مزیت بهرهمندی از خدمات گارانتی بدنه سایپا
هاتفی درهمین ارتباط بهمزیت دریافت خدمات و گارانتی بدنه از شبکه نمایندگیهای سایپا پرداخت و خاطرنشان کرد: «در ارائه خدمات گارانتی بدنه سایپا، صددرصد خدمات و تعمیرات در نمایندگیهای سایپا انجام میشود و برخلاف روال بیمهها که بسیاری از خسارتها با وجه نقد جبران میشود، در نمایندگیهای امدادخودرو سایپا هیچگونه پرداخت نقدی بابت خسارتها وجود ندارد.
حتی در صورت آسیب و وارد آمدن خسارت کلی بهخودرو و همچنین سرقت آن، خودرو تعویض و جایگزین میشود.» وی در پایان بهمشتریان توصیه کرد بهخدمات خارج از شبکه نمایندگیها اطمینان نکنند؛ چراکه عدمپذیرش مسئولیت واحدهای خدماتی خارج از شبکه نمایندگی درقبال خدمات و تعمیرات ارائهشده میتواند بهلحاظ کیفیت و ایمنی، مشکلات و خسارتهای جبرانناپذیری را برای مشتریان بههمراه داشته باشد.
خدمات جدید پوشش گارانتی بدنه سایپا
به گزارش «اخبار خودرو»،مدیر خدمات بدنه خودرو امدادخودرو سایپا از همکاری با بیمهها بهمنظور تکمیل پوششهای مختلف خسارت مشتریان سایپا خبر داد و گفت: «با این همکاری، مشتریان سایپا ضمن بهرهمندی از خدمات بیمهها، از استانداردهای لازم درحوزه تعمیرات هم برخوردار میشوند.» علیاکبر هاتفی با بیان این مطلب گفت: «درواقع با این همکاری امدادخودرو سایپا حلقه واسطی بین بیمهها، مشتری و خدمات استاندارد قابل ارائه در شبکه نمایندگی خواهد بود.» وی همچنین بهروند پایش و رضایتسنجی مستمر مشتریان برای ارتقا و اصلاح خدمات درحوزه گارانتی پرداخت و تصریح کرد: «تمام خدماتی که توسط امدادخودرو سایپا در حوزههای مختلف امدادی و گارانتی فنی و بدنه ارائه میشود، بهطور مستمر رضایتسنجی و نتایج آنها پایش و آنالیز میشود و بر اساس نیاز بهبهبود و اصلاح یا درخواست مشتریان برای افزایش پوشش خدمات، اصلاحات لازم انجام و خدمات جدید نیز اضافه میشود.»
سطح رضایت از خدمات گارانتی بدنه و اقبال خوب مشتریان سایپا
مدیر خدمات بدنه خودرو امدادخودرو سایپا همچنین بهپایش مستمر و میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات گارانتی بدنه سایپا پرداخت و افزود: «براساس آخرین نتایج رضایتسنجی از مشتریان، سطح رضایت از خدمات ارائهشده درحوزه گارانتی بدنه، عدد رضایتبخش و قابل قبولی است؛ بهطوری که تاکنون این خدمت با سطح خوبی از اقبال مشتریان همراه بوده است. درواقع بههر میزان سطح خدمات بیشتر و کاملتر میشود، رضایت مشتریان نیز بیشتر خواهد شد.» وی در ادامه بهارائه خدمات صافکاری و نقاشی خارج از شبکه نمایندگیهای خودروساز اشاره کرد و یادآور شد: «دریافت این نوع خدمات از شبکه نمایندگیهای خودروساز، ضمن امنیت خاطر، باعث بهرهمندی مشتریان از خدمات و تعمیرات استاندارد میشود؛ درحالی که دریافت خدمات ناشی از تصادفات و تعمیرات، خارج از شبکه نمایندگیها معمولا از استاندارد لازم برخوردار نیست و احتمال حوادث بعدی را برای مشتریان بهدنبال خواهد داشت.»
اصلاح مستمر پوشش سطح خدمات گارانتی بدنه سایپا
بهگفته هاتفی، خدمات گارانتی بدنه دارای سهسطح پایه، اکونومی (اقتصادی) و سطح کامل است که پوشش این خدمات بهترتیب در هر سطح کاملتر و دائما درحال اصلاح است. وی با اشاره بهاینکه ارزانترین سطح گارانتی بدنه سایپا، مربوط به «گارانتی بدنه پایه سایپا» است که هم از طریق نمایندگیهای مجاز و هم از طریق دفتر مرکزی امدادخودرو سایپا قابل خریداری است، افزود: «البته دومین سطح گارانتی بدنه سایپا یا همان گارانتی اقتصادی سایپا بهمنظور پوششهای بیشتر، محبوبیت زیادی میان مشتریان محصولات سایپا دارد.» مدیر خدمات بدنه خودرو امدادخودرو سایپا سومین و گرانترین سطح گارانتی بدنه سایپا را مربوط به «گارانتی بدنه کامل سایپا» عنوان و اظهار کرد: «هماکنون این سطح از گارانتی بهدلیل سه ویژگی حذف محدودیتهای استفاده از جبران خسارت، حذف فرانشیز (سهم پرداختی مشتری) برای انواع پوشش خسارت و حذف نوسان قیمت برای پوشش خسارت، اهمیت بالایی برای مشتریان دارد و در این سطح از خدمات گارانتی بدنه، ارائه خدمت در نمایندگیها بهصورت رایگان برای مشتری انجام میشود.» وی در ادامه بهتاثیر قیمت پایه خودرو بر هزینه گارانتی بدنه اشاره کرد و گفت: «پایه قیمتگذاری بیمه و گارانتی بدنه، قیمت خودرو است و با افزایش قیمت پایه خودرو نرخ خدمات گارانتی بدنه در بخش فنی و بدنه افزایش مییابد.»