عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری قم بهترین تعمیرکار آبمیوه گیری در قم خدمت از ما | سناپویان

اخرین قطعه ای که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، کلید روشن و خاموش دستگاه آبمیوه گیری است. هنگامی که میوه ها را درون مخزن قرار می دهید، می بایست به فشردن دکمه روشن خاموش دستگاه بپردازید تا دستگاه شروع به فعالیت نماید. اتصالی و اسیب دیدن این قطعه با روشن نشدن دستگاه آبمیوه گیری همراه خواهد بود. اصلی ترین قسمت دستگاه آبمیوه گیری موتور آن می باشد که وظیفه مهمی را بر عهده دارد.

مرکز تعمیرات آبمیوه گیری در تهران

با بسته شدن کلید 1، علاوه بر آن که کلید 2 از مدار خارج می شود، دیود نیز به همراه آن از مدار جدا شده و دیگر نقشی در مدار الکتریکی دستگاه ندارد. از آن جا که در این حالت ولتاژ کامل (220 V) به موتور می رسد، عملکرد دستگاه با قدرت بیشتری انجام می شود و توان در این حالت، توان نام خواهد بود. جهت استفاده موقت و لحظه ای از دستگاه، در صفحه کلید از یک شستی استفاده شده و در صورت نیاز، می توان با فشار به آن از موتور برای چند لحظه کوتاه بهره برد و با رها کردن شستی، موتور به حالت خاموش درخواهد آمد. آبمیوه گیری دلونگی یکی از با کیفیت ترین آبمیوه گیری های موجود در بازار است که با قطعات با کیفیت و امکانات بالا به آبگیری کامل میوه ها و خرد کردن آنها می پردازد.

تعمیرات آبمیوه گیری خود را به نمایندگی ما بسپارید

با این‌حال شما می‌توانید تمام قطعات اوریجینال برند آبمیوه گیری خود را از نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری همیار ریپیر خریداری کنید و در جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید. موتور دستگاه آبمیوه گیری اصلی‌ترین نقش، یعنی روشن شدن دستگاه را به عهده دارد. این قطعه از قسمت‌های داخلی مانند سیم‌های رابط، بلبرینگ، لاستیک زیر پیچ موتور، زغال‌های کربنی و همچنین محفظه موتور تشکیل شده است که قسمت‌های نام برده شده را از مخزن آبمیوه گیری جدا کند. به منظور کارکرد بهتر موتور آبمیوه گیری، این دستگاه باید روی سطحی صاف و بدون لرزش قرار داشته باشد. هزینه تعمیر آب میوه گیری در مجموعه آی پی امداد طبق تعرفه اتحادیه محاسبه می شود.

1 آبمیوه گیری با موتور قطب چاکدار

عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری قم بهترین تعمیرکار آبمیوه گیری در قم خدمت از ما | سناپویان

از طرفی دسترسی به برخی از قطعات داخلی نیز احتیاج به دانش فنی تیمی مجرب دارد که همین مسئله لزوم مراجعه به خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مانند همیار ریپیر را دو چندان می‌کند. علیرغم همه تدابیر به کار برده شده در دستگاه، وقوع حوادث و یا بروز مشکلات غیر مترقبه در موتور و یا سایر اجزاء، می تواند شرایط دشواری را بر موتور تحمیل سازد و آن را با خطر جدی روبرو نماید. از این رو با استفاده از فیوز و یا اورلود، می توان در این گونه موارد، موتور را از آسیب شدید محافظت نمود. در بعضی از آبمیوه گیری ها سر راه فاز، یک فیوز شیشه ای قرار می دهند که جریان فیوز برابر جریان نامی دستگاه است. افزایش جریان مصرف کننده (به هر دلیل)، فيوز را تحریک نموده و سیم ذوب شونده داخل آن را قطع خواهد نمود.

اگر حجم میوه ای که داخل ابمیوه گیری ریختید با حجم آبمیوه ای مه نصیبتان شد تطابقی ندارد به شما توصیه می کنیم تا در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری ناسیونال با ما همراه باشید. بنابراین شناخت اجزا و قطعات آبمیوه گیری و نحوه کارکرد هر کدام به شما کمک می کند که راحت تر و اصولی تر این دستگاه را تعمیر کنید. اهرم، درپوش ظرف، ظرف آب، درپوش دهانه، کلاهک صفحه، پیچ محکم کننده، واشر قفل کننده، موتور، محفظه موتور، دیود، واشر تنظیم کننده، واشر فلزی، تیغه برنده و … برای مثال تمام خدمات تعمیرات مجموعه همیار ریپیر دارای گارانتی است و ما آبمیوه گیری شما را با تضمین معتبر تعمیر می‌کنیم تا خیال شما از بابت کیفیت و دوام تعمیرات ما راحت باشد.

  • قبل از تماس با تعمیرگاه بهتر است کار خاصی انجام ندهید.
  • زیرا در این حالت این احتمال وجود دارد که به موتور دستگاه فشار وارد شده و شروع به داغ شدن نماید.
  • سلام وعرض ادب اینجانب عباس صیادی متخصص در سرویس وتعمیر کولر آبی،ماشین لباسشویی،لوازم برقی خانگی ازقبیل ،اتو،چرخ گوشت،جاروبرقی،سشوار،آب میوه گیری،مخلوط کن،…
  • در اینجا به شرح آب میوه گیری که مجهز به سری مخلوط کن است می پردازیم.
  • مرکز تعمیر ۲۴ ارائه دهنده انواع خدمات تعمیراتی در حوزه لوازم آشپزخانه و لوازم منزل می باشد که شما تنها با یک تماس می توانید با آنها ارتباط برقرار کرده و مشکل آبمیوه گیری خود را بیان کرده و درخواست مشاوره و تعمیرکار کنید.
  • ۷- تا آنجا که ممکن است، دستگاه را به هنگام کار در سطح صاف قرار دهید تا عمر مفید یاتاقان ها افزایش یافته و لرزش دستگاه تا حد ممکن کاهش یابد.