

برای ساختمان های کوچک هم با توجه به امکان ست کردن 15 چشمی بیسیم و ریموت و همچنین 4 زوج امنیتی با قابلیت آدرس دهی امنیت آن را چندین برابر می کند. این مدل قابلیت نصب دو سیمکارت با هم را دارد و می تواند از طریق SMS GMS و GPRS ارتباط برقرار کند. امکان هوشمند سازی محیط نصب سیستم دزدگیر سیم کارتی امکان پذیر بوده و ارتباطی که میان دوربین های مداربسته، سنسور های حرارتی و نصب اعلام حریق بر دزدگیر سیم کارتی وجود دارد، کمک می کند همگی به صورت هم زمان عمل نمایند. در گذشته بالای درب مغازه یک زنگوله نصب میکردند تا هنگام باز شدن درب، با ایجاد صدای زنگ، ورود مشتری را اعلام کند. دزدگیر منازل نوعی سیستم امنیتی است که ساختمان را از ورود افراد غریبه و سارقین به واسطه داشتن چشمی های قرار داده شده در محیط محافظت نموده و در صورت بروز خطر و تحریک شدن سنسور چشمی دستگاه ساکنین را با زدن آژیر آگاه می کند. برندهایی مانند فایروال,کلاسیک,سایلکس,جی ام کا,گپ,مستر, بتا و سیماران,فایواستار و آنیک از جمله برندهای خوب و محبوب ایرانی در ضمینه دزدگیر اماکن میباشند که کیفیت و خدمات خوبی را دارند.البته در این میان برند فایروال حرف اول را میزند و از لحاظ امکانات و خدمات یک سرو گردن از دیگر برندها بالاتر است.

بدین منظور ابتدا DVR را به مانیتور متصل نموده و سپس با اتصال ماوس به DVR روی صفحه نمایش راست کلیک کرده و وارد تنظیمات شوید. در این مقاله با اصطلاحات DVR و NVR که دستگاه های ذخیره کننده ویدئوی دیجیتال و ضبط کننده ویدیوئی شبکه هستند آشنا می شوید. و می تواند ضبط صدا و ذخیره پیام را به خوبی انجام دهد. 2-نمونه ای دیگر از دزدگیرها هستند که به دزدگیرهای تلفن کننده معرف هستند و به صورت اتوماتیک و از طریق برنامه داخلی به شماره هایی که داخلشان ذخیره شده زنگ زده و تماس برقرار می کنند. یک دوربین IP می تواند به تنهایی کار کند و لزوماً به ضبط کننده خارجی احتیاج ندارد زیرا می تواند روی کارت SD ضبط کند یا از یک سرور ضبط ابر استفاده کند. اگر از دزدگیر های ساده و بدون تلفن کننده استفاده کنید فقط صدای آژیر را خواهید داشت که این از لحاظ امنیتی چندان مطلوب نیست و توصیه نمیشود. چون در ابتدا با مبانی سیستم های اعلام سرقت کاملا آشنا می شوید ، سپس با نصب عملی یک نمونه سیستم اعلام سرقت آشنایی کامل پیدا می کنید و اولین تجربه خود را عملی می نمایید.

در ادامه با چند نمونه محصول دزدگیر با قابلیت ارتباط با تلفن ثابت از همین برند ها آشنا خواهید شد. به عنوان یک نمونه خارجی از بهترین دزدگیر های منازل می توان به مدل PCS250 شرکت کانادی پارادوکس اشاره کرد که در واقع یک ماژول ارتباطی است. پیشنهاد ما به شما مشتری گرامی خرید این محصول از شرکت های تولید کننده داخلی است که انصافا چیزی کمتر از نمونه های خارجی مشابه در کشور چه به لحاظ ظاهری و چه از نظر فنی ندارد. سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر منازل چیست و به چه شکلی عمل می کند؟ این امکانات به شما کمک می کند تا منزل خود را در برابر سارقان محافظت کنید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه:دوربین های مدار بسته تحت شبکه که با نام های دوربین مدار بسته IP و دوربین مدار بسته اینترنتی نیز شناخته می شوند، از ساختاری برخوردار هستند که شما می توانید با تنظیم آدرس آی پی بر روی آن ها و از طریق اینترنت به صورت آنلاین تصاویر ارسال شده از دوربین مدار بسته را دریافت نموده و مشاهده کنید. هنگامی که توسط چشمی ها ورود غیر مجاز حس شود و یا به هر صورتی تحریک شوند، آژیر به صدا در می آید و ولتاژی توسط مدار دستگاه مرکزی به سیم تحریک کننده تلفن اعمال می شود که باعث شماره گیری تلفن کننده می شود.

آموزش ها در این کلاس به گونه ای است که ابتدا مفاهیم پایه درباره دزدگیرها، انواع آنها، نحوه کارکرد آنها به شما آموزش داده می شود و پس از آن به صورت عملی مراحل نصب و راه اندازی دوربین آموزش داده می شود. شرکت نصاب با خدمات نصب و فروش و خرید و سرویس و رفع عیب و تعمیر دزدگیر اماکن و خانه و مغازه و منزل و منازل با عیب یابی رایگان انواع مدل های و غیر سیمکارتی و سیم کارتی در… دزدگیر اماکن سیستمی است متشکل از اجزای مختلف جهت حفظ امنیت منزل ، محل کار ، فروشگاه و مغازه شما ، انتخاب یک سیستم اعلام سرقت مناسب با نیاز و متناسب با محیط شما لازم به دانستن تعاریف و آشنایی با اجزای این سیستم دارد در این مطلب میخواهیم تا با هم کمی بیشتر با سیستم دزدگیر اماکن آشنا شویم اجزا و انواع آن را معرفی کنیم تا با نگاهی دقیق تر دست به انتخاب و خرید سیستم علام سرقت اقدام نمایید. شاید با خودتان فکر کنید که اگر از برندهای خارجی دزدگیر اماکن استفاده کنید بهتر باشد ,اما متاسفانه و یا خوشبختانه دزدگیر های خارجی زیادی در ایران موجود نیست و تنها برند خوب خارجی موجود در ایران پارادکس کانادا است که ان هم بدلیل قیمت بسیار بالای مدلهای سیمکارتی آن مقرون بصرفه نیست و کمتر کسی از آن استفاده میکند.