اصول طراحی داخلی دکوراسیون مغازه و فروشگاه – ونون وود – Venonwood.biz

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی: غرفه نمایشگاهی باید دیزاینی متناسب با نوع و هدف عرضه کننده داشته باشد. برای این کار بهتر است به گروه های متخصص در طراحی ویترین یا غرفه های نمایشگاهی مراجعه کنید. طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه لوازم آرایش باید بسیار باظرافت و دقت انجام شود تا موجب تجربه یک خرید به یاد ماندنی برای مشتریان شود. باید بدانید که در یک محیط تجاری مانند مغازه به دلیل طیف مراجعه کنند گان بسیار وسیع است و ممکن است از هر سلیقه و هر طبقه اجتماعی به آنجا مراجعه شود پس باید در نوع طرحی که استفاده می شود دقت لازم را به عمل اورد تا در نهایت موجب رضایت عمومی مراجعه کنندگان قرار گیرد. نمای مغازه یکی از اجزایی است که مشتری با آن ارتباط مستقیم دارد و می تواند با طراحی اصولی موجب جذب مشتری شود. سپس محصول مورد نظرش را انتخاب کرده و نام خود را روی بسته بندی آن حک کند.

انتخاب دکوراسیون زیبا برای مغازه یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت زیرا مغازه با طراحی داخلی شیک و ویترین زیبا می تواند باعث جذاب بیشتر مشتری ها شود؛ در ادامه این مطلب ایده هایی کاربردی برای طراحی داخلی مغازه های مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم. به زبانی دیگر، نمای شیشه ای خوب زبان تبلیغ شما در محل است. جهت طراحی دکوراسیون مغازه از مدل های زیادی می توان استفاده کرد و یا الهام گرفت که معمولا این مدل ها متشکل از متریال هایی هستند که به نوعی با یکدیگر ترکیب و تلفیق شده اند و در قسمت های مختلف فضای داخلی مورد استفاده قرار گرفته اند. در حالی که آن ها دو مقوله مجزا از یکدیگر می باشند. در بین قرنیزهای معرفی شده، نوع چوبی آن بسیار محبوب و پرطرفدار است. روشن است که کالاهایی که از حشایه سود بالاتری برخوردارند باید بیشتر در این محل معرفی و در معرض دید قرار بگیرند. کالاهایی با کیفیت عرضه می کند . چه بخواهید جدیدترین مجموعه لوازم آرایشی خود را به بازار عرضه کنید و چه بخواهید برای صندوق و ذخیره وسایل اضافی خود از پیشخوان استفاده کنید، بسیار مهم است که به پیشخوان لوازم آرایشی توجه زیادی کنید.

در طراحی داخلی آن هم برای یک مغازه شاید ریزه کاری هایی که برای طراحی دکوراسیون منزل داشتیم را نداشته باشیم اما خوب قطعا مسائل دیگری سر و کار داریم. مغازه کیف و کفش یکی از دیگر از انواع مغازه هایی هست که اغلب مشتریان آن خانم ها هستند بنابراین بهتر است چیدمان کیف و کفش در فروشگاه و یا مغازه به شیوه ای خاص و متفاوت انجام شود. به کار می رود. به عنوان مثال، اگر شما یک خریدار بودید که به دنبال یک لباس خاص می گردد، آیا چیزی در فروشگاه وجود دارد که با آن مطابقت داشته باشد و شما تمایل داشته باشید آن را ببینید؟ مردم به دنبال راحت ترین راه برای پیدا کردن کالا مورد نظرخود هستند هم چنین دسته بندی مناسب محصولات در دکوراسیون مغازه نه تنها تأثیر زیادی در فروش بیشتر دارد بلکه به مشتری کمک می کند تا به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را در فروشگاه شما بیابد پس محصولات پرفروش و جذاب تربیشتر در معرض دید قرار می گیرند و حتما باید متناسب با نیاز مردم باشد.

پس بهتر نیست خودتان محصول را بفروشید تا همه سود آن به خودتان برسد؟ به همین جهت نیاز است که شما از طراحی داخلی گل فروشی غافل نشوید و بتوانید با استفاده از دیزاین و طراحی منحصر به فرد،کسب و کار خود را جلوه خاصی ببخشید و بتوانید آن را متمایز از همکاران خود کنید و در سطح شهر بدرخشید. این نوع دکور نیز می تواند بخش متنوعی را در محیط منزل شما با حفظ هارمونی ایجاد کند. لازم است، که نکته تهویه و دمای هوا را حائز اهمیت بدانیم، زیرا گل فروشی یک محیط مرطوب به حساب می آید و از جهتی دیگر بایستی نسبت به رطوبت از خود مقاومت نشان دهد. البته این موضوع را نیز یادآور می شویم که باید قبل از سپردن پروژه به یک شخص یا شرکت از سوابق کاری موفق ایشان نیز اطمینان حاصل کنید و بر پایه ی اعتماد خودتان با آن ها همکاری نمایید.

مغازه ها و فروشگاه هایی که اجناس مردانه دارند و اغلب انواع پوشاک و کفش مردانه رابه فروش می رسانند دارای دکوراسیون و چیدمانی ساده تر و در عین حال جذاب و شیک می باشند که بر اساس نیازها و تمایلات آقایان انتخاب شده است. انرژی فضای آموزشی: ذهن هنرجو در آموزشگاه باید روی کار و مهارتی که میآموزد متمرکز شود؛ پس باید از المانهای ساده استفاده کرد تا حواس او پرت نشود. من وتو سرپوش این دوره سعی کردیم اندک گریزی باتوجه با سیو وقت و زمان و مدیریت برنامه درسی دوره، تاحد امکان با بازخوردی مفید، الگوهای معماری ایرانی را موضوع بازبینی تصویری امنيه داده و از هنرجویان و کاربران گرامی بخواهیم همانند در کنار تکنیکهای استوار افزاری پروژه محور و جهل دانش آموخته بنیان این سمینار آموزشی-پژوهشی ، زنگ محتوای تجسمی پروژه هر فصل، مجاهدت احسان ادغام لایه های عمیق معماری ایرانی با گزارههای مدرن امروزی داشته باشند راس طرح نمای آموزشی سمت گیری مدرنیزه و ایرانیزه شده پیدا کرده و به مقصد ذرع توان خود این تلاطم آب فرهنگی طراحی نماهای شهری را بوسيله هيئت سمت ادامه تکامل معماری ایرانی حر و از گرایشات غربی فرمها و نقشهای غیرایرانی رمنده کرده دخل معامله موجود، جلوگیری بوسيله فعل درآوریم همانند بوسيله یاری كنه و كرم بیکرانش، این دورههای آموزشی بتدریج بستری فرای عبرت و تدریس و تکنیک پرگوشت کرده و بتوانیم اكيد رسانه ای فرهنگ سامان و فرنگ ستیز بوده و علاقمندان و هنرجویان این مدرسه را گوهر غيور رشوت و پيشرفت كردن توسعهطلب هنر و معماری بومی و احیای معماری تاریخی-ایرانی سرپوش جامعه طراحی شهری و علی الخصوص طراحی نماهای مسکونی، کمک و یاری رسانیم.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه در تهران از جذابیت های مهم آنها است که بعضا بسیار متنوع نیز هستند. عکس بالا به زیبایی هر چه تمام تر این موضوع را نشان داده است. طبیعتاً وجود جنس های ارزان قیمت خارجی که با منابع کمتری تهیه می شوند حاشیه سود بهتری به همراه دارند. امروزه طراحی را به عنوان یک علم و هنر و صنعت می شناسند. عکس بالا یکی از این ایده های فوق العاده را به شما نشان می دهد، استفاده از یک چرخ فلک تزیینی برای نشان دادن کفش ها. همان طور که گفتیم ویترین مغازه ها پل ارتباطی مشتریان ما و مغازه شما است و هر چه این پل ارتباطی خوانا تر، شفاف تر و با مبانی زیبایی شناسانه همخوانی داشته باشد، تاثیر مثبت تری را روی مشتریان شما خواهد گذاشت، بهتر است ویترین مغازه تان پیغامی صاف و شفاف را برساند، داشتن ویترینی زیبا و در عین حال کاربردی کار سختی نیست، به عکس بالا نگاه کنید و ببینید که چگونه طراح این ویترین با استفاده از چند میز چوبی که ازسقف آویزان شده است و چیدن جنس های داخل مغازه روی آن ها، به یک ترکیب خوب و کاربردی دست پیدا کند. از جمله مهم ترین کارها برای شروع طراحی دکوراسیون مغازه شناسایی انواع متریال هایی است که می توان از آن ها استفاده نمود.

یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون مغازه طراحی ویترین مغازه است چرا که ویترین مغازه ارتباط دهنده مشتریان به دکوراسیون داخلی مغازه می باشد. کالا به عنوان شخصیت اصلی فروشگاه شما می باشد. اگر شما بتوانید و امکان افزودن پنجره را داشته باشید، به دکوراسیون مغازه کوچک خود روح بیشتری داده اید. این سقف های کاذب بسیار زیبا و مقرون به صرفه هستند. امروزه در بسیاری از مکان های اداری برای صرفه جویی در فضا از این روش استفاده می شود. هزینه ی اجرای پروژه ی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه با استفاده از MDF بسیار به صرفه تر و ارزان تر از چوب، و بسیار با دوام تر از انواع روکش های طرح چوب می باشد. اگر متوجه نشدید به عکس بالا دقیق تر نگاه کنید، ویترینی که در عکس بالا می بینید متعلق به یک مغازه عطر فروشی است که برای طراحی ویترین این مغازه از مفهوم بوی خوش عطرها استفاده شده است، همین کار باعث می شود تا مخاطبان و مشتریان بیشتری به سمت این مغازه جذب شوند، طراحی کردن چنین ویترینی اصلا سخت نیست، فقط باید برای ارائه مفهوم آن چه که در مغازه دارید راه جدید تری را برگزینید. تا کردن شال و روسری و قرارگیری آن در شلف از اهمیت زیادی برخوردار است.

این نکته به خوبی در عکس بالا مشخص است. یکی از متریال های اولیه که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، MDF یا ام دی اف می باشد که دارای ظاهری شبیه به چوب اما خصوصیاتی متفاوت از آن است. زمانی که شما بتوانید از یک طراحی فضای مغازه ایده آل برای خود استفاده کنید، مشتری به سمت شما جذب شده و در حالت برعکس آن نیز، این چیدمان مغازه عاملی در جهت دفع مشتری میشود. تنوع آسمان مجازی در گروه صمصامی در حدی است که به شما اجازه هر گونه اعمال و سلیقه شخصی را می دهد. ویترین را به یک مارک لوازم آرایشی یا یک عطر خاص اختصاص دهید…..

یخچال داروخانه ابعاد و مدل متنوعی دارد که به شرح زیر است، اگر قصد خرید بهترین مارک یخچال داروخانه ای دارید ما پیشنهاد خرید یخچال ایستاده کینو را به طراحی داخلی مغازه خشکبار شما می دهیم. قیمت یخچال فروشگاهی با توجه به جنس بدنه، ابعاد، کمپرسور، ترموستات، مدل و تعداد درب دستگاه، نوع شیشه درب تعیین می شود که حداقل سرمایه ای برای یخچال کوچک در نظر گرفته شده است، مبلغ 12.000.000 میلیون تومان است البته اگر قصد دارید کمترین هزینه را صرف خرید یخچال ایستاده کنید می توانید یخچال هتلی را از مجموعه کولست به قیمت تولیدی خریداری نمایید. در واقع؛ قفسه هایی که نمی بینید، به گونه ای کار گذاشته می شوند که با قرار گرفتن کفش ها روی سطح آن ها از نظر مخفی می شوند و در نتیجه، این طور به نظر می رسد که انگار کفش ها به خودی خود روی سطح دیوار ایستاده اند و سطح اتکا ندارند.

ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا دکور مغازه لوازم آرایشی خود را از نو بچینید و مشتریان بیشتری را جذب فروشگاه خود کنید. اگر رستوران شما در کنار خیابان است بهتر است چند آیتم از منو را روی تابلو نوشته و با استفاده از دیزاین خاص مشتریان را جذب کنید. یک طراح خوب برای شیرینی فروشی می داند که چگونه از رنگ های پر رنگ و ترکیبی برای ایجاد فضایی منحصر به فرد و جذاب استفاده کند. به همین علت در بسیاری از مکان های اداری و تجاری، سالن های نمایش، رستوران ها، فروشگاه ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا برای روزهای خاصی مانند روز عشاق، عید نوروز، کریسمس و میتوانید از این ایده استفاده کنید و بدرخشید.

یکی از مقدمات زیبایی خانه استفاده از کاغذ دیواری و تعویض آن است. برخی از قسمتهای مغازه را با استفاده از پردههای تمام قد تزیین کنید تا فضا با قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کم، تزیین دو چندان نشان داده شود. معمولا کسانی که از میز تلویزیون استفاده نمی کنند و دلشان می خواهند متفاوت و خاص باشند از سرامیک ،کاشی استیل، کاغذ دیواری، پارکت های مخصوص و غیره برای نمای پشت تلویزیون خود استفاده می نمایند و این کار دکور منزل را دو چندان زیبا می کند. حالا که صحبت از رنگ و نور در طراحی دکوراسیون ویترین مغازه شد، شاید بد نباشد کمی این موضوع را باز تر کنیم.

همچنین این متریال حس گرما و دلنشین بودن را به محیط پیرامون القا می کند؛ زیرا دارای خاصیت های چوب می باشد. به دلیل بالا بودن هزینه کاشت و نگه داری فضای سبز طبیعی، تمایل به استفاده از چمن مصنوعی در محیط های شهری بیشتر شده است. ضمن اینکه با استفاده از کاغذ دیواری می توان ست زیبایی در زمینه رنگ در محیط منزل ایجاد کرد. آشپزخانه:یکی از بخش های مهم در منزل است که گاهی با محدودیت فضا مطرح می شود. قفسه های چوبی با اشکال مختلف، علاوه بر ایجاد مکانی مناسب برای قرار گیری عطر ها، سبک متفاوتی را در فضا به وجود آورده است. فیلم سینمایی «کفش» به کارگردانی «مرتضی آسمانی»، دوشنبه ۲۷ تیر ماه ساعت ۸ صبح از شبکه دو سیما پخش میشود. در مکانهایی مانند فروشگاههای بزرگ یا بخش مغازه های فرودگاه، معمولاً از طرحهای سادهای برای دکور سقف استفاده میکنن.