قیمت سمند LX صفر 1400-1401 و کارکرده 1382-1401 امروز همراه مکانیک | besturnblog

بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. قیمت سمند LX در بازار ایران برای سال‌های 1382 تا 1401 در این صفحه قابل مشاهده است. + ماشین چینی بخریم یا سمند؟ سمند در میان خودروهای میان رده از خودروهای چینی هم‌رده‌اش بهتر و مقرون به‌صرفه‌تر است، زیرا دسترسی به تعمیرکاران و قطعات یدکی راحت‌تر است. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

http://betheme.ir

عده بسیاری عقیده دارند که سمند ال ایکس خودرو قابل اطمینان و کم استهلاکی محسوب می‌شود و عده‌ای دیگر آن را خودرویی بسیار پرخرج و بی کیفیت می‌دانند. همان‌طور که در بالا گفته شد این اتومبیل در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده که اکنون تنها سمند ال ایکس در خط تولید ایران خودرو باقی مانده است. تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به‌صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. به‌طور کلی قطعات خودروهایی که تولید داخل هستند نسبت به خودروهای خارجی راحت‌تر در بازار قطعه پیدا می‌شوند. چنین موضوعی در کنار ایمنی خوب این خودرو باعث شده که سمند در صدر لیست خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد.

طراحی خارجی سمند

ما در مجله خبری خودرو بسترن فاو، اتومبیلی را که به صورت قسطی خریداری کرده‌اید به صورت فوری حتی در روز خرید به شما تحویل می‌دهیم. با شرایط ویژه فروش سپند خودرو شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، خودروی محبوب مورد نظر خود را خریداری و به صورت بلند مدت، اقساط آن را پرداخت کنید. لوازم یدکی خودرو در دسترس بوده و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود؛ همچنین سمند ال ایکس EF7 گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید سدان خانوادگی راحت و جادار هستند. ال ایکس با دو نوع موتور متفاوت XU7 JP/L3 و EF7 در ایران خودرو تولید می‌شود. از آنجایی که پیشرانه سمند LX EF7 از محبوبیت و آمار فروش بالاتری برخوردار است؛ ما در این متن به بررسی ماشین تولیدی با این موتور می‌پردازیم. با نگاهی کوتاه به نمای ظاهری سمند LX به راحتی می‌توان دریافت که این خودرو از طراحی بیش از حد ساده و قدیمی برخوردار است که با استانداردهای روز طراحی خودرو فاصله بسیاری دارد.

برای اطلاع از قیمت اجاره سمند lx کافیست با همکاران ما در بخشاجاره خودرو بدون راننده تماس حاصل فرمایید. سمند به لحاظ طراحی خودروی بسیار ساده‌ای است و طراحی خاص و چشمگیری ندارد. کابین این خودرو هم بسیار ساده طراحی شده؛ البته استفاده از طرح چوب در داخل کابین ظاهر تقریباً خوبی به این خودرو بخشیده است. این نکته را هم اضافه کنیم که کابین این ماشین جادار است و به عنوان یک سدان خانوادگی از لحاظ جاداری، راحتی و آسایش برای سرنشینان جلو و عقب فراهم می‌کند. بهترین شرایط فروش خودرودر مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند. ناگفته نماند که خودرو سمند از نظر استحکام سرآمد خودروهای ایرانی است .

  • پس از گذشت سه دهه از تولید پیکان (ساخت شرکت تالبوت انگلیس) و عدم قابلیت ارتقا در شکل ظاهری و فنی آن، نیاز مبرم به طراحی و ساخت خودرو جدید و کاملا متفاوتی نسبت به پیکان مد نظر قرار گرفت.
  • اگر به خودروهای خارجی مخصوصا آلمانی دقت کرده باشید , در تصادفات شدید بدنه بسیار و بیش از حد تغییر شکل می‌دهند .
  • با نگاه اول به سمند LX EF7 استفاده از قطعات دکوراتیو طرح چوب در طراحی فضای درونی آن است که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ این ویژگی تا حدی، داخل کابینه خودرو را از حالت سادگی خارج کرده و به آن نمای بهتری داده است.
  • برخوردار است و مطمئنا چنین قابلیت‌هایی باعث شده تا این خودرو یکی از پرفروش‌ترین سدان‌های خانوادگی در رنج قیمتی خود باشد.

سمند سورن یکی از محصولات ایران خودرو است که در سال 1385 تولید شد. اولین تیپ از سمند سورن شامل موتور XU7JPL3 با حجم 1761 سی سی و با قدرت 100 اسب بخار است و بعد ها موتور EF7 با حجم 1650 سی سی و با قدرت 113 اسب بخار روی آن نصب شد، این نسخه با نام سورن ELX ادامه مطلب… چنانچه نتوانستید قیمت خودرو سمند صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است .

سمند،LX مدل 85