خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با کاروان اربعین حسینی همراه می‌شود

هماهنگی با سازمان حج و زیارت برای دریافت اطلاعات مسافران
میرحسینی همچنین از هماهنگی صورت‌گرفته با سازمان حج و زیارت برای دریافت بانک اطلاعات مسافران اربعین خبر داد و گفت: «پیش‌بینی شده است ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در اربعین امسال به‌مرزهای عراق سفر کنند و با زائران برای آمادگی قبل از سفر و نحوه دریافت خدمات امدادی هماهنگی صورت گرفته است.»
وی در ادامه با بیان این‌که خدمات امدادخودرو از حالت سنتی تغییر کرده است، گفت: «امدادخودرو ایران با تکیه بر دانش فنی خود و استفاده از توان شرکت‌های استارت‌آپ آرامش بیش‌تری به‌مشتری داده است.»

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی، طرح «با تو تا حرم» را از ۱۶ تا ۲۷ شهریورماه در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی اجرا می‌کند. بابک سلاجقه، مدیرعامل ایساکو دراین‌باره گفت: «طبق برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های صورت‌گرفته، مقدمات اجرای طرح و ارسال قطعات مورد نیاز با پیش‌بینی حضور 5 میلیون نفر زائر از یک ماه پیش کلید خورد و عملیات اجرایی نیز از روز هفتم شهریور با برپایی چادرهای صحرایی و تکمیل تجهیزات مورد نیاز نمایندگی‌های مرزی منتهی به‌کشور عراق آغاز شد.»

پیش‌بینی رشد حدود ۶۶ درصدی زائران
سلاجقه در ادامه اظهار داشت: «به‌نظر می‌رسد در سال جاری حجم فزاینده‌ای از سفر با خودرو را در مسیر کربلای معلا شاهد باشیم و با توجه به‌پیش‌بینی رشد حدود ۶۶ درصدی زائران نسبت به‌سال ۹۸، در سال جاری نزدیک به ۳۵ نمایندگی تک‌شیفت، دو شیفت، شبانه‌روزی و تعمیرگاه موقت، در کنار بیش از ۱۲۰ اکیپ امدادی برای ارائه خدمات در مسیرهای منتهی به‌کشور عراق شامل شهرهای مهران، چذابه و سرپل ذهاب (مرز خسروی) مستقر شده‌اند.» وی افزود: «طرح‌های ویژه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای انجام وظیفه خدمت‌رسانی، انجام مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان اجرایی می‌شود و امیدواریم سطح بالای خدمت رسانی در طرح «با تو تا حرم» نیز بتواند سبب ایجاد خاطره‌ای خوش از این سفر معنوی و بهبود تصویر ذهنی هموطنان از گروه صنعتی ایران‌خودرو شود.»

توسعه و تجهیز ناوگان در مرزهای منتهی به غرب کشور
در ادامه ارائه گزارش این طرح، مدیرعامل امدادخودرو ایران نیز از توسعه و تجهیز ناوگان امدادرسانی و ارائه خدمات خودرویی گسترده در مرزهای منتهی به‌غرب کشور برای زائران اربعین خبر داد و گفت: «این اکیپ‌های امدادی مشتمل بر امدادسریع، امدادپلاس، موتورسوار، امدادگر بالینی و امدادگر حمل است.»
سیدعباس میرحسینی گفت: «علاوه‌بر نمایندگی‌های فعال، کانکس‌های مجهز امدادی برای ارائه خدمات خودرویی به‌تمام خودروها فارغ از نوع و برند آن به‌صورت شبانه‌روز در دسترس زائران قرار می‌گیرد.» بنابراین گزارش دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند برای دریافت خدمات یا ارائه نقطه‌نظرات خود با شماره‌تلفن مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند که در شماره تماس مذکور زیر کلید شماره چهار با هدف تسریع ثبت درخواست‌های خدمات خودرویی صرفا برای زائران کربلای حسینی در ایام اربعین ایجاد شده است. همچنین به‌منظور سهولت در ارائه خدمات اپلیکیشن ایساکو و وبسایت 096440.com نیز آماده ثبت درخواست هموطنان است.

کاهش 3 دقیقه‌ای انتظار دریافت خدمات با هوشمندسازی
مدیرعامل امدادخودرو ایران با بیان این‌که ایمنی، دسترسی آسان، کیفیت و قیمت مهم‌ترین شاخص‌های مورد انتظار مشتریان است، گفت: «با به‌کارگیری پلت‌فرم هوشمند، مدت‌زمان دریافت خدمات امدادی را سه دقیقه کاهش داده و به ۲۲ دقیقه رسانده‌ایم.»
وی افزود: «درحال‌حاضر ۲۰ درصد از خدمات از طریق این پلت‌فرم ارائه می‌شود که تا پایان سال به ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.» میرحسینی شرایط کرونا را عاملی برای توسعه خدمات غیرحضوری دانست و گفت: «این موضوع سبب شد ۲۰ درصد خدمات به‌صورت حضوری در محل مورد نظر مشتری ارائه شود که در صرفه‌جویی وقت مشتریان یا کاهش تراکم مراجعات نقش بسزایی داشت.»



منبع