بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | besturnblog

عیب‌یاب هوشمند و سیستم الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت. جنس مواد استفاده شده برای ساخت تجهیزات داخلی مانند سمند، صندلی و روکش‌های آن و غیره از کیفیت متوسطی برخوردار است. استفاده از فلاپ‌های تزیینی با طرح چوب نیز باعث شده که مدل‌های جدید سمند نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر آن زیبایی بیشتری داشته باشد. مهم‌ترین ویژگی سمند که باعث شده است به خودرویی ایده‌آل برای خانواده‌های پر جمعیت تبدیل شود فضای بزرگ کابین آن به ویژه در قسمت صندلی‌های عقب خودرو است.

سمند – همه چیز درباره خودروی سمند !!

با این وجود در میان مجله خبری خودرو بسترن فاوهایی که نام برده شد، تمام آنها در حال حاضر توسط مجموعه ایران خودرو در حال تولید هستند و تنها خودرو سمند SE در سال 96 توقف تولید شد. پس از گذشت سه دهه از تولید پیکان (ساخت شرکت تالبوت انگلیس) و عدم قابلیت ارتقا در شکل ظاهری و فنی آن، نیاز مبرم به طراحی و ساخت خودرو جدید و کاملا متفاوتی نسبت به پیکان مد نظر قرار گرفت. لذا شرکت ایران خودرو در راستای پیشبرد اهداف سازندگی کشور و ایجاد توان رقابت با شرکت های خودروساز خارجی، با همکاری مهندسان و متخصصان ایرانی در مرکز تحقیقات ایران خودرو، نمونه هایی از اولین خودرو ملی را با نام سمند طراحی و تولید کرد.

http://betheme.irبر حسب تجربه به نظر می رسد روش دوم برای کنترل ماشین روش بهتری است. در هر دو حالت پدال گاز و دنده عقب سمت راست صفحه است که برای دستیابی به آن ها کافی است روی آن ها کلیک کنید. فرمان اتوموبیل برای حرکت چرخ ها و هدایت ماشین به چپ و راست در سمت چپ صفحه قرار دارد. صدای گاز و ترمز به واقعیت بسیار نزدیک هستند و هیجان کافی برای بازی را فراهم می کنند. این ماشین از سال 1381 تا کنون در خط تولید این شرکت بزرگ خودروسازی قرار دارد. اما شرکت ایران خودرو با کمی تغییرات در نسبت تراکم سیلندر و حجم محفظه احتراق توانسته قابلیت کار با سوخت بنزین را نیز به این موتور اضافه کند.

سمند،LX EF7 مدل 90

ایران خودرو در سال 1380 محصول جدیدی را بر مبنای پلت‌فرم 405 به بازار معرفی کرد و نامش را سمند گذاشت. اولین سری سمند با کد X7 و EL (مدل ساده با داشبورد مشکی رنگ) در سال 1381 به شکل عمده تحویل خریداران شد. وجود عیب‌های مونتاژی متعدد و برخی چالش‌های فنی باعث شد تا ایران ‌خودرو در سال 1383 سری دوم سمند را با کد SE (نمونه معمولی) و کد LX (با چراغ عقب‌های متفاوت و برخی تجهیزات بیشتر) روانه بازار کند. سال 1388 نیز سری جدید از مدل LX مجهز به پیشرانه دوگانه‌سوز EF7 تحویل مشتریان شد و در سال 1390 شاهد عرضه نسخه بنزین‌سوز EF7 به بازار بودیم.

  • طراحی کابین سمند در نسخه های ابتدایی یعنی LX، EF7 و ELX یکسان و ثابت می باشد و در مقابل طراحی داخلی کابین سری سورن، با نسل قبلی خود متفاوت می باشد.
  • در بحث بیمه شخص ثالث سمند باید بگوییم، این بیمه هزینه‌هایی که در اثر تصادف وارد شده را جبران می‌نماید.
  • این ایکس سون از لحاظ امکانات و فضای داخلی تفاوت چندانی با مدل‌های دیگر نداشت.
  • در این پروژه برای اولین بار در ایران روش‌ها و فرایند کامل ساخت یک خودرو مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گرفت اثبات شد که در ایران توان طراحی و ساخت خودرو وجود دارد.

اصطلاح خودروی ملی اولین بار به یک خودروی مفهومی که در چهارچوب همین برنامه در این مرکز تحقیقاتی طراحی شده بود اطلاق گردید. پروژه خودروی ملی پروژه‌ای موفق و نسبتاً کم هزینه بود که از طرف شهردار وقت تهران غلامحسین کرباسچی و وزارت صنایع سنگین وقت حمایت می‌شد. نمونه‌های اولیه این خودرو که به صورت آزمایشی بر پایه پلتفورم خودروی شورلت رویال باقی مانده از پیش از انقلاب طراحی و ساخته شده بود، بارها در نمایشگاه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سال‌های ۷۲ تا ۷۵ به نمایش گذاشته شد. در این پروژه برای اولین بار در ایران روش‌ها و فرایند کامل ساخت یک خودرو مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گرفت اثبات شد که در ایران توان طراحی و ساخت خودرو وجود دارد. به عنوان یه خانم از مسایل فنی سر درنمیارم ولی میتونم بگم ماشین کم دردسریه و فضای داخلیش خیلی راحت و وسیعه و نسبت به ۲۰۶ احساس امنیت بیشتری میده. پیشرانه ۴ سیلندر ۱۷۶۱ سی‌سی به کار رفته در سمند LX که با کد XU7JP/L3 شناخته می‌شود، از استهلاک و مصرف بسیار بالایی برخوردار است.

خودرو صفر روز و کارکرده