آزمون دولینگو Duolingo چیست؟ نحوه ثبت نام آزمون دولینگو در ایران + هزینه آن در سال 2023 مرکز مشاوره آویژه | iranbritish

حدود 49 دلار امریکا است که نسبت به دیگر آزمون های بین المللی (آیلتس یا تافل) بسیار ارزان تر می باشد. پیادداشت برداری غیرمجاز است و درصورتی که در هنگام برگزاری آزمون انگلیسی دولینگو چیزی بنویسید، نتیجه آزمون شما صادر نشده و دیگر مجاز به انجام دوباره آزمون نخواهید بود. آزمون دولینگو به عنوان آزمونی که بصورت آنلاین و از راه دور قابلیت شرکت کردن دارد، احتمال تقلب در آن وجود دارد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید و از به روزترین اخبار دولینگو مطلع شوید

اگر قصد دارید برای ادامه تحصیل به کشور دیگری مهاجرت کنید، به یک مدرک زبان معتبر نیاز خواهید داشت که دولینگو یکی از این آزمون‌های معتبر است. در این مقاله به معرفی آزمون دولینگو و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید. بنابر اطلاعات وب سایت Duolingo، اعتبار آزمون دولینگو از زمان ارائه نتیجه امتحان 2 سال است.

هر بار که زبان آموزی به یک سوال به درستی پاسخ می دهد، سوالات بعدی دشوار می دولینگو شود. اگر به سؤالی پاسخ اشتباه داده شود، سؤال بعدی ارائه شده آسانتر است تا زمانی که زبان آموز پاسخ صحیح را دریافت کند و این روند تا پایان آزمون ادامه دارد. از آنجایی که آزمون های تطبیقی بر اساس مهارت زبان آموز سفارشی شده می باشد بینش بهتری را نسبت به توانمندی زبان آموزان ارائه می دهد و به عنوان یک آزمون دقیق‌تر و منصفانه‌تر در نظر گرفته می‌شوند. در این صفحه مرکز آزمون زبان دولینگو به طور تخمینی اعلام می‌کند که شما با این سطح از پاسخگویی در آزمون آزمایشی، مهارت کافی برای چه اموری را دارید. ما به نمره‌ای بین صد تا صد و بیست و پنج دست پیدا کردیم و از این رو سایت آزمون زبان دولینگو توضیحات مناسب برای بازه نمره صد و بیست تا صد و شصت را در اختیار ما قرار داده است. مطابق مثالی که مشخص است این نمره برای درک طیف وسیعی از نیازهای نوشتاری و مکالمه زبان انگلیسی در سطح تخصصی علوم و مهارت‌های مناسب بوده و به کمک آن می‌توان با عملکرد خوبی ارتباط برقرار کرد.

تطبیقی یا Adaptive بودن آزمون دولینگو (Duolingo) به چه معناست؟

آزمون دولینگو Duolingo چیست؟ نحوه ثبت نام آزمون دولینگو در ایران + هزینه آن در سال 2023 مرکز مشاوره آویژه | iranbritish

برای انجام پرداخت می توانید از خدمات پرداخت آنلاین آسان کارت استفاده کنید. نکته ای که در زمینه ثبت نام آزمون آنلاین دولینگو وجود دارد این است که پرداخت آزمون به صورت خرید ووچر است. با خرید ووچر آزمون می توانید هر موقع از شبانه روز که آماده بودید، آزمون خود را انجام دهید. مشخص ترین تفاوت آزمون دولینگو با سایر آزمون ها، راحت بودن ثبت نام و آنلاین بودن آن است، چرا که نیازی به مراجعه حضوری ندارد. برای ثبت نام آزمون آنلاین صرفا پرداخت هزینه آزمون، ارائه مدرک شناسایی و داشتن یک سیستم کامپیوتری مجهز به ویدئو کال و متصل به اینترنت کافی است.

در جدول زیر مقیاس، سطح و توانایی های ازمون دولینگو شرح داده شده است. دولینگو اخیراً برای شرکت‌کنندگان در آزمون، ریزنمرات را هم به نمایش گذاشته است. در این بخش باید به سؤال مطرح‌شده در مورد یک موضوع خاص (مثلاً نقش دانشمندان و هنرمندان در جهان) پاسخ داده شود. شما ۵ دقیقه زمان دارید تا یک یا دو پاراگراف ۵۰ تا ۱۰۰ کلمه‌ای را بنویسید.

  • در جدول زیر نتایج حاصل از آزمون دولینگو و آیلتس را مقایسه کرده‌ایم.
  • بهتر است از متن‌هایی کمک بگیرید که فایل صوتی هم دارند، چون می‌توانید با شنیدن و تکرار کردن آن‌ها، هم سرعت خواندن را در خود افزایش دهید و هم تلفظ بهتری داشته باشید.
  • فعالیت‌های او در زمینهٔ تدریس، ترجمه و ویراستاری بوده است و درحال‌حاضر، به‌عنوان دبیر تحریریهٔ زبان‌‌های خارجی با مجلۀ فرادرس همکاری می‌کند.
  • رو ببینید و اگر شرایطش رو دارید، از طریق کبک به کانادا مهاجرت کنید.
  • در این مقاله به معرفی آزمون دولینگو و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.