سمند: راهنمای کامل انواع سمند ال ایکس EF7 بنزینی، گازسوز‌ و دوگانه سوز+ جدول مشخصات مجله بیمه | besturnblog

در سمندهای سری جدید، ترمزها از نظر عملکرد و قدرت بسیار قوی‌تر شده‌اند و به دلیل بهبود کمک فنرها و سیستم تعلیق بتوانید سواری نرم‌تری از آن بگیرید. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. سمند معمولی یا x7 اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت. سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد. این نسخه از سمند تنها با موتور XU7 عرضه‌شد و برخلاف سمند LX نسخهٔ موتور ملی آن تولید نشد.

  • طراحی کابین سمند در نسخه های ابتدایی یعنی LX، EF7 و ELX یکسان و ثابت می باشد و در مقابل طراحی داخلی کابین سری سورن، با نسل قبلی خود متفاوت می باشد.
  • این ایکس سون از لحاظ امکانات و فضای داخلی تفاوت چندانی با مدل‌های دیگر نداشت.
  • در بحث بیمه شخص ثالث سمند باید بگوییم، این بیمه هزینه‌هایی که در اثر تصادف وارد شده را جبران می‌نماید.
  • برای کسانی که به صورت فوری باید خودرویی را با سرمایه‌ای اندک خریداری کنند چنین شرایطی ممکن اس سخت و حتی غیرممکن باشد.

بنابر این اگر به دنبمجله خبری خودرو بسترن فاو خرید خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید سمند ال ایکس می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. نسخه تکمیل شده و نهایی اولین ماشین سمند در سال ۱۳۸۱ رونمایی و به تولید انبوه رسید. پس از دو سال، ایران خودرو مدل ارتقا یافته آن را تحت نام LX (ال ایکس) روانه بازار کرد و تا به این لحظه، هنوز هم سمند ال ایکس در خط تولید این شرکت به مونتاژ می‌رسد.

http://betheme.ir

این پیشرانه به طور ترکیبی در هر صد کیلومتر ۹.۵ لیتر سوخت مصرف می‌نماید که برای یک سدان شهری عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود. این مشکل زمانی به اوج خود می‌رسد که قصد داشته باشید با خودرو ملی خود در ترافیک‌های شهری رانندگی کنید؛ مطمئنا در چنین مواقعی مصرف خودرو شما به عدد ۱۲ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد رسید. از سالیان دور تاکنون تمامی شرکت‌های خودروسازی جهانی سعی دارند با اقدامات مختلف، وزن محصولات تولیدی خود را تا حد ممکن کاهش دهند تا بتوانند خودروهایی چالاک، کم مصرف و کم استهلاک را تولید نمایند.

مشخصات فنی سمند LX ایران خودرو

بیایید با هم بررسی کنیم ببینیم خرید کدام خودرو با مبلغی که دارید بهتر است . مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. از اینکه خودرو۴۵ را جهت کسب اطلاعات خودرویی خود انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

امکانات رفاهی و ایمنی سمند

با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

نسخه‌های فیس‌لیفت