مدیرعامل شرکت ایساکو نیز در آیین اعزام ناوگان امدادی اربعین حسینی (ع) با بیان اینکه در ابتدای هفته جاری به بهترین رکورد خودروهای متوقف دست یافته ایم، اظهار کرد: با دستور و پیگیری
مدیرعامل شرکت ایساکو با اشاره به اینکه در این طرح مرکز تماس امداد خودرو نیز فعال شده است، گفت: تمامی زائران می توانند با شماره گیری ۰۹۶۴۴۰ راهنمایی کامل و خدمات دریافت کنند.
به گفته وی، پیش بینی می شود پنج میلیون زائر در اربعین امسال حاضر شده و ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار خودرو نیز در پارکینگ ها حضور داشته باشند. بنابراین با همکاری ایساکو و ستاد اربعین، به منظور آگاهی بخشی به زائران، اطلاع رسانی های قبل، حین و بعد از سفر در قالب پیامک برای آنها ارسال شده است.
وی با اشاره به اقدامات ایساکو در راستای اجرای طرح تحول کیفیت، گفت: موضوع آموزش کارکنان در دستور کار قرار دارد تا مشتریان رضایت خاطر بیشتری از دریافت خدمات از سوی این شرکت خدمت رسان داشته باشند، در همین راستا، بیش از ۴۰ فیلم آموزشی که از ایرادات پرتکرار و نحوه تعمیرات و رسیدگی به آنها جمع آوری و تهیه شده، در حال پیاده سازی در شبکه خدمات پس از فروش است.
سلاجقه با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور کنترل و مانیتورینگ آنلاین شبکه (CCR) توسط ایساکو صورت می گیرد، گفت: بر این اساس، در زمان پذیرش هر خودرو، از شکل و نحوه ارایه خدمات تا تحویل محصول، مانیتورینگ لحظهای صورت می گیرد که بر اساس این سیستم، به صورت آنلاین لحظه ورود و جزییاتی مانند پلاک خودرو بررسی و ثبت شده و عیب یابی به صورت لحظهای پی گیری می شود تا بتوانیم پیش از مشتری، ایرادات را کشف و برطرف کنیم و از سوی دیگر به سازنده قطعه دارای ایراد به مدت یک هفته مهلت داده می شود تا برای رفع ایراد محصول خود طرح اصلاحی ارایه دهد.
بابک سلاجقه با اشاره به اینکه ثبت فاکتور بر اساس کد رهگیری با همکاری معاونت سیستم های ایساکو در حال انجام است، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۵ فروشگاه به دلیل ارایه قطعات غیر شرکتی و غیرقابل ردیابی از ادامه همکاری با ایساکو کنار گذاشته شدند و به منظور عدم ایجاد خلل در بازار و همراهی با وزارت صمت، به کنترل سطح عرضه قطعات اقدام کردهایم.
وی با اشاره به اینکه امداد خودرو در شش مرز پر اهمیت میان ایران و کربلا مستقر بوده و حضور فعال دارد، خاطرنشان کرد: مرز مهران که طبق پیش بینی ها ۶۰ تا ۷۰ درصد ورودی ها از آن طریق صورت می گیرد و هم چنین مرزهای چذابه، شلمچه، خسروی، تمرچین و باشماق از جمله این مرزها هستند.
ایساکو صاحب گران قیمت ترین دارایی دیجیتال
آمادگی کامل خدمات پس از فروش ایران خودرو برای خدمترسانی به زائران اربعین حسینی
وی با بیان اینکه بر اساس طرح با تو تا حرم، برای مشترکان گروه صنعتی ایران خودرو هزینه ایاب و ذهاب، اجرت و حمل به نزدیک ترین نمایندگی رایگان است، گفت: این اقدام موفقیت آمیز در نوروز امسال نیز با کمک شرکت ایساکو انجام شد و بازخوردها و استقبال خوبی از سوی مشتریان دریافت کرد و به همین دلیل در اربعین امسال نیز این امکان مجددا تمدید شد.
وی افزود: اجرای روش MRP در ارسال قطعات به شبکه موجب شده است تا روزانه ۱۶ تا ۱۷ هزار پذیرش از سوی نمایندگیهای ایساکو صورت گیرد و پیش بینی میشود با استقبال مشتریان برای خدمات وارانتی مراجعات مشتریان جهت دریافت سرویس خدمات ورانتی تا ۱۸ هزار دستگاه افزایش یابد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه هدف بدخواهان کشور نابودی صنعت و خودروسازی است، گفت: عدم رشد و توسعه صنعت خودرو کشور هدف دشمنان است اما با تلاش و همدلی شبانه روزی کارکنان در صدد هستیم تا سالهای آینده ایران خودرویی مستقلتر و بزرگتر از حال بسازیم تا جوانان کشور به استفاده از کالای ایرانی افتخار کنند.
مدیرعامل ایساکو با اشاره به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش پس از سیزده سال صدرنشینی، این اتفاق را نقطه عطفی برای این شرکت دانست و گفت: ارایه خدمات نوین با فرهنگ جدید مبتنی بر رفتار و کردار مشتری محور و ارتقای سرعت و کیفیت خدمات، در سرفصل اقدامات ایساکو قرار دارد.
گفتنی است، در پایان این نشست، مدیران ایساکو به تشریح دستاوردهای هربخش در این مجموعه پرداختند.