بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | besturnblog

ایران خودرو سمند را در تیپ‌های ایکس 7، ال ایکس، ای ال و اس ای تولید کرده که البته اکنون فقط مدل ال ایکس در خط تولید این کارخانه باقی مانده است. مدل ال ایکس به صورت بنزینی و دوگانه سوز و مدل ال ایکس EF7 به صورت بنزینی و پایه گازسوز ارائه می‌شود. همچنین موتور EF7 عضو ۱۰ موتور برتر گازسوز دنیا بوده و می‌توان گفت در این مجموعه رتبه سوم را دارد. فروش اقساطی سمند دوگانه که در ایران به مشتریان ارائه می‌شود از این موتور بهره می‌برد.

سمند،LX EF7 دوگانه سوز مدل 88

در بحث بیمه شخص ثالث سمند باید بگوییم، این بیمه هزینه‌هایی که در اثر تصادف وارد شده را جبران می‌نماید. در رابطه با بیمه، مالک وسیله نقلیه شخص اول، شرکت بیمه شخص ثانی و فرد زیان‌دیده شخص ثالث محسوب می‌شود. اگر از لحاظ امکانات بخواهیم به خودروهای ایرانی نگاهی بیاندازیم باید بگوییم که خودروهای داخلی دارای کمترین امکانات داخلی نسبت به دیگر خودروها هستند , اما در کل می‌توان از نمره 20 به خودروی سمند , نمره ی 12 داد . طراحی کابین سمند در نسخه های ابتدایی یعنی LX، EF7 و ELX یکسان و ثابت می باشد و در مقابل طراحی داخلی کابین سری سورن، با نسل قبلی خود متفاوت می باشد. طراحی نسل اول یک طراحی نسبتا ساده و البته حجیم و بزرگ است که اگر برای دفعات اول تصمیم به رانندگی با این خودرو داشته باشید، به میزان زیادی نقاط کور را احساس خواهید کرد و پس از مدتی به رانندگی با آن عادت خواهید نمود.

http://betheme.ir

مدل SE هم به لحاظ امکانات از ال ایکس کم آپشن‌تر بود و جایگزینی برای سمند معمولی محسوب می‌شد. در ظاهر هم SE دارای چراغ‌های عقب، جلوپنجره و چیدمان دکمه‌های داشبورد متفاوت‌تری بود. کابین خودرو سمند ال ایکس EF7 بسیار ساده و در عین حال هماهنگ طراحی شده است. نمای ظاهری این سدان، چندان تفاوت خاصی با مدل‌های دیگر سمند ندارد؛ البته به صورت کلی، مدل‌های مختلف ماشین‌های تولید داخل دارای تغییرات زیادی در ظاهر یا حتی داخل آن نیستند. مطمئنا همان‌طور که می‌دانید تمامی مدل‌های نام برده شده از خاندان سمند، بر روی پلتفرم مشترکی شکل گرفته‌اند که در واقع همان پلتفرم کهن‌سال پژو ۴۰۵ است.

  • می توانید اتوموبیل را از محیط بیرون مشاهده و کنترل کنید و یا فضای درونی ماشین را ببینید و خود را دقیقا پشت رل فرض کنید.
  • در کل ظاهری که مدل های سمند دارند، نسبت به سایر اتومبیل های موجود در کشور متفاوت می باشد که کیفیت قطعات بکار رفته می توانست بهتر هم باشد.
  • معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.
  • در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.
  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.
  • در حالی که اگر دقت کرده باشید سقف این خودروها نسبت به بدنه تغییر شکل کمتری می‌دهد .

مجله خبری خودرو بسترن فاو خودروسازی ایران خودرو بعد از گذشت مدتی نسبتاً طولانی از تولید خودرو پیکان و ناتوانی در تغییر ظاهری و یا فنی خودرو و با توجه به نیاز بازار دست به طراحی خودرویی جدید زد. پس از تحقیقات و بررسی‌ها، مهندسین و طراحان خودروی سمند را برگزیدند و مراحل اولیه برای ساخت این خودرو را طی کردند. امروزه با گذشت چندین سال از ساخت و طراحی سمند، شاهد فروش اقساطی سمند دوگانه به مشتریان هستیم. معمولاً فروش اقساطی سمند دوگانه صفر همراه با بیمه شخص ثالث و گارانتی و کارت طلایی می‌باشد. برای استفاده از شرایط فروش اقساطی سمند دوگانه، چک شما نیاز به ضامن ندارد و این موجب شده تا خرید قسطی خودروی سمند برای مشتریان بسیار آسان گردد. بعد از پرداخت پیش قسط و دریافت خودرو سند خودرو و پلاک به نام شما خواهد خورد.

مدل‌های تولید شده

این موتور دارای ۴ سیلندر خطی و هر سیلندر دارای ۲ سوپاپ دود و ۲ سوپاپ هوا می‌باشد که در مجموع این موتور دارای ۱۶ سوپاپ می‌باشد. خودروی مورد نظرم را از کجا خریداری کنم؟ این سوالی است که معمولا برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند ایجاد می‌شود. معمولا افراد دوست دارند که خودروی خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند اما در صورتی که بتوانند در سایت ثبت نام کنند باید ماه‌ها منتظر بمانند. برای کسانی که به صورت فوری باید خودرویی را با سرمایه‌ای اندک خریداری کنند چنین شرایطی ممکن اس سخت و حتی غیرممکن باشد.

قیمت سمند