صفحه اصلی لوازم یدکی جک و انواع خودروی جک جک یدک | besturnblog

یکی از راه کارهای موثر برای خرید خودروی جک S3 استفاده از امکانات و مزایای فروش اقساطی کرمان موتور با استفاده از خدمات شرکت سایا خودرو می باشد. کرمان موتور که نماینده رسمی کارخانه جک در ایران است، ابتدا در سال 93 خودرو جک اس5 مجهز به گیربکس را عرضه کرد و بعد از دوسال و استقبال بسیار خوب از این اتومبیل، مدل اتوماتیک این خودرو نیز به بازار ایران راه یافت. حجم باک خودرو 72 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. از لحاظ فنی، در خودروی جک S3 از یک پیشرانه با حجم ۱۵۹۰ سی‌سی استفاده شده است که دارای ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است. این پیشرانه می‌تواند حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید کند و حداکثر سرعت خودرو را به ۱۷۵ کیلومتر در ساعت برساند. استفاده از ترمزهای دیسکی ضدقفل و همچنین سیستم توزیع نیروی الکترونیکی ترمز از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو است که شما را در خرید و فروش جک S3 کمک می‌کند.

جک جی5‏ 1.8 لیتر اتوماتیک 1394

این خودرو که شباهت بسیاری به هیوندای توسان ix35 دارد توسط کرمان موتور در ایران عرضه می شود. جک S5 دنده ای مجهز به رینگ های 17 اینچی و در مدل اتوماتیک مجهز به رینگ های 18 اینچی می باشد. از رقبای این خودرو در ایران می توان به چری تیگو 5، BYD S6 و هایما S7 اشاره کرد. بعد از استقبال خریداران، در سال ۹۵ کرمان موتور تصمیم گرفت تا جک S5 را به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز کند.

خودروی جک S5 اتوماتیک سال 1397

در صورت وجود مجله خبری خودرو بسترن فاو صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. 70 درصد از بدنه با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم.

جک J4،آپشنال صفر با سیستم کنترل پایداری مدل ۱۴۰۱

معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. موسسه ای در چین که C-NCAP نام دارد و کار این موسسه تست تصادف خودرو ها می باشد. در تست های تصادفی که این موسسه از جک s5 گرفته است، جک s5 توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. جک s5 اولین خودرو از شرکت JAC می باشد که توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. هر چهار چرخ جک s5 از نوع دیسکی می باشند و دارای سیستم ضد قفل ABS چهار کاناله، ترمز هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، پایداری الکترونیکی ESC، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC و ترمز پارک برقی EPB می باشند.

  • غربیلک فرمان فرم و سایز خوبی داشته و خوش دست به نظر می‌رسد که با وجود پنل کیلومترشمار شش ضلعی، حس و حال مهیج و اسپرتی را برای راننده ایجاد می‌کنند.
  • از جمله امکانات رفاهی و مشخصات فنی این خودرو می توان به مواردی همچون صندلی های جک، طراحی ارگونومی ، اسب بخار 103 و موتور پر قدرت اشاره کرد.
  • البته نباید فراموش کرد که قیمت این خودرو نیز به دلیل افزایش تقاضا برای خرید و به دنبال آن بیشتر شدن فروش با افزایش همراه بوده است.
  • اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند.
  • این خودرو از از سیستم‌های پیشرفته از جمله HAS و ESC بهره می‌برد تا در شیب تند و پیچ‌ها کنترل خودرو حفظ شود.
  • و از نکات منفی می توان به متریال نه چندان مرغوب کابین، استفاده از تسمه تایم به جای زنجیر در پیشرانه و نیاز به تعویض ان در فواصل زمانی کوتاهتراشاره کرد.

در واقع بسیار مهم است که یک خودرو برای خانواده جادار و راحت باشد و کراس اورها به همین سبب محبوبیت ویژه‌ای دارند. در این مورد با توجه به نوسانات بازار خودرو ها می توانید از خدمات مشاوره شرکت سایا خودرو در مورد طرح های اقساطی بهره بگیرید. از دیگر آپشن ها نیز می توان به کامپیوتر سفر، مات شدن دستی اینه وسط، وجود آینه ها با تنظیم برقی به همراه راهنما LED، چراغ های خودکار جلو، فرمان برقی، روشنایی روز با LED، چهار شیشه برقی، یخ زدای شیشه عقب و … اشاره کرد. وجود نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم صوتی 6 بلندگو با درگاه USB و AUX ، امکان ارتباط تلفنی از راه بلوتوث، ارتباط ماهواره ای، شارژر 12 ولتی از امکانات همه مدل های این خودرو است.

http://betheme.ir