به گزارش «اخبار خودرو»،«اعلامیه عشق به طرفداران» عنوان فیلم کوتاهی است که به یکی از بزرگترین رویدادهای اتومبیلرانی و تماشاییترین پیست اتومبیلرانی جهان میپردازد؛ بهعبارت دقیقتر آخرین فیلمی است که فالکن درباره پیست 24ساعته نوربرگرینگ تهیه کرده است. پس از دو سال طولانی بدون حضور تماشاگران، هواداران در ماه می برای برگزاری پنجاهمین سالگرد مسابقهای هیجانانگیز منطقه ایفل آمدند تا شاهد برگزاری این رویداد باشند. حدودا 230هزار نفر در پیست حضور داشتند تا مسابقهای را که این بار بدون محدودیت برای تماشاگران برگزار میشد، جشن بگیرند و به تماشا بنشینند. به این ترتیب، حال و هوای 24 ساعته امسال در این فیلم کوتاه جدید در کانون توجه قرار گرفته است. فالکن در فیلم قبلی خود که در ماه می و کمی قبل از مسابقه 24 ساعته منتشر شده بود، به غیبت هواداران، شرایط چالش برانگیز و حس انزوا در مسیر 25 کیلومتری که تیمها و رانندگان آن را تجربه کردند، پرداخته بود. اگرچه در همان زمان هم این فیلم نشاطآور بود. درواقع میتوان از آن بهعنوان دعوت از طرفداران برای بازگشت به پیست پس از دو سال دوری یاد کرد. احساسات ثبتشده در سکانسهایی که تعداد زیادی از طرفداران را در «اعلامیه عشق» بهتصویر کشیده، نشاندهنده هیجانی است که دیگران آن را از دست دادهاند. این فیلم نشان میدهد چرا مسابقه با حضور تماشاگران غیرقابل مقایسه بدون حضور آنهاست و چه چیزی نوربرگرینگ را به مکان ویژهای برای علاقهمندان سرعت تبدیل کرده است. این فیلم توسط موسسه توبیاسکالر یعنی «MOTIONCTRL» تولید شده است و میتوانید آن را در کانال یوتوب فالکنتایر و سایر بسترهای رسانه اجتماعی این تایرساز مشاهده کنید. توبیاس کالر، مدیر استودیو سازنده گفت: «با این فیلم میخواهیم احساساتی را که در این رویداد غالب بود، منتقل کنیم. بسیاری از مردم بهگونهای برگزاری مسابقه را جشن میگیرند که انگار اتفاقی نیفتاده ، این چیزی است که ما میخواستیم به تصویر بکشیم.» دنیس ویلسترمن، مسئول بازاریابی شعبه اروپا فالکنتایر در مورد انتشار این فیلم گفت: «این دهمین فیلمی است که با تیم MOTIONCTRL ساختهایم. این فیلم را میتوان ادای احترام به هواداران، مسابقه و نوربرگ رینگ دانست.»