آموزش طراحی و ساخت سایت بدون کدنویسی ️ جدید 1401 | آموزشگاه کاسپین تبریز

چرا که استفاده از آن دست شما را برای هرگونه توسعه، تغییرات و بهبود باز می‌گذارد. همچنین بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ در دنیا با وردپرس ساخته شده‌اند. همانطور که گفته شد، بهترین و بهینه‌ترین روش برای راه‌اندازی سایت بدون کدنویسی، استفاده از وردپرس است.

نرم افزار های طراحی سایت بدون کد نویسی

بله 100% میتونید چون هیچ قالب آماده استفاده نشده از صفر میتونید سایت خودتان را طراحی کنید و حتی چند زبانه کنید . بله ، تمامی موارد در فصل ها و جلسات به صورت صفر تا 100 گفته شده و می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید ولی انگیزه و پشتکار خیلی خیلی مهمه در این دوره . ببنید صرفاً فقط با دیدن هیچ دوره ای شما نمی توانید سایت خودتون رو اجرا کنید شما باید در کنار هر جلسه تمرین خودتان را هم انجام بدید پس در نتیجه با مشاهده و تمرین کردن شما نهایتاً تا 3 ماه اولین سایت خودتون را به صورت حرفه ای راه اندازی میکنید . و یا مطالب متنی یا دیگر موارد را فقط به کاربرانی که این مطالب را خریده اند نمایش بدهم – البته قصد دارم مطالب رایگان هم بگذارم تا از طریق گوگل هم رتبه خوبی دریافت کنم. لطفاً دمو یا تصویر نمونه سایت های طراحی شده رو قرار بدید.چون داخل ویدئو معرفی فقط یک تصویر کوچک نشون داده میشه و چیزی مشخص نیست. افزونه های المنتور پرو و پاور پک و WPML به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده خواهد شد .

شرکت در این دوره

در این مقاله در رابطه با تخفیف گروهی به صورت جامع صحبت خواهیم کرد. منابع بسیار زیادی برای یادگیری و رفع مشکلات وردپرسی وجود دارد. با سلام خدمت شما.این برنامه روی گوشی خودمان باید نصب شود یا…

در این فصل شما کاملاً با مفهوم سایت ، هاست و دامنه و نحوه خرید آن آشنا خواهید شد. یاد میگیریم بدون قالب آماده برای خودمان سایت حرفه ای طراحی کنیم. سلام دوست عزیز قالبی که برای راه اندازی سایتمون انتخاب میکنیم یک قالب حرفه ای پیشرفته و کاملا ریسپانسیو هست.

  • اگر مبتدی هستید، باید با آشنایی با داشبورد وردپرس و ویژگی‌های موجود شروع کنید.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • علاوه برحوزه دیجیتال مارکتینگ، به حوزه‌های‌ هوش‌مصنوعی و یادگیری‌ماشین علاقه‌مند است و در حال حاضر بر روی پروژه‌های با تمرکز بر زبان برنامه‌نویسی پایتون فعالیت می‌کند.
  • فصل پنج در خصوص آموزش کار با وردپرس می باشد و کدنویسی در این فصل انجام نمی شود .
  • اگر وردپرس را برای طراحی سایت خود انتخاب کرده اید، پس از نصب آن باید برای فعال کردن افزونه های مورد نیازتان اقدام کنید.

شما سایت می‌خواهید یا فروشگاه اینترنتی؟ هر دو گزینه پیش روی‌تان قرار می‌گیرد. زمانی که یکی از این دو را انتخاب می‌کنید، تنها باید شماره تلفن و یک اسم فرضی برای سایت‌تان ثبت کنید. با ورود به محیط سایت، چندین ویدئوی آموزشی می‌بینید که کامل شما را راهنمایی می‌کند، باید چه کار کنید. در آموزش ویدیویی وردپرس، شما می‌توانید از ابتدایی‌ترین نکات یک وب‌سایت مثل نحوه شکل گیری صفحات سایت، تعریف هاست و دامنه، نحوه خرید هاست تا اصلی‌ترین نکات مثل انتخاب قالب وردپرس، انجام تنظمات آن و… را گام به گام در قالب آموزش‌های ویدیویی بیاموزید.

آموزش طراحی و ساخت سایت بدون کدنویسی ️ جدید 1401 | آموزشگاه کاسپین تبریز