اسپیکر مکسیدر بررسی کیفیت انواع اسپیکر و پخش کننده خانگی مکسیدر ری کالا | bandiran1

نوع دیگری از اسپیکر مکسیدر است که به پحش کننده خانگی معروف است. این مدل ها دارای دو باند ایستاده است که قابلیت های مختلفی از جمله اتصال به تلویزیون از طریق کابل و یا اتصال به گوشی تلفن همراه از طریق بلوتوث و دهها آپشن دیگر هستند. این محصول دارای طرتحی بسیار زیبا، رقص نور جذاب و میکروفون بیسم است که با قابلیت کارائوکه آن میتوانید به خوانندگی بپردازید. داشتن ریموت کنترل نیز در اسپیکر ها یک مزییت محسوب میشود تا بتوانید از راه دور کنترل باند ایستاده را در دست بگیرید.

اسپیکر و باند شارژی مکسیدر مدل MAXI BOX CN 602

اسپیکر مکسیدر بررسی کیفیت انواع اسپیکر و پخش کننده خانگی مکسیدر ری کالا | bandiran1

پس برای کسب اطلاعات در خصوص هر گونه باند و اسپیکری باید زمان خرید آن، قیمت‌ها را در سایت های اینترنتی چک کنید. در مدل های قابل حمل و شارژی در اندازه های مختلف تولید شده اند تا به راحتی جابجا شده و در امکان استفاده آن در هر جایی ممکن شود. این محصولات طرفداران خاص خود را دارد و بیشتر برای نسل جدید جذاب است. اگر به دنبال محصولی با کیفیت، امکان جابجایی آسان و استفاده در محیط خارج از خانه را دارید و دوست دارید لحظات خوشی را با دیگران در فضایی موزیکال داشته باشید پیشنهاد ما به شما این طیف قیمت اسپیکر کوچک فلش خور از محصولات است. با روش پرداخت آنلاین، پرداخت درب منزل و ارسال فوری توانسته به خریداران اسپیکر خانگی کمک نماید.

  • به همین منظور نمی‌توانیم قیمت دقیق و مشخصی را برای کل این محصولات به صورت یکجا تعیین کنیم.
  • اسپیکر و باند مکسیدر مدل CN45 رقص نور دار، دستگاهی پرکاربرد برای تمامی علاقه مندان به موسیقی است که حتی در مجالس ‌های خاص مثل جشن تولدها، می ‌توانید از آنها استفاده کنید.
  • اگر آخر هفته ترتیب یک مهمانی چندین نفره را داده اید و میخواهید مهمان ها نهایت لذت را از مجلس ببرند بایستی به فکر خرید باند باشید.
  • فروشگاه اینترنتی ری کالا در زیر برای شما مدل های مختلفی از باند ایستاده مکسیدر را ارائه داده است.
ابعاد کلی اسپیکر و باند مدل CN 45 رقص نور دار دارای ارتقاعی معادل 105 سانتی متر است. علاوه بر نمایشگر رقص نور با نورپردازی، قابلیت نمایش شماره آهنگ و حذف صدای وکالیست (خواننده) از جمله مزایایی است که این اسپیکر توانسته تبدیل به گزینه ‌ای ایده آل برای تمامی علاقه مندان به موسیقی شود. اسپیکر و باند مکسیدر مدل CN 45 رقص نور دار محصولی از شرکت مکسیدر است. مکسیدر یکی از برند های موفق اسپیکر در ایران است که بیشترین فعالیت خود را در عرضه‌ اسپیکرهای جفتی قدی به بازار انجام می ‌دهد. قدرت فوق العاده ۳۰۰۰۰ وات اسپیکر دیجی مکسیدر مدل AL-220 به لطف وجود ۴ عدد ۱۲ اینچی + ۲ میدرنج + ۲ تیوتر صدایی فراتر از تصور را ایجاد خواهد کرد.

قیمت باند و اسپیکر یکی از مهمترین پارامترها در انتخاب محصول است، در این بین فروشگاه اینترنتی بی همتا توانسته است با عرضه اسپیکر مکسیدر به صورت مستقیم و ارزان و حذف واسطه‌ها رضایت خریداران را جلب نماید. سری دی جی DJ اسپیکر مکسیدر با وجود رقص نور و پارتی لایت Party Light فضای خاصی را در جشن ها و مهمانی ها ایجاد می‌کند. ویژگی صدای بسیار زیاد و باکیفیت به همراه امکانات تنظیم صدا که به آن اصطلاحا دی جی گفته میشود در این نمونه جلب توجه می‌کند. پس قبل از فعال کردن رقص نور اسپیکر خانگی ابتدا باید کابل های برق و رقص نور اسپیکر خانگی را نصب و بعد خود اسپیکر را روشتن کنید.

ادوات موسیقی

باندهایی که تحت عنوان اسپیکر قابل حمل مکسیدر به فروش می‌رسند بسیار پر فروش بوده و پس از آن اسپیکر رقص نور دار مکسیدر پر فروش هستند. اسپیکرهای مکسیدر به صورت اسمارت طراحی شدند و این به این معنی است که خرید آن یک خرید کاملا هوشمندانه است. سیستم باند این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده تا شما در فضاهای باز و فضا های بسته به یک اندازه به کیفیت عالی صدا دسترسی داشته باشید و از موسیقی خود در مجالس و مهمانی‌ها نهایت استفاده را ببرید. این نوع اسپیکرها بصورت دو واحد مجزا ساخته شده اند که بصورت اکتیو و پسیو کار می‌کنند.

اسپیکر و باند مکسیدر مدل CN24 شش ساب 6.5 + 2 میدرنج 6.5