اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری-آل اسکیپ

این رازها که به منظور مخفی ساختن جام مقدس از دست اهریمنان طراحی شده اسکیپ روم تئاتر تعاملی بود،. همکاران خود به محل جنایت رفته و پرده از راز این جنایات هولناک بردارید؛ بی آن که خودتان. شخصی به نام جک با لقب قاتل (همچنین مشهور به جک سلاخ) در طی سه.

  • در این بازی حل هر معما و بازشدن هر قفل مانند بازشدن یک در به دنیا ناشناخته‌هاست زیرا پشت هر قفل یا معما اتفاقی است که هیچ‌کدام بازیکنان از آن اطلاعی ندارند؛ ازاین‌رو با یافتن یک سرنخ، هیجانی وصف‌ناپذیر برای بازیکنان پدید می‌آید.
  • اینجا همون اتاق فرار ترسناکه و تمام قصه‌های این اتاق سرشار از ترس، دلهره و هیجان هستند.
  • این مجموعه هر روز هفته از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است البته باید قبل از رفتن تماس بگیرید و اتاق فرار مورد نظرتان را رزرو کنید.

اصلی‌ترین جذابیت بازی اتاق فرار این است که یک شخصیت مجازی را از طریق کامپیوتر کنترل نمی‌کنید، بلکه خودتان شخصا در بازی حضور دارید و برای پیداکردن جواب معما در زمان محدودی که به شما داده شده، باید جنب‌وجوش داشته باشید. معمولا اتاق فرارهای ترسناک، طرفداران بیشتری دارد و به همین خاطر، فهرستی از این موارد را در این مطلب برای شما آماده کردیم. بله، برخی از اتاق فرارهای ما به‌گونه‌ای طراحی شدند که تمامی افراد به‌راحتی بتوانند حضور پیدا کنند. و یکی از محبوب ترین ژانرها در بین مخاطبان اتاق فرار ترسناک است. با کلیک بر روی قسمت «جزئیات بازی» می‌توانید تیزر، سناریو، اطلاعات و مشخصات مربوط به هر اتاق فرار را مشاهده کرده و بهترین بازی را مطابق با سبک سلیقه خود انتخاب کنید.

اگر گذرتان اطراف عظیمیه افتاد، بد نیست که یک کم آدرنالین چاشنی زندگی روزمره­‌تان کنید. اتاق فرارهای مرتاض، مجنون، لیمیا، دهکده مرگ و اغما از اتاق فرارهای این مجموعه­ است. سناریوی اتاق فرار راز به این صورت است که شما و دوستانتان باید راز یک قتل خانوادگی که ۱۰ سال پیش اتفاق افتاده را به کمک یک وکیل حل کنید. برای این بازی، باید حداقل ۴ و حداکثر ۱۰ نفر باشید تا بتوانید این معمای ترسناک و رازآلود را حل کنید.

اتاق فرار اکتشاف

اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری-آل اسکیپ

تا وقت کافی برای دریافت توضیحات و تحویل وسایل داشته باشید. متاسفانه از زمان بازی کاسته خواهد شد و مجموعه برین گیم سنتر هیچ کمکی در قبال دیر رسیدن گروه‌ها نمیتواند انجام دهد. و از بین دوستان، خانواده یا همکارانتون میتونن انتخاب بشن تا یک تیم سه تا شش نفره تشکیل بدید. همزمان با تاسیس مجموعه‌ی اسکیپ‌‌رومیست از لوگوی این مجموعه نیز رونمایی شد.

اتاق فرار زاده جن

در معمولی‌ترین حالت یک فیلم اتاق فرار درباره گروهی از افراد است که در یک اتاق یا ساختمان قفل شده، قرار گرفته‌اند و برای آزادی از آن … بهترین اتاق‌ فرارهای جهان ماجراجویی‌هایی ۶۰ دقیقه‌ای هستند که دنیایی هیجان‌انگیز، ترسناک، تعاملی، زیرزمینی یا ویلا‌های باستانی را به شما نشان می‌دهند. در حال حاضر در دنیا هزاران اتاق فرار وجود دارد، اما همه آن‌ها آ… بله، طبق قانون حداقل سن مجاز برای شرکت در بازی های اتاق فرار ترسناک 17 سال میباشد.

اتاق فرار برین گیم سنتر تهران