آتش گرفتن خودرو، کم کردن روغن، مشکلات سرسیلندر و ایراداتی در سیستم ترمز و ایمنی باعث شد تا این خودرو از گردونه ساخت خارج شود. فقط یه مشکل ریز داره.اونم سازگاری گیربکس با موتوره که با یه رگلاژ درست و تعویض فلایویل استاندارد حل میشه. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. در ۱۹۰۷ نخستین موتور شش سیلندر ساخته شده توسط پژو به نمایش گذاشته شد و همکاری تونی هوبر به عنوان سازنده موتور آغاز شد. از آنجا که شمار بسیاری خودرو با انواع متفاوت در خط تولید بود، پژو تصمیم گرفت که خط تولید دیگری را راهاندازی نماید.
- پژو 405 یکی از خودروهایی است که در طول 30 سال گذشته خط تولید آن فعال بوده و با نگاهی به ابعاد آن متوجه این خواهید شد که این خودرو جزء یکی از خودروهای سدان و خانوادگی می باشد.
- احتمالا اولین چیزی که بسیاری از جوانان بعد از دیدن پژو 405 به ذهنشان میرسد این است که 405 مناسب پدرها یا حتی پدربزرگها است.
- این دو خودروی ایرانی به دلیل نواسانات بازار خودرو قیمت ثابتی نداشته است ، برای اطلاع دقیق تر از قیمت این دو خودرو و دیگر خودروهای ایران خودرو در سال 1400 میتوانید به سایت اصلی ایران خودرو مراجعه فرمائید.
- همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
- سلام دوست عزیز، هر دو خیلی قدیمی هستند و دیگر پشتیبانی نمی شوند.
- از سال 1373 نیز شرکت ساپکو قطعات پژو 405 را بومیساز و تا سال 1377 بیش از نیمی از قطعات این خودرو را تامین کرد.
مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل بهروزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. حالا که با ویژگیهای پژو 405 ایران خودرو آشنا شدید، وقت آن است که کمی راجع به بیمه این خودرو صحبت کنیم. همانطور که میدانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است که بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه اختیاری است. یکی از اتومبیلهای پرفروش در ایران، پژو 405 است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو در بازار داخلی عرضه میشود.
پژو 207 صندوقدار
در سال ۱۹۰۳ پژو اقدام به تولید موتورسیکلت نمود و از آن پس، موتورسیکلتهای پژو، بهسرعت جای خود را در بازار باز کردند. در سال ۱۹۰۳ پژو حدود نیمی از خودروهای بازار فرانسه را تولید میکرد. پژو نخستین شرکتی بود، که تایرهای لاستیکی را بر روی خودروهای خود نصب کرد و در سال ۱۸۹۵ تایرهای بادی را بر روی آنها قرار داد.
پژو،405،GLI مدل 83
در اواخر ۲۰۰۹ نیز مجله خبری خودرو بسترن فاو دچار افول عملیاتی و کاهش فروش شد که در پی آن «فیلیپ وارین» به جای «کریستین استریف» مدیریت شرکت را به عهده گرفت. پژو از هدف خود که فروش چهار میلیون خودرو در سال بود، فاصله بسیار بسیاری داشت. در سال ۲۰۰۸ فروش شرکت کمتر از ۲ میلیون دستگاه در سال بود و در اوایل ۲۰۰۹ به دلیل بحران مالی ۲۰۱۲–۲۰۰۷، فروش باز هم کاهش پیدا کرد.
پارس در مزایده دولتی
سپس خودروهای بیشتری ساخته شد، در ۱۸۸۲ شمار ۲۹ خودرو، در سال ۱۸۸۴ شمار ۴۰ خودرو، در سال ۱۸۹۵ شمار ۷۲ خودرو، در سال ۱۸۹۸ شمار ۱۵۶ خودرو و در پایان در سال ۱۸۹۹ شمار ۳٫۰۰۰ خودرو ساخته شد. این محصول در نیمه اول سال آینده میلادی وارد خیابان ها خواهد شد و قیمت دقیق هنوز مشخص نشده است. در این خودرو از باتری 11.5 کیلووات ساعت استفاده شده که امکان حرکت خودرو در وضعیت الکتریکی خالص به میزان 42 کیلومتر را ممکن می کند. پروسه شارژ کامل باتری با شارژر دیواری نیز به کمتر از 2 ساعت زمان نیاز دارد. خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.