آموزش ثبت نام و کار با صرافی اوککس OKX خرید و فروش ارزدیجیتال و احرازهویت

پس از وارد کردن ایمیل خود، یک کد برای شما ارسال می‌شود که برای ادامه ثبت نام در صرافی KuCoin باید آن را در قسمت Enter verification code وارد کنید. در تب Spot یا نقدی، بازار‌ها در قسمت پایین قابل مشاهده هستند و می‌توانید با کلیک بر گزینه‌های مختلف، بازارهای مورد نظر خود را پیدا کنید. کل آموزش‌هاتون رو خوندم دلی وقتی که کامنت‌ها رو خوندم و مشکلاتی که بقیه با فعال سازی کد تایید دو مرحله ای Google Authenticator داشتن رو دیدم ترس برم داشت.

در طول سال نیز به‌طور متناوب بر این تعداد افزوده می‌شود و از طریق سایت رسمی صرافی این موضوع به اطلاع کاربران می‌رسد. در صفحه جدید جفت ارز معاملاتی مورد نظر خود را از گوشه سمت چپ بالای صفحه انتخاب کنید. در صفحه باز شده دو گزینه تاریخچه واریز و تاریخچه برداشت پیش روی شما قرار دارد. برای برداشت ارز دیجیتال در بخش Assets، روی منوی Withdraw کلیک کنید. پیامی حاوی کد تأیید به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مشخص شده وارد کنید.

آموزش ساخت حساب در صرافی کوکوین

یکی از مزیت های این صرافی کارمزد پایین معاملات و حجم معاملات بالای آن است. صرافی کوکوین kucoin exchange یکی از صرافی‌های متمرکز آنلاین معروف دنیا در ارزهای دیجیتال است. اگر اطلاعاتی درباره کوکوین ندارید، در این پست به شکل کامل آن را بررسی کرده و آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و انتقال و برداشت وجه را توضیح می‌دهیم.

مقدار سود و زیانی که از طریق معامله به دست آمده است را نشان می دهد. در پوزیشنی که در معامله فیوچرز صرافی کوکوین باز شده، بر اساس تفاوت قیمت ورودی و خروجی در معامله می توان مقدار سود و زیان را محاسبه نمود. فرض کنید صد دلار تتر در صرافی سپرده گذاری کرده باشید، اگر برای معامله خود اهرمی با نسبت یک به پنج را انتخاب کنید، یعنی تا 500 دلار تتر می توانید در معامله شرکت نمایید. البته توجه داشته باشید که شما باید وامی که گرفته اید را بازپرداخت کنید. بنابراین لازم است در تمام معاملات مارجین، سودی که به ‌دست می آورید را به صورتی محاسبه کنید که هم بتوانید وام خود را باز پس دهید و هم بهره ای که بابت وامتان حساب می شود، پرداخت نمایید.

این پلتفرم از چهار نوع سفارش پشتیبانی می‌کند – بازار، حد، حد توقف، و توقف بازار – و معاملات مارجین، آتی و P2P در دسترس هستند که می‌تواند برای کاربران خاص یک امتیاز مثبت باشد. این صرافی همچنین از staking پشتیبانی می کند و اخیراً یک ویژگی Trading Bot را برای کمک به ساده سازی روند معاملات معرفی کرده است. در اصل به عنوان یک مشاور رباتیک برای سبد ارزهای دیجیتال شما عمل می کند. یکی از امکانات رایگانی که صرافی ارز دیجیتال کوکوین در اختیار کاربران خود قرار داده است ، ربات اتو تریدر کوکوین می باشد که در بخش های مختلف به صورت هوشمند برای شما ترید و خرید و فروش می کند.

امنیت صرافی کوکوین

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی اوککس OKX خرید و فروش ارزدیجیتال و احرازهویت

برای این‌کار روی آن قسمت کلیک کرده و منوی مخصوص انتخاب جفت‌ارزها برای شما باز می‌شود. برای برداشت رمزارزهای خود می‌توانید هم از طریق حساب اصلی این کار انجام دهید و هم از طریق گزینه برداشت یا Withdraw‌ در کادری که به رنگ قرمز مشخص شده‌است. برای واریز ارزهای دیجیتال به حساب‌های کاربری خود می‌توانید هم از طریق کلیک کردن بر هر حساب و یا کلیک کردن بر گزینه واریز در پنل این کار را انجام دهید.

شرکت آکادمی “آینده” با استفاده از چندین سال تجربه موفق آموزشی در بورس و معامله در بازارهای مالی بین المللی از جمله کریپتوکارنسی و فارکس، دوره های مختلفی را در این بازارها خلق و طراحی کرده است. در سمت راست ، می‌توانید سفارشات خود را ثبت و معاملات خود را انجام دهید. از منوی آبشاری سمت چپ صفحه می‌توانید جفت ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای انجام معاملات آتی یا فیوچرز از این بخش استفاده می‌کنیم. یعنی اگر می خواهید معامله‌ای در بخش فیوچرز انجام دهید، باید دارای خود را از بخش Main Account به این قسمت انتقال دهید.

توکن KCS مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شده است. برای شروع سفارش‌گذاری از شما درخواست می‌شود تا کد trading password را وارد کنید. هر دو ساعت یکبار باید رمز عبور معاملاتی خود را مجدد وارد کنید. تراکنش‌های بلاکچین باید توسط نودها تأیید شوند تا موفقیت‌آمیز باشند. تعداد تأییدها بسته به دارایی و شبکه مورد استفاده، متفاوت است. کافی نبودن تعداد تأییدیه‌ها، یکی از دلایل واریز نشدن ارز دیجیتال به صرافی کوکوین است.

به منظور انتقال دارایی بین قسمت های گوناگون صرافی به زبانه Assets در نوار پایین صفحه مراجعه می کنیم و در ادامه وارد بخش Tranfer یا همان انتقال می شویم. با انتخاب Transfer در مرحله پیشین بایستی رمزارزی که قصد انتقال آن را دارید، در این مرحله انتخاب نمایید. اگر رمزارز موردنظر خود را در لیست نمی بینید، می‌ توانید نام آن را در نوار جست‌ و جو تایپ کنید و به سادگی آن را پیدا کنید. در صفحه نمایش داده شده بر روی گزینه “Start Verification” کلیک کنید و اطلاعات و مدارک درخواستی را برای احراز هویت صرافی کوکوین وارد نمایید. ورود به صرافی و انتخاب گزینه ثبت ناموارد سایت رسمی صرافی شده و بر روی گزینه “sign up” در بالای صفحه کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت‌ نام کوکوین شوید.

اگر در کنار ترید کردن به دنبال درآمد غیرفعال هستید، تنها از سیستم استیک کردن نرم کوکوین استفاده کنید که مزیت‌های زیادی برای شما به همراه دارد. در انتها باید گفت که استیک کردن در کوکوین مزیت‌های زیادی دارد. شما پول خود را در صرافی قرار می‌دهید و درحالی‌که از آن استفاده نمی‌کنید به پول شما سود تعلق می‌گیرد.