قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | besturnblog

ایران خودرو در سال 94 به عنوان یک کراس‌اور تک دیفرانسیل و تنها در مدل اتوماتیک ارائه شد. با این حالت مدل دنده دستی آن هیچگاه ارائه نشد، اما امکاناتی مانند ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، تنظیم ستون فرمان و رینگ‌های سایز بزرگ تنها در مدل اتومات آن یافت می‌شود. سیستم‌های کمکی راننده SWM G01F شامل کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است.

  • نمای ظاهری کیا سورنتو نسل سوم، بر اساس زبان طراحی جدید کیا شکل گرفته که باعث شده است طراحی این ماشین ، پرترافتار و شکیل باشد.
  • سیستم‌های کمکی راننده SWM G01 شامل کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است.
  • این دو نسخه از نظر امکانات هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و نسخه 7 نفره تنها دو صندلی بیشتر دارد.
  • البته این خودروها نیز برای بخش بزرگی از جمعیت کشورمان با درآمد متوسط کارمندی و کارگری خریدنی نیستند؛ اما ازنظر شرایط اقتصادی موجود، دردسترس‌ترین گزینه‌ها هستند.
  • مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است و با توجه به باک 45 لیتری آن مسافتی که فردا SX5 می‌تواند با هر باک پر طی کند، 620 کیلومتر است.
  • پژو 2008 ظاهری اسپورت و شیک دارد و با اینکه در رده کراس اورها قرار می‌گیرد، اما طراحی عضلانی آن باعث شده که کاملا شبیه شاسی بلندهای بزرگ و سنگین باشد.

میانگین مصرف سوخت توسان 2018، حدود 8 لیتر است که نشان از کم‌مصرف‌بودن این کراس‌اوور کره‌ای دارد. هیوندای سانتافه، یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران محسوب می‌شود و همیشه در مرکز توجه خریداران ایرانی بوده و در حال حاضر، نسخه 2017 یا همان نسل چهارم آن در بازار داخلی موجود است. در مورد خرید سانتافه، می‌توان ساعت‌ها بحث کرد؛ اما باید گفت کیفیت بالا، استهلاک کم، مجهزبودن به امکانات روز دنیا و از همه مهم‌تر، ایمنی بالا، تنها تعدادی از خصوصیات منحصربه‌فرد هیوندای سانتافه 2017 هستند. با اینکه در لیست ارائه شده لیفان X60 به خوبی عمل نکرده و از خودروهای بی کیفیت چین شناخته شد، اما در بین شاسی بلندها دارای قیمت مناسبی است. لیفان X60 از سال 2011 تابحال در دو نسخه دستی و اتوماتیک در بازار ایران به نمایندگی کرمان موتور عرضه می شود. سیستم کمکی پارک، موتور قدرتمند 2400 سی سی، صندلی تمام برقی مجهز به گرم کن و سردکن، فضای زیاد، ظاهر لوکس و…

زیباترین خودروهای ایتالیایی، زیباترین ماشین های طراحی شده توسط طراحان ایتالیایی

قیمت این خودرو در زمان انتشار این مطالب در حدود 860 میلیون تومان برای تریم اکسلنت مدل سال 1399 و 885 میلیون تومان برای مدل 1400 و برای تریم اکسلنت اسپرت حدود 890 میلیون تومان برای مدل سال 1399 و حدود 920 میلیون تومان برای مدل سال 1400 است. کراس‌اور SWM G01 یک خودرو دیفرانسیل جلو با یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حجم 1.5 لیتر است که آن را از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک از حالت ثابت در 12.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. بازه قیمتی این خودرو با توجه به مدل و سال تولید آن از 780 میلیون تومان تا 870 میلیون تومان خواهد بود و این خودرو در دو سال 1399 و 1400 ارائه شده است. امکانات رفاهی دیگر این خودرو شامل سنسور باد تایر، استارت دکمه‌ای، دوربین 360 درجه، صندوق برقی، فرمان دی‌کات، صندلی‌های برقی دارای حافظه، 6 ایربگ شارژ وایرلس و کول باکس در محفظه کنسول وسط صندلی جلو با حداقل دمای 16 درجه سانتی‌گراد. مصرف سوخت متوسط این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است و با توجه به باک 58 لیتری آن برد این خودرو با یک باک پر حدوداً 800 کیلومتر خواهد بود.

کدام خودرو هزینه خرید کمتری دارد؟

البته با مجله خبری خودرو بسترن فاو به حساسیت توربوی این خودرو انجام کارشناسی فنی برای آن تا حدی الزامی است. قیمت شاسی بلند ام وی ام X55 پرو در مرداد 1401 برای مدل اکسلنت 990 میلیون تومان و برای مدل اکسلنت اسپرت 1 میلیارد تومان می‌باشد. از سیستم‌های کمکی راننده سوئیست DX3 می‌توان به کروز کنترل؛ کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری اشاره کرد.

مکث تیارا، شاسی بلند هفت 7 نفره تازه وارد

ابعاد کوچکتر این خودرو در مقایسه با دیگر انواع شاسی بلندهای تولید شده در دیگر کمپانی ها عاملی است که چنین نتیجه را به دست می دهد. چری یکی دیگر از خودروسازان بزرگ در کشور چین است و سهم قابل توجهی از بازار خودروی چین را تامین می کند. چری همچنین از برند های پیشگام در نوآوری تولید بوده و محصولات خود را در بازار ایران توسط نمایندگی مدیران خودرو و MVM به خریداران عرضه می کند. در مورد قیمت های پایین کافه رنت نیز صحبت کرده بودیم؛ اجاره لندکروز در تهران از کافه رنت برای 3 تا 14 روز تنها با روزانه 3,540,000 تومان امکان پذیر است. همچنین اگر قصد داشته باشید این خودرو را برای بیشتر از 14 روز اجاره کنید تخفیف ویژه شامل حال شما شده و قیمت آن به روزانه 3,240,000 تومان کاهش می یابد.

http://betheme.ir