آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | besturnblog

در ضمن همین موتور با استفاده از یک کیت آبارت قدرتی در حدود 240 اسب ایجاد می‌کنه که عملا توی این کلاس یک هیولاس. تعميرات آلفارومئو در مقايسه با ماشين هاي آسيايي بسيار پيچيده تر است و يكي از دلايل آن كمپكت بودن ماشين است به عنوان مثال تعويض دينام اين ماشين و دسترسي به آن بسيار پيچيده است. ايراني ها عمدتا ماشين بزرگ دوست دارند و 85 ميليون براي مدل فول يك ماشين شهري هاچ بك كوپه كه در اصل 2 نفره نيز هست نميپردازند اين خودرو كلاس B كوچك است البته به نظر برخي منتقدان A hsj. هزینه ارسال برای شهر تهران 35 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 30 هزار تومان می باشد.

آرم فورد موستانگ گلد مدل 1962

مجله خبری خودرو بسترن فاو شما یکی از انتخاب های بسیار خوب بوده و با توجه به شرایطی که اعلام کرده بودید این خودرو پاسخگو نیازهای شما حتی طی چندین سال خواهد بود. درود ارش جان، ممنون بابت احترامی که قائل شدید،همچنین امیدوارم از خریدتان رضایت کامل داشته باشید و خاطرات خوشی را با خودرویتان ثبت کنید. ایمنی هر سه خودرو مناسب بوده اما ولوستر و جولیتا با پنج ستاره ایمنی برتری نسبی با ام جی با چهار ستاره ایمنی دارند.

http://betheme.ir

این خودرو به موتور تویین توربو مجهز شده و دارای سیستم مولتی ایر است. یکی دیگر از ویژگی‌ها و امکانات خاص این محصول، قابلیت انتخاب خودرو و تنظیمات آن متناسب با شرایط رانندگی شما است. بنابراین می‌توانید بر اساس وضعیت رانندگی خود، تنظیمات اتومبیل آلفارومئو جولیتا را به حالت‌های اسپرت، نرم و یا زمستان تغییر داده و از رانندگی خود لذت بیشتری ببرید. اولین خودرویی که تولید خود این شرکت به حساب می آید آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌ پی می باشد.

امکانات ایمنی وآپشن های خودرو

این نیرو مانند پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می گردد. خدمات پس از فروش خودرو آلفا رومئو در ایران نیز توسط شرکت ویراموتور (آلفارومئو ایران) انجام می پذیرد. امیر جان بین این سه خودرو منطقی ترین دلیل ، خودروی جولیتا به صورت صفر یا مشابه صفر می توانید خریداری کنید و هزینه های جانبی، تعمیرات و نگهداری نسبتا پایینتری در مقایسه با دو خودروی دیگر دارد.

وقتی جولیتا اومد از نوار سمت چپش موتورها رو انتخاب کن میبینی . اگه واقعی باشه به جرات میگم موتورش یکی از پیشرفته ترین موتورهای دنیاس. جوليتا يك ماشين منحصر بفرد بوده در اروپا با استاندارد Euro 4 كاملا نسبت به بسياري از رقيبان آسيايي برتري داره ولي نكته اي كه واردكنندگان به ان توجه نكردند بازار ايران است مشكلات اين ماشين از نقطه نظر بازاريابي به شرح ذيل است. اول قرار بود 60 تومن باشه اما حالا شده 82 ملیون ولی با اطمینان میتونم بگم توی ماشینهای تو ایران تو این قیمت رو دست نداره اما قیمتش خیلی بالاست.توی اروپا 26 هزار دلاره.

  • افرادی که فرزندان خردسال دارند، حتما باید از تجهیزات ایمنی جانبی برای این خودرو استفاده کنند تا امنیت فرزند خود را به حداکثر برسانند.
  • در ضمن کیفیت ساخت این ماشین اصلا قابل مقایسه با کره ایها نیست.
  • دوست عزیز سینا جان کاملا مشخصه که شما تجربه سوار شدن جولیتا و حتی ماشین های کره ای ندارید که اینطوری بین یه ماشین ایتالیایی و کرهای مقایسه میکنید.
  • آلفارومئو جولیتا یک هاچ‌بک داغ ایتالیایی است که البته عنوان پرفروش‌ترین محصول آلفارومئو را نیز یدک می‌کشد.
  • سپس در ۱۹۸۶ شرکت خودروسازی فیات، آلفارومئو را از دولت انگلیس خریداری نمود[۴] و از فوریه ۲۰۰۷ تا ژانویه ۲۰۲۱ این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت فیات محسوب می‌شد.