بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | besturnblog

با رسیدن به سال ۱۴۰۰، به‌زحمت می‌توان نمونه‌های صفرکیلومتر این محصولات را در بازار ایران پیدا کرد و حالا علاقه‌مندان کراس‌اورهای کره‌ای به خرید مدل‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ مجبورند. میتسوبیشی اوتلندر دارای دو نسخه هیبریدی به نام میتسوبیشی اوتلندر PHEV و نسخه بنزینی است که نسخه بنزینی، از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر استفاده می‌کند که توانایی تولید 170 اسب‌بخار قدرت و 232 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. میتسوبیشی اوتلندر PHEV نیز دارای دو موتور است که اولی، یک موتور بنزینی 2لیتری و دومی، یک موتور الکتریکی است که در مجموع، قابلیت تولید 203 اسب‌بخار را دارند. جعبه‌دنده هر دو مدل، از نوع اتوماتیک CVT است و نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. قیمت جهانی میتسوبیشی اوتلندر PHEV، حدود 28 هزار دلار است که در نسخه هیبریدی، به 32 هزار دلار می‌رسد.

  • کمپانی ولوو برای اینکه بتواند توان خروجی موتور کم‌حجم این شاسی بلند 7 نفره را به حداکثر حالت ممکن برساند، از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک از نوع GearTronic استفاده کرده ‌است.
  • امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم.
  • نسخه آفرود تویوتا پرادو چهاردر علاوه‌بر امکانات نسخه آنرود، دارای برخی تجهیزات اختصاصی نظیر سیستم مالتی‌ترین، دوربین جانبی دوطرفه، کرال کنترل و سیستم تعلیق سه حالته است.
  • سیستم‌های هشداردهنده این خودرو نیز تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد تایر می‌شود.

تجهیزات ایمنی مجله خبری خودرو بسترن فاو دیگنیتی 6 ایربگ که دو عدد برای راننده و سرنشین، دو عدد ایربگ‌های پرده‌ای و دو عدد ایربگ‌های جانبی جلو هستند. اگر بخواهیم به ماشین‌های قیمت متوسط کروک اشاره‌ای داشته باشیم بهتر است از ماشین‌های بی ام دبلیو , بنز , پورش و مدل‌های ارزان‌تر لامبورگینی نام ببریم . اگر بخواهیم از گرانترین‌ها شروع کنیم , می‌توانیم نام خودروی ویرون و شیرون از کمپانی بوگاتی را نام ببریم .

چری تیگو 7

فضای کابین بزرگ و جادار است و اجزای مختلف آن به‌خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. مدل استاندارد هایما S5 یک پیشرانه 1.6 لیتری با توان 120 اسب بخار دارد و با یک جعبه دنده پنج سرعته دستی عرضه می‌شود. مدل دیگری از همین خودرو هم با پیشرانه 1.5 لیتری و قدرت 161 اسب بخار تولید شده که از گیربکس دستی و اتوماتیک بهره می‌برد.

شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران

تویوتا CHR با دو نوع موتور مختلف در ایران عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها هیبریدی و دیگری از نوع بنزینی و دارای توربو شارژ است. ​تویوتا CHR، جدیدترین کراس‌اوور ژاپنی محسوب می‌شود که بهتر است آن را یک خودروی کوپه بلندقد بدانیم تا یک ماشین شاسی ‌بلند جمع‌وجور؛ البته خرید تویوتا chr به‌عنوان یکی از قوی‌ترین گزینه‌های لیست ماشین‌های شاسی‌بلند در ایران، از آن نام برده می‌شود. نسل جدید کیا اسپورتیج در واقع نسل چهارم این ماشین شاسی ‌بلند پرفروش محسوب می‌شود که از سال 2016 تاکنون، روی خط تولید شرکت کیا قرار دارد. نسل اول این ماشین کره‌ای، در سال 1993 و نسل دوم و سوم به ترتیب در سال‌های 2005 و 2010 معرفی شدند. خودروهای جک نیز چندسالی است در بازار کشور از استقبال بسیار خوبی برخوردارند. محصولی که خریداران از آن رضایت کافی داشته و حتی به چشم جایگزینی برای محصولات داخلی به آن نگاه می کنند.

در سال 2018، نمونه فیس‌ لیفت تیوولی نیز به بازار کشور راه یافت که به اسم تیوولی آرمورشناخته می‌شود. در نوشتن راهنمای خرید خودرو شاسی بلند، نمی‌توان از خودروهای چینی که در چند سال اخیر به وفور در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شوند نام نبرد. رنو کولیوس یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین و شیک ترین ماشین های شاسی بلند در ایران است که در سال‌های اخیر وارد کشورمان شده است. رنو این خودرو را بر روی پلت‌فرم نیسان ایکس تریل و با همکاری کمپانی نیسان تولید کرد. طراحی مدرن، آپشن‌های بسیار کامل و بعضاً کم نظیر این خودرو در کنار فضای بسیار خوب داخل کابین از جمله نکات مثبت آن است.

http://betheme.ir