به گزارش «اخبار خودرو»،با توجه به فاصله باقیمانده تا رونمایی رسمی از خودروی آتی فونیکس، نمایش FX در یک قاب شیشهای صورت گرفت تا اشتیاق علاقهمندان برای رسیدن به موعد رونمایی آن از همیشه بیشتر باشد.
در کنار اینها، عملکرد به موقع سیستم ESP، هندلینگ کمنظیری را برای این خودرو پدید آورده است. FX مجموعهای از رادارهای ADAS با 13 عملکرد را داراست و همه این عوامل به هیجان مضاعف اهالی خودرو پیرامون این محصول دامن زده است. با توجه به فاصله باقیمانده تا رونمایی رسمی از خودروی آتی فونیکس، نمایش FX در یک قاب شیشهای صورت گرفت تا اشتیاق علاقهمندان برای رسیدن به موعد رونمایی آن از همیشه بیشتر باشد.
شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان از تاریخ 3 تا 6 آذر با حضور فعالان صنعت خودرو کشور در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی اصفهان برگزار شد. برند فونیکس نیز در این نمایشگاه حضور داشت و مطابق انتظار با استقبال خوبی از جانب علاقهمندان به خودرو همراه شد. در ادامه، گزارش تصویری از حضور فونیکس در این نمایشگاه را خواهیم دید.
با توجه به رویکرد برند فونیکس برای ارائه محصولات روز دنیا به مشتریان، در این نمایشگاه هم نوید یک محصول تازه به مخاطبان داده شد. در بازار رقابتی امروز، رضایتمندی و تجربه مشتری برای نامهای بزرگ و برندهای مطرح، بیش از هر چیزی در اولویت قرار دارد. قراردادن اف ایکس در باکس شیشهای هم در همین راستا و اشاره به محصول آینده این برند است. از همین گذرگاه و در عین بیان این منظور که هنوز این محصول وارد بازار نشده است، FX در جلب توجه مخاطبین به خود، موفق بود.
هماهنگی کمنظیری بین موتور و گیربکس محصول آتی فونیکس که در آیندهای نزدیک رونمایی خواهد شد، وجود دارد. طراحی فوقمدرن FX به نحوی است که در کنار جذابیت ظاهری، جنبههای آیرودینامیک هم به خوبی در آن لحاظ شده تا ضمن ارائه شتاب 7/9 ثانیه، مصرف سوخت این خودرو هم به حداقل برسد.
برند فونیکس که به واسطه کیفیت، نوآوری و بهرهمندی از تکنولوژی روز دنیا جایگاه خوبی را در بازار خودرو ایران به دست آورده، در این نمایشگاه نیز خوش درخشید و اصفهان به اولین شهری تبدیل شد که علاقهمندان در یک نمایشگاه عمومی توانستند محصول جدید فونیکس را ببینند. این برند که سابقا با تیگو8پرو بهعنوان پرچمدار، تیگو7پرو بهعنوان محصولی بسیار پرطرفدار و آریزو6پرو بهعنوان یک سدان لوکس شناخته میشد، گوشهای از غرفه خود را به FX اختصاص داد و توانست توجه بازدیدکنندگان را به ویژه در نسل جوان جلب کند.
FX در محفظه شیشهای پیش از رونمایی