فروش ویژه اقساطی مبل باروس BAROS Furniture خرید مبل،سرویس خواب،دکوراسیون منزل | mobleseyed

فروش مبلمان قسطی بدون نیاز به ضامن از بهترین شرایطی است که توسط مراکز فروش و تولیدی های مبلمان ارائه می شود. پس برای خرید مبل قسطی برای بازنشستگان از مراکزی همچون مبل آنلاین، دیگر نیازی به حضور ضامن نخواهید داشت. بلکه با ارائه چک تضمینی می توانید مبل مورد نیاز خود را خریداری فروش اقساطی مبل برای بازنشستگان تامین اجتماعی کنید. مجموعه مبل آنلاین یکی از مراکز معتبر تولید و فروش انواع مبلمان در کشور است.

  • در ادامه بیشتر به معرفی روش های خرید مبل به صورت قسطی می پردازیم.
  • خیر، در هیچ یک از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد و تمامی اقدامات بصورت اینترنتی انجام میشود.
  • ما در صدد آن هستیم که شما عزیزان خریدی راحت و مطمئن را در مبلمان نوژن تجربه کنید.
  • بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می توانند تا اواسط بهمن ماه نسبت به خرید مبل راحتی اقساطی ۱۸ ماهه بدون پیش پرداخت، چک و ضامن در تهران و شهرستان اقدام نمایند.
  • با خرید از این مراکز می توانید مبلمان مورد نظر خود را با قیمت واقعی و ارزان تر از فروشگاه های دیگر خریداری کرده و در اقصی نقاط کشور تحویل بگیرید.
  • در واقع این مراکز نه برای کسب سود بیشتر، بلکه به جهت ایجاد توانایی خرید در تمام جامعه، محصولات خود را به صورت قسطی به فروش می رسانند.

همچنین شما می توانید یکی دیگر از طرح های خرید مبل قسطی در تهران به صورت مراجعه حضوری به شعبه مرکزی مبلمان سیب نیز استفاده کنید و بدون نیاز به ضامن و وام بانکی و تنها از طریق پرداخت چک سفارش خود را نهایی نمایید. در این روش می توانید بدون سود و تنها با پرداخت 25 درصد از مبلغ مبلمان به عنوان پیش پرداخت و در یک بازه زمانی 1 الی 3 ماهه و در سه فقره چک به خرید مبلمان قسطی بپردازید و هزینه آن را پرداخت کنید. مبل‌های تخت خواب شو با گزینه‌های رنگی زیاد، انواع پارچه‌ها و طرح‌های مختلفی را به سلیقه کاربر ارائه می‌دهند.

فروش مبلمان بدون نیاز به ضامن

فروش ویژه اقساطی مبل باروس BAROS Furniture خرید مبل،سرویس خواب،دکوراسیون منزل | mobleseyed

© 1399 تمامی حقوق این سایت متعلق به مبلمان سید می‌باشد.طراحی شده توسط گروه رسانه ای همراه. شما می توانید در ابتدا 5 الی 10 درصد مبلغ سفارش خود را به عنوان بیعانه پرداخت کرده و مابقی مبلغ آن را زمانی که سفارش شما آماده تحویل شد با 5% تخفیف پرداخت کنید. در حال حاضر سقف خرید نداریم و شما می‌تونید تمام کالاهای موجود در سایت را قسطی تهیه کنید. اعتبار سنجی گزارشی از سابقه‌ی بانکی افراد شامل وام‌ها و چک‌ها است. این گزارش با تایید شما، توسط مؤسسه مشاور رتبه بندی ایران ارائه می‌شود و نشان می‌دهد افراد چقدر در شبکه‌ی بانکی خوش حساب بوده‌اند.

مزایای خرید اقساطی مبل راحتی

اگر قصد خرید اقساطی مبل راحتی ،مبل ال ،مبل کلاسیک یا حتی انواع لوستر را دارید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.تا بطور کامل شرایط فروش اقساط را برای شما بازگو کنند. دریافت پیش پرداخت یکی از دردسرهایی است که همواره برای قشر کم درآمد به ویژه بازنشستگان وجود دارد. بسیاری از تولید کنندگان مبلمان و مراکز فروش این محصولات برای فروش اقساطی، مقدار قابل توجهی از مبلغ فروش را در ابتدای کار از مشتری دریافت می نمایند. این کار باعث می شود اکثر بازنشستگان توانایی پرداخت پیش پرداخت و در نتیجه، خرید اقساطی مبلمان با این شرایط را نداشته باشند.

بلکه تمام بازنشستگان کشوری، لشکری، تأمین اجتماعی و … می توانند از این طرح های متنوع استفاده نمایند. خیر، در هیچ یک از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد و تمامی اقدامات بصورت اینترنتی انجام میشود. از همکاراتون که با صبر و حوصله راهنماییم کردند تا همکاراتون که زحمت کشیدند و سرویس خواب رو نصب کردند تشکر می کنم موفق باشید.

پرداخت اقساط: