بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-بک لینک گلدلینک

پروفایل شما همیشه در حال تغییر است و باید متناسب با آن همیشه در اوج آن باشید. قابلیت آنالیز بک لینک رقبا در ابزار MAJESTIC SEO با کراولرهای خود این ابزار انجام می گردد به همین دلیل از داده های شخص ثالث استفاده نمی کند. این ابزار این امکان را برای شما فراهم میکند تا آدرس IP دامنه هایی که به سایت شما یا سایت های رقیب لینک داده اند را پیدا بکنید. Majestic SEO انکرتکست ها و لینک هایی که می توانید دنبال بکنید را هم به شما نشان میدهد. این ابزار رایگان است اما برای قابلیت های بیشتر باید نسخه پولی آن را استفاده کنید. درصدی از وب سایت های لینک دهنده می بایست ارتباط کمتری با وب سایت مقصد داشته باشند.

تولید محتوای با کیفیت یکی از بهترین روش‌های دریافت بک لینک از سایر وبسایت‌ها در دراز مدت است. همانقدر که خرید بک لینک قوی به سئو سایت ما کمک می‌کند، اشتباه در انتخاب سایت و ایجاد لینک‌های کم ارزش موجب از دست رفتن جایگاه خواهد شد. مبحث لینک سازی به دو بخش اصلی لینک سازی داخلی و خارجی تقسیم میشود که تفاوت های مهمی با هم دارند. یکی از موضوعاتی که میتواند باعث حساسیت پنگوئن به وب سایت شما شود، افزایش بک لینک و ساخته شدن تعداد زیادی بک لینک به صورت ناگهانی برای سایتتان است.

و همچنین این چنین مقالات پس از آوردن نقل قول، سایت فرد متخصص را نیز لینک میکنند که این امر باعث دریافت یک بک لینک طبیعی و ارزشمند برای سایت شما میشود. حال اگر شما به دنبال یک راه حل برای ساخت لینک هستید ما لینک سازی با استفاده از صفحات منبع را به شما پیشنهاد می دهیم. بک لینک گرفته شده از این وب‌سایت جز معدود Backlink قدرتمند رایگان محسوب می‌شود که تأثیر بسیار زیادی در بهبود سئو سایت دارد. شما با تحلیل رقبا توسط این ابزارها می‌توانید استراتژی‌های آن‌ها در سئو و لینک‌هایی که آن‌ها برای سایت خود گرفته‌اند را پیدا کنید و شما هم با استفاده از اصول لینک سازی آن‌ها به رتبه‌های افزایش رتبه سایت با بک لینک – https://goldlink.ir/what-is-backlink/ – بالاتر گوگل برسید.

بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-بک لینک گلدلینک

شما می توانید پیدا کردن این چنین سایت هایی به دنبال شماره یا کسب و کار رقیب های در وب بگردید و ببینید که کجا شماره و سایت خود را ثبت کرده اند. برای پیدا کردن این مطالب فهرست‌وار می‌توانید از اپراتورهای جستجوی گوگل استفاده کنید. همچنین می‌توانید با نویسندگان یا ژورنالیست‌های سایت‌های مطرح مذاکره کنید تا در یکی از مقالات برند یا محصولات شما را نیز معرفی کند. اگر محصول یا خدمات شما ارزشی بالاتر از برندهای موجود در لیست مقاله آنها، برای کاربران سایت‌شان ایجاد کند، مطمئن باشید که خوشحال هم خواهند شد تا این آپدیت را روی فهرست خود انجام دهند. آیا شما عضو یکی از تشکیلات یا گروه‌های کسب و کار هستید؟ مثلاً عضو اتحادیه‌ای مربوط به حوزه تخصصی کسب و کارتان باشید. اگر بله پس فرصتی وجود دارد که بک لینکی از سایت آنها بگیرید.

بک لینک ها چطور سئو سایت شما را بهبود میدهند؟

برای بررسی کردن این موضوع ، مثل تمامی موارد دیگر در زندگی که کیفیت یک امر سلیقه ای است و از فردی به فرد دیگر تفاوت دارد . در بحث سئو و متخصصین سئو نیز بک لینک های خوب و بد از سایتی تا سایت دیگر متفاوت هستند . بهترین و کم ریسک ترین روش لینک سازی خارجی استفاده از بک لینک هایی است که احتمال حذف شدن آن ها وجود نداشته باشد.

اولا کاربرانی که این صفحات را مشاهده میکنند (اگر صفحات فعال باشند) میتوانند به سایت شما دسترسی داشته باشند. دوما یکی از فاکتورهای گوگل برای سنجش سلامت لینک سازی شما تعادل میان لینک های فالو و نوفالو است که از این طریق حفظ میشود. لینک سازی را میتوان پربحث ترین موضوع در سئو دانست و نظرات ضد و نقیض بسیاری در مورد تاثیر بک لینک بر سئو و استراتژی اجرای آن وجود دارد. در این مقاله تلاش میکنیم ابتدا دریابیم بک لینک چیست و پس از آن بررسی کنیم چه تاثیری بر سئو سایت ما خواهد داشت. خب، تا اینجا و به اندازه کافی با مفهوم بک لینک و نحوه اعتبارسنجی آن توسط گوگل آشنا شدیم.

راهنمای جامع و اصولی برچسب گذاری و استفاده از Tag در سایت

در حالت معمول انتظار نداریم بک‌لینک‌ها کاربر زیادی به وبسایت بیاورند یا به اصطلاح ترافیک ارجاعی داشته باشند. اگر قرار است چندین رپرتاژ در رسانه‌های با بازدید میلیونی منتشر شود و محتوای آنها حتماً می‌تواند در گوگل رتبه خوبی بگیرد، بهتر است با لینک‌ UTM آن را زیر نظر بگیریم. چون کلیک‌ روی لینک‌ها در حالت عادی توسط ابزارهای آمارگیری وبسایت مثل گوگل آنالیتیکس رصد نمی‌شوند. گوگل اصلاً از لینک‌های اسپم خوشش نمی‌آید و اگر از این دست لینک‌ها زیاد داشته باشید جریمه خواهید شد.

  • با این ابزار می توانید بک لینک های پروفایل بد را برای همیشه پاک و آنها را کنترل کنید.
  • اکثر سرویس‌های وبلاگ رایگان هستند و تنهای کاری که باید انجام دهید تولید محتوای مفید، مرتبط و با رعایت سئوی داخلی است.
  • هر چقدر یک وب‌سایت اعتبار بیشتری نزد گوگل داشته باشد، بک لینک آز آن سایت ارزش بیشتری دارد.
  • هم چنین لینکهایی که در فوتر سایت قرار میگیرند توجه کمتری را نسبت به خود جلب میکنند.