صفحه اصلی شرکت کرمان موتور بزرگترین خودروساز خصوصی کشور | besturnblog

زمانی خریدار راغب به خرید این خودرو خواهد شد که بهترین شرایطفروش اقساطی خودروجک s3 به او پیشنهاد شود و در غیر اینصورت ممکن است از خرید خود صرف نظر کند. اگر شرکت های زیادی را زیر و رو کرده اید اما نمیتوانید یک شرکت با بهترین شرایط را بیابید ما به شما سایا خودرو را پیشنهاد میکنیم. مجموعه ی سایا خودرو آمادگی دارد تا با بهترین شرایط فروش اقساطی جک s3شما را مالک این خودرو کرده و دیگر فشار مالی زیادی را برای خرید این خودرو متحمل نشوید. نسخه دنده ای جک s5 دارای موتوری با حجم 1997 سی سی می باشد و توان خروجی موتور جک s5 174 اسب بخار در دور موتور 5200 دور در دقیقه است.

بازدید اصحاب رسانه از خطوط تولید شرکت کرمان موتور

در موتور نسخه اتوماتیک تنها تفاوتی که نسبت به نسخه دنده ای وجود دارد این است که در نسخه اتوماتیک قدرت تولید شده توسط موتور 265 نیوتون متر می باشد در حالی که قدرت تولید شده توسط موتور نسخه دنده ای 235 نیوتون متر می باشد. اما مهم ترین تفاوت نسخه ی اتومات نسبت به نسخه دنده ای، جعبه دنده ی آنها است. نسخه اتومات دارای جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک دو کلاچه می باشد که در این نوع جعبه دنده سرعت تعویض دنده نسبت به سایر جعبه دنده های اتوماتیک بیشتر می باشد.

در نمای پشتی این خودرو ارتفاع سقف در قسمت عقب با شیب ملایم کاهش داده شده است که به شکلی هوشمندانه باعث شده تا کم عرض بودن این خودرو در نمای پشت به چشم نیاید. چراغ های جلو این خودرو به زیبایی طراحی شده و جلوه ویژه ای به خودرو می دهد. سپر این خودرو به نسبت ساده است و تنها در بخش کوچکی در قسمت زیرین دارای پلاستیکی به رنگ سیاه است. این شرکت در ابتدا مشغول به ساخت کامیون بود و در قرن حاضر خودروهای سواری را تولید می کند. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم .

  • موارد نام برده در بالا از جمله مزایای خرید خودرو از این مجموعه می باشد در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید خودروی جک S3 می پردازیم.
  • مدتی ماشین را روشن نکرده بودم باتری خالی کرد بعد از باطری به باطری کردن و روشن کردن ماشین متاسفانه تنظیم عقب رفتن اتومات صندلی بهم خورده است.
  • این شرکت در ابتدا مشغول به ساخت کامیون بود و در قرن حاضر خودروهای سواری را تولید می کند.
  • لازم است ذکر شود گیربکس جک اس۵ اتوماتیک از نوع دوکلاچه تَر و ۶ سرعته است.

با مجله خبری خودرو بسترن فاو به آمار خرید و فروش ماشین جک در ایران و همچنین قیمت محصولات و مشخصات فنی آنها، می‌توان گزینه‌های مختلفی را امتحان کرد. بسیاری از مجموعه‌های عرضه قسطی ماشین، شرایط فروش جک S3 کرمان موتور را نیز با تغییرات اساسی مواجه کرده‌اند و با توجه به اوضاع و احوال بازار میزان دریافت پیش قسط، شرایط و مبلغ اقساط و حتی زمان تحویل خودرو را هم تغییر دادند. اگر علاقمند به طراحی داخلی محصولات تولید شرکت کره‌ای هیوندای هستید، می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر برایخرید اقساطی جکS3اقدام کنید.

http://betheme.ir

جک تورین جی3 که کلا با نام توجوی معرفی شد، محصول شرکت جک موتورز چین است که در دو مدل هاچ بک و سدان تولید شد و شرکت کرمان موتور در سال 91و92 این خودرو را به کشور وارد کرد. حجم باک خودرو 55 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. جک S5 یک شاسی بلند کامپکت است که توسط کمپانی جگ موتورز تولید شده و جایگاهی بالاتر از برادر کوچکتر خود یعنی S3 دارد. این خودرو ابتدا در سال 2012 در نمایشگاه اتومبیل پکن با نام JAC Eagle S5 رونمایی شد.

JAC S5