ثبت نام صرافی کوینکس با گوشی coinex ویرگول

آدرس برداشت را تائید کنید و روی گزینه Withdraw NOW کلیک نمایید. گزینه پیش فرض در صفحه، انتقال عادی یا Normal Transfer است، می توانید مستقیماً یک آدرس وارد کنید یا می توانید بر روی آدرس فعلی کلیک کنید و از گزینه اضافه کردن آدرس برای ذخیره آدرس جدید استفاده کنید. در این روش مقدار ارزی که خواهان خرید آن هستید را وارد می‌کنید.

ثبت نام صرافی کوینکس با گوشی coinex ویرگول

اگر تازه به دنیای ارزهای دیجیتال قدم گذاشته اید روی دکمه مقابل کلیک نمایید. سلام بله کوینکس از مدارک ایرانی مثل گواهینامه یا پاسپورت و کارت ملی هم پشتیبانی میکنه و میتونید حسابتون رو برگردونید. صرافی کوینکس به هیچ کاربری اجازه نمی‌دهد تا برای خود از طریق حساب‌های متعدد جعلی ارجاع معرفی کند. پس از تأیید کاربر توسط صرافی، تمام جوایز از جمله پاداش حساب ارجاع شده نیز لغو می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین مراحل شروع معامله در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی مناسب و امن برای معامله است. صرافی های زیادی هستند که می‌توان معاملات ارز دیجیتال خود را در آن انجام داد؛ اما خب به دلیل شرایط تحریمی برای داشتن حساب کاربری در صرافی های خارجی احتیاج به VPN آی پی ثابت است. صرافی کوینکس رمز ارز خودش را هم دارد که به اسم CET در خود اکسچنج خرید و فروش میشود. در صورتی که این رمز ارز را خریداری کنید و در کیف پولتان نگهداری کنید فی صرافی کوینکس از 50% کمتر میشود و فی صرافی را از همین ارز CET برداشت میکند. یعنی به جای اینکه از شما 1 سنت بابت هر 10 دلار کم کند، این 1 سنت را از ارز CET کم میکند. پاسخ این است که بزرگترین مزیت صرافی کوینکس برای ما ایرانیها و همچنین کشورهای تحریم این است که با فعالیت کاربران این کشورها مانند ایران، عراق، سومالی، یمن، کره شمالی، سودان و…

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کوینکس

با افزایش محبوبیت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، امنیت در این بازار و پلتفرم‌های مربوط به آن اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. به همین دلیل، صرافی کوینکس نیز اقدامات امنیتی کاملی را برای حفاظت از دارایی کاربران در نظر گرفته است. در آموزش فیوچرز کوینکس لازم است به این مورد توجه کامل داشته باشیم که استراتژی کار در بخش فیوچرز آن است که سرمایه خود را مدیریت نمایید.

خوشبختانه این روش مستلزم استفاده از برق نیست و حتی نیازی به داشتن لوازم کامپیوتری پیشرفته نیز ندارید. نرم افزارهای مخصوص حفظ پسورد، تا حد زیادی خطر از یاد بردن رمز عبور را کاهش می دهند. بمنظور ثبت سفارش فروش برای باید آن را انتخاب کنید، سپس برای تکمیل و ، کادرهای تعیین شده را پر کنید.

میزان کارمزد سطوح کاربری مختلف کوینکس

چون تراست ولت، اسمارت چین کوینکس را پشتیبانی نمی کنه. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. نرخ دقیق مشخصی نداره اما هر روز به شما سود میده و این سود فردای اون روز به حساب شما واریز میشه. اما سعی کنید اکثرا با آی پی یه کشور وارد اکانتتون بشید، مثلا هلند. اما در بعضی ارزها شما می تونید با ۵ تتر هم ارز بخرید.

همه قابلیت ها در کوینکس نمی توانند از ویژگی «تائید اعتبار شناسه» بهره مند شوند، بلکه فقط حساب های کوینکسی که سقف برداشت های ۲۴ ساعته دارند، می توانند شامل این تائید اعتبار شوند. علاوه بر زنجیره DEX ، CoinEx Chain همچنین شامل یک زنجیره هوشمند پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و یک زنجیره حریم خصوصی است که از حریم خصوصی کاربران محافظت می کند. پس از وارد کردن اطلاعات، کد اسمس دریافت کرده را وارد کنید. برای کپی کردن آدرس در کلیپ بورد، روی نمادی که در سمت راست آن است، کلیک کنید.