روزنامه ایران 1400 02 27: پرش دشوار اسب ترکمن از مانع صادرات-رویال هورس

این نژاد دیرینهٔ طولانی‌ای ندارد و از آمیزش اسب‌های اصیل عربی با اسب‌های محلی در انگلستان به وجود آمده‌است. بلندی جدوگاه اسب‌های اصیل انگلیسی بین ۱٫۶۵ تا ۱٫۸۰ متر است. اسبان این نژاد تیزپاترین اسب‌های دنیا هستند و از آن‌ها در مسابقات اسب‌دوانی به خصوص مسابقات تاخت استفاده می‌شود. این اسب‌ها معمولاً در مسابقات درساژ و پرش نیز موفق هستند. اسب‌های اصیل انگلیسی نسبتاً حساس، زودشکن و عصبی هستند، که با توجه به تقلا و ریسکی که حین مسابقات می‌کنند قابل توجیه‌است. رنگ بدن آن‌ها نیز معمولاً کهر، کهر تیره، خاکستری و سیاه‌است.

فروش اسب‌نر

اسب حیوان نجیب و زیبایی است که نژاد اسب های ترکمن در نام هاي مختلفي می باشند که بسیار اصیل هستند. از نژادهای اصیل اسب ایرانی در کنار نژادهایی مانند اسب کردی می توان آخال ترکمن را نام برد. سلام اسب ترکمن یکی از بهترین نژادهای اسب می باشد که بسیار زیبا و خوشگل هستند. یال و دم آن‌ها نیز مشکی، بلند و مجعد یا حالت دار است. حرکات این اسب، به خصوص به هنگام یورتمه بسیار با وقار است.

سه اسب ترکمن

اسب های پیر و کره اسب فروشی نابالغ از اسب های بالغ در قیمت پایین تری یه فروش می رسند. به خاطر این که کره اسب فروشی ارزان قیمت نیاز به آموزش دارند قیمتشان پایین است. قیمت اسب در بازار از 40 میلیون تومان شروع می شوند و در بعضی موارد به بیش از 5 میلیارد تومان می رسند.

ساختار بدنی سبک و زیبا، اندام کشیده، بلند، لاغر و باریک اما خیلی قدرتمند خرید اسب بیمار می‌باشد. شیب کمر آن به سمت جلو و شیب کپل به سمت عقب و روی کپل گرد نیست و به صورت صاف مشاهده می‌شود. صورت او خشک، کشیده، ظریف، بلند و باریک، استخوانی و نیمرخ صورت صاف یا اندکی محدب و همچنین چشم‌ها محدب و درشت هستند. دارای گردن عضلانی، باریک و طویل بوده و گردن نزدیک به خط عمود با شیبی تند روی تنه‌اش قرار گرفته است. مجموعه سمند کوهساران شما را به خرید و فروش بهترین اسب ها دعوت می نماید. سن اسب، اصالت نژادی اسب، جنس اسب و نژاد اسب عواملی هستند که هنگام خرید اسب مسابقه ای باید در نظر بگیریم.

  • مجموعه ما سالهای زیادی است که در زمینه پرورش این حیوان نجیب فعالیت می کند، شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم مشاوره و فروش موجود در سایت اقدام به ثبت سفارش این اسب اصیل ایرانی کنید.
  • تصاویر بسیار زیبا و چه جالب است که چنین حیوان زیبا و با ابهتی در کشورمان وجود دارد.
  • اما در سدهٔ گذشته، برنامه‌های تولید نژاد هانووری به سمت تأمین نیاز به اسب‌هایی ورزشی برای سوارکاری سوق یافته‌است که باعث شد نژادهای مناسب دیگر اسب نیز به این برنامه وارد شوند.
  • در رژیم غذایی این نژاد دوست داشتنی علف، یونجه و غلات وجود دارد، باید مقدار کافی خوراک با کیفیت بالا و خوب به این حیوانات داده شود تا شرایط بدنی مناسبی داشته باشند.
  • رفتار این اسب‌ها به طلا معروف است، زیرا بسیار قابل اعتماد هستند و به صاحب خود دلبستگی زیادی دارند.

در مورد اندام کلی این نژاد باید بگوییم که با این که اندام لاغری دارند اما اسکلت بندی این نژاد بسیار قدرتمند و قوی است. سر ترکمن بسیار ظریف، استخوانی و کشیده است و هم چنین سرشان با زاویه 45 درجه بر روی گردنشان واقع شده است. این نژاد دارای چشمانی بسیار درشت و عمدتاً حدقه چشم آن ها فاقد برجستگی می باشد، هم چنین این نژاد گوش های تقریباً بلندی نیز دارند.

پرورش دهندگان اسب آخال تکه صادراتی

روزنامه ایران 1400 02 27: پرش دشوار اسب ترکمن از مانع صادرات-رویال هورس