معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | besturnblog

این مجله خبری خودرو بسترن فاو که شباهت بسیاری به هیوندای توسان ix35 دارد توسط کرمان موتور در ایران عرضه می شود. جک S5 دنده ای مجهز به رینگ های 17 اینچی و در مدل اتوماتیک مجهز به رینگ های 18 اینچی می باشد. از رقبای این خودرو در ایران می توان به چری تیگو 5، BYD S6 و هایما S7 اشاره کرد. بعد از استقبال خریداران، در سال ۹۵ کرمان موتور تصمیم گرفت تا جک S5 را به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز کند.

http://betheme.ir

در واقع بسیار مهم است که یک خودرو برای خانواده جادار و راحت باشد و کراس اورها به همین سبب محبوبیت ویژه‌ای دارند. در این مورد با توجه به نوسانات بازار خودرو ها می توانید از خدمات مشاوره شرکت سایا خودرو در مورد طرح های اقساطی بهره بگیرید. از دیگر آپشن ها نیز می توان به کامپیوتر سفر، مات شدن دستی اینه وسط، وجود آینه ها با تنظیم برقی به همراه راهنما LED، چراغ های خودکار جلو، فرمان برقی، روشنایی روز با LED، چهار شیشه برقی، یخ زدای شیشه عقب و … اشاره کرد. وجود نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم صوتی 6 بلندگو با درگاه USB و AUX ، امکان ارتباط تلفنی از راه بلوتوث، ارتباط ماهواره ای، شارژر 12 ولتی از امکانات همه مدل های این خودرو است.

طراحی ظاهری جک اس 5( JAC S5 )

با توجه به آمار خرید و فروش ماشین جک در ایران و همچنین قیمت محصولات و مشخصات فنی آنها، می‌توان گزینه‌های مختلفی را امتحان کرد. بسیاری از مجموعه‌های عرضه قسطی ماشین، شرایط فروش جک S3 کرمان موتور را نیز با تغییرات اساسی مواجه کرده‌اند و با توجه به اوضاع و احوال بازار میزان دریافت پیش قسط، شرایط و مبلغ اقساط و حتی زمان تحویل خودرو را هم تغییر دادند. اگر علاقمند به طراحی داخلی محصولات تولید شرکت کره‌ای هیوندای هستید، می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر برایخرید اقساطی جکS3اقدام کنید.

سوالات متداول در مورد خرید خودروی جک S3 از شرکت سایا خودرو:

معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. موسسه ای در چین که C-NCAP نام دارد و کار این موسسه تست تصادف خودرو ها می باشد. در تست های تصادفی که این موسسه از جک s5 گرفته است، جک s5 توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. جک s5 اولین خودرو از شرکت JAC می باشد که توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. هر چهار چرخ جک s5 از نوع دیسکی می باشند و دارای سیستم ضد قفل ABS چهار کاناله، ترمز هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، پایداری الکترونیکی ESC، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC و ترمز پارک برقی EPB می باشند.

جک اس 5 اتوماتیک

در موتور نسخه اتوماتیک تنها تفاوتی که نسبت به نسخه دنده ای وجود دارد این است که در نسخه اتوماتیک قدرت تولید شده توسط موتور 265 نیوتون متر می باشد در حالی که قدرت تولید شده توسط موتور نسخه دنده ای 235 نیوتون متر می باشد. اما مهم ترین تفاوت نسخه ی اتومات نسبت به نسخه دنده ای، جعبه دنده ی آنها است. نسخه اتومات دارای جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک دو کلاچه می باشد که در این نوع جعبه دنده سرعت تعویض دنده نسبت به سایر جعبه دنده های اتوماتیک بیشتر می باشد.

  • طراحی داخلی و خارجی این خودرو یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5 است.
  • در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کروز کنترل، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز عقب کاسه ای و دو عدد ایربگ راننده و سرنشین جلو است.
  • در این مقاله به بررسی کامل خودرو جک S5 دنده‌ای و جک اس5 اتوماتیک پرداختیم.
  • اولین فیس لیفت این خودرو در سال 2018 با اندکی تغییر جلو پنجره جلو و سپر و تغییر لامپ های عقب به قرمز انجام شد.
  • برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید.